G: Oletko ajanut autoa tai moottoripyörää alkoholin vaikutuksen alaisena?
Kommentit (27)
Olen, yhden siiderin jälkeen. Nykyään odotan sen yhdenkin jälkeen pari tuntia, ennen kuin lähden ajamaan.
En ole. Nuorempana ajoin huumepäissäni kerran, mikä oli ihan vitun tyhmää. Kaduttaa.
Olen. Joskus teininä piti päästä kokeilemaan, kun olin harjoitellut autolla ajoa ja piti näyttää kavereille että kyllä mä osaan.
Joo, kerran, piti viedä loukkaantunut kaveri terveyskeskukseen toisen kaverin mökiltä, ja minä olin vähiten humalassa.
Olin koko matkan ajan todella paniikissa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:39"]Joo, kerran, piti viedä loukkaantunut kaveri terveyskeskukseen toisen kaverin mökiltä, ja minä olin vähiten humalassa.
[/quote]
Ööh... Miksi ette tilanneet taksia?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:39"]Joo, kerran, piti viedä loukkaantunut kaveri terveyskeskukseen toisen kaverin mökiltä, ja minä olin vähiten humalassa.
[/quote]
[/quote]
Millä? Oltiin siis mökillä, korvessa, mitään kännyjä ei silloin ollut.
Joo, krapula-aamuna lähdin ajamaan kun ei tullut mieleen että etanolia saattaisi vielä veressä olla. Korttihan siinä olisi lähtenyt jos puhallutukseen olisi joutunut. Tämä siis 18-vuotiaana, nykyään jätän suosiolla ajamatta krapulassa.
En. Mulla on ehdoton nollatoleranssi!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kai lankapuhelin oli sentään jo keksitty? :-o
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta ei kai mökeillö yleensä ollut lankapuhelimia? Esim. meidän mökki on saaressa, olisi tullut aika hemmetin kalliiksi vedättää sinne puhelinyhteys.
En ole. Se on minulle täysi tabu, rattiin en mene yhdenkään oluen jälkeen. Ilmoitan myös poliisille, jos näen jonkun lähtevän ajamaan.
Olen ajanut autolla juotuani muutaman oluen, eli voisi kai sanoa että lievässä humalassa. Oli aika tavallista silloin minun nuoruudessani, kun lähdettiin korvesta kaupunkiin baariin. Ei ollut rahaa taksiin ja usein kuski joi itsensä humalaan ja vähiten juonut juotui rattiin. Onneksi ei sattunut mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luuletko, ettei oltais soitettu ambulanssia, jos siellä olisi ollut puhelin???
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luuletko, ettei oltais soitettu ambulanssia, jos siellä olisi ollut puhelin???
[/quote]
Jos ei ole puhelinta niin silloin yksi on juomatta tai apua haetaan aiheuttamatta vaaraa muille. Entäs jos olisit tappanut jonkun humalassa ajaessa, luuletko, että"mutta meillä ei ollut puhelinta" olisi lohduttanut? "Ai, no ei sitten mitään, sattuuhan sitä kun mökillä humalassa riehutaan"...
En ole. Isoveljeni ja hänen kaverinsa kuolivat auto-onnettomuudessa parikymppisinä, kun kännissä ajelivat. Siinä karu opetus.
**
Jos ei ole puhelinta niin silloin yksi on juomatta tai apua haetaan aiheuttamatta vaaraa muille. Entäs jos olisit tappanut jonkun humalassa ajaessa, luuletko, että"mutta meillä ei ollut puhelinta" olisi lohduttanut? "Ai, no ei sitten mitään, sattuuhan sitä kun mökillä humalassa riehutaan"...**
En minä tuosta autolla ajamisesta ole yhtään tyytyväinen, silloin tilanne nyt vaan oli tuo, ja olin ainoa, joka pystyi ajamaan. Ettei tarvitse noit enä jos -tyyppisiä tässä enää sun pohtia, olen tehnyt sen itse jo aikoja sitten.
En.