Et löydä aamulla meikkejäsi ja sinun pitäisi mennä töihin.. mitä teet?
-Menet töihin ilman meikkiä
-Ilmoitat myöhästyväsi ja käyt kaupan kautta ostamassa meikkejä
-Ilmoitat olevasi sairas
-Pukeudut burkaan
-jotain muuta, mitä?
Katsotaampa, miten hyvällä itsetunnolla täällä on naiset varustettu ;)
Kommentit (40)
No eipä muuta sitten kuin että lähden ilman meikkejä navettaan lypsylle.
Hehhee, oli pakko vastata tähän.
ihan kuten normaalistikin, menen ilman meikkiä
En meikkaa töihin ikinä muutenkaan
Ilmottautuisin sairaaksi. Olen ihan uskomattoman ruma ilman meikkiä. Meikin kanssa ihan kiva :)
Öö? Heitän kahvit nassuun ja lähden töihin ilman? Täytyy sanoa, että ei voi olla kaikki muumit laaksossa, jos työpäivä kaatuu siihen ettei saa meikattua.
Meikkaan aina ennen töihin menoa, mutta tuossa tapauksessa menisin töihin ilman meikkiä.
Menen töihin ihan normaalisti. Joskus kiireisinä aamuina meikki voi jäädä muutenkin pois. Ja ylipäätään meikkini on niin kevyt kevyt, ettei sen puuttuminen haittaa. Meikattuna sitä on eri tavalla nätti kuin naturellina :P
Mä tilaisin ajan lääkärille. Sillä mitä yön aikana on voinut tapahtua, jos kerran olen mennyt hukkaaman meikkini...
Ei tule tilannetta jossa en löytäisi meikkejä: ne ovat aina samassa paikassa ja sen lisäksi laukussa valokynä, puuteri ja huulikiilto. Jos joku mystinen kosmetiikansyöjämenninkäinen olisi vienyt kaikki yön aikana, menisin ilman.
Menisin töihin ilman meikkiä. Ei minulla nytkään ole kuin hiukka puuteria.. :D
En ymmärrä, miksi en löytäisi meikkejäni aamulla. Ei niitä kukaan käy pukeutumispöydän laatikoista siirtelemästä. Minulla on perusmeikit myös autossani, joten asiasta ei tulisi ongelmaa. Jos joku olisi nekin varastanut, joutuisin käymään kaupan kautta ennen töihin saapumista.
Ihmettelisin kovasti et miksi etsisin aamulla meikkejäni. En koskaan meikkaa töihin.
N36v
Miettisin mitä ihmeen unta olen nähnyt kun kuvittelin omistavani meikkejä ja lähtisin normaalisti töihin - ilman meikkiä.
Meikkaan AINA töihin, mutta voisin kyllä mennä ilmankin jos ne nyt jotenkin mystisesti katoaisivat.
Mun meikit ei voi olla hukassa.
Mutta joo, menisin ilman meikkiä. Normaalisti meikkaan aina.
Olisi kamala tilanne. Tarvitsen ainakin meikkivoidetta punaisen nenän ja muun ihon peittoon. Muuten jopa selviäisin. Poikkeisin cittarissa aamulla ja meikkaisin testereillä :)
Ehtisin hakea ABC:ltä ripsivärin. Ilman en töihin mene. Ja ai niin, mullahan on töissä vararipsiväri, jos jotain sattuu työpäivän aikana ja on pakko korjata päivällä meikki.
Menen töihin ilman meikkiä, kuten muinakin aamuina.
Siivoaisin illalla ja olisin ihmeissäni, miten asuntoni on niin sotkuinen, etten löydä meikkejä. Menen usein töihin ilman meikkejä.