Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vonkuu seksiä, mutta ei "suostu" käymään vieraissa vaikka annoin luvan

Vierailija
06.07.2021 |

Ongelma siis että minua ei seksi kiinnosta, mutta miestä sitäkin enemmän. Jatkuvaa vonkaamista ja pakeista loukkaantumista. Ymmärrän, että mieheni kärsii tilanteesta, joten olen jo aikoja sitten ehdottanut, että kävisi vapaasti vieraissa pussinsa tyhjentämässä. Aluksi mies vaikutti ilahtuneelta uusista vapauksistaan, mutta aika pian alkoi marmatus, kuinka kuulemma ainoastaan parisuhdeseksi on ihanaa ja mahtavaa (en ole samaa mieltä).

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi sekstailla, vaikka ei niin kauheasti kiinnostaisikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinä käyt hoitamansa tarpeesi muualla, ei tarkoita että miehesi haluaise tehdä samalla tavalla. Ja kyllä miehesi on oikeassa että parisuhteeseen kuuluu seksi.

Vierailija
4/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se sun mies siellä käy nyt niin kuin ennenkin, vai luuletko, että juuri sinun miehesi olisi se yksi thannesta, joka ei käy.

Vierailija
5/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän Peräkammarin Uuno, kun ei suostu?

Vierailija
6/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ehdotti tuota järjestelyä. Arvasi varmaan, etten ihan helpolla pane toteutukseen asti. Tämän jälkeen muuttui kuitenkin vainoharhaiseksi, ja oli varma että minulla on suhde yhden miehen kanssa. Suuttui. Joo, olis varmaan sianjätön aika, tiedetään.

Vierailija
7/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä miksi mies ei voi olla sekstailematta, vaikka niin kauheasti haluaisikin?

Vierailija
8/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tuhat ja sata erilaista tapaa olla yhdessä, esim. kämppäkavereina jne. Ja sitten on sellaiset tavat joihin kuuluu seksi. Kumpi teidän tapa on ja kuka sen päätti?

Vierailija
9/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että hänelle olisi tarjolla muutakin kuin maksullisia?

Satunnaisen seksikumppanin löytäminen ei ole miehelle mikään helppo nakki.

Vierailija
10/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Ei muakaan aina hirveesti kiinnosta, mutta kun alkaa hommiin, niin sehän on ihan mukavaa. Ja välillä käy niin, että sitten innostutaan pian uudestaankin. Nälkä kasvaa syödessä.

Kyllä mä ainakin tykkään miehestäni ja haluan huomioida hänenkin tarpeet.

11/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa aloittaja fiksu ja saanut hyvä, oikean kotikasvatuksen.

Se on vaan niin että jos mies käy vieraissa, siitä tulee juoruja ja usein tulee jopa pientä rahan kiristystä. Kyllä ne salasuhteet ovat aina tilapäisiä.

MUTTA etkö voi esim. halia ja vähän käsin kosketella miehen kalua, voisiko se riittää. Jos hän tarvitsee enemmän jotta laukeaa, oppisi tekemään sen itse, sinä vain halisit tai pitäisit kehosta kiinni. JA MIES voisi tehdä sen myös aivan itse yksinään. 

Tosin monet miehet säilyy aivan kuin pikkupoikana koko ikänsä, aina tarvitsisi saada, vaikka ei sitten olisikaan mikään erikoisen miehekäs tyyppi.

Näkymätön käsi

Vierailija
12/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Ei muakaan aina hirveesti kiinnosta, mutta kun alkaa hommiin, niin sehän on ihan mukavaa. Ja välillä käy niin, että sitten innostutaan pian uudestaankin. Nälkä kasvaa syödessä.

Mutta miehesi ei halua huomioida sinun tarpeitasi olla sekstailematta?

Vierailija
13/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan naista, joka ei suostu seksiin?

Vierailija
14/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhymä mies.

15/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samasta syystä miksi mies ei voi olla sekstailematta, vaikka niin kauheasti haluaisikin?[/quote]

Ei sitä vaan voi. Toiseksi, on terveellistä että mies tyhjentää pussit, se on sanottu kauniista virallisissa ja luottettavilla  terveyssivuilla.

Näkymätön käsi

16/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus selviää kun olet vaikkapa 80 vuotias.  Kyllä jo viiskymppisistä näkee häpeäntunteen menneisyydestään, useat puhuu outoja puheita.

Näkymätön käsi

Vierailija
17/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehesi ei halua huomioida sinun tarpeitasi olla sekstailematta?

Tarve on jotain aktiivista.  Tarve olla sekstailematta ei ole tarve.  Kysymys on jostain muusta, esimerkiksi tarpeesta omaan rauhaan, tarpeesta oman kehon hyväksymiseen. Tai tarpeesta noudattaa vaikkapa jotain sääntöjä tai filosofiaa. Tai sitten kyse voi olla tarpeesta viestiä toiselle, ettei ole hänestä kiinnostunut. Tai sitten voi olla kyse siitä, että vain ei kiinnosta. Eli siis siitä, että tarvetta ei ole.

18/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teidän tapa on ja kuka sen päätti?

Meillä päätti "luontoäiti" toisen synnytyksen jälkeen.

Mitään ei fyysisesti tapahtunut, synnytys sujui hienosti ja nopeasti. Vaimo on iloinen ja onnellinen yms. 

Vaimo mietti ja otti asioista selvää hurjasti, kun on itse psykiatri, mutta ei löydä selitystä. Luontoäiti vaan muutti hormonitoimintaa. Koska asiaan ei tullut selvyyttä, ei alettu oma-aloitteisesti pillerikokeiluun,  koska pitkä terve elämä on tärkeintä.

Näkymätön käsi

Vierailija
19/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei mihkään, viekää saunan taa.

Naisen arvoon tosiaan vaan nuoruudessa, kauneudessa, ja seksissä. Muutoin huuhdotaan pöntöstä alas. Tässä oli taasen luomakunnan krunun mielipide.

Vierailija
20/27 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä arvo tuollaisella parisuhteella tarkkaanottaen on? Miksi ihmeessä miehesi on kanssasi yhdessä? Anna kun arvaan: aluksi teillä oli seksiä, mutta sitten kun asunnot ja lapset oli hankittu ilmoitit yksipuoleisesti, että vastedes ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi