Ktasastatko ulkohuusseissa millaisia pökäleitä muuta ovat tuottaneet?
Millaisia muotoja, suoraa vai kiemuraa vai löysiä läjiä ja väristä voi päätellä paljonkin....
Kommentit (17)
Joskus olen kauhistellut järjettömän kokoisia jöötejä, miten jonkun peräpäästä voi mahtua sellaisia. Tai ehkä ne ovat huussin lämmössä laajentuneet :D
Voi luoja nyt teidän kanssa... En katsele.
Ei ne jöötit niin kiinnosta mutta huusseisa bongaa erikoisia kärpäslajeja, smaragdinvihreät kiiltokärpäset on mun suosikkeja.
No ei meidän huussissa ainakaan näy niitä, kun laitetaan kuiviketta aina päälle, niinkuin kuuluukin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:27"]
No ei meidän huussissa ainakaan näy niitä, kun laitetaan kuiviketta aina päälle, niinkuin kuuluukin.
[/quote]
No mökeillä yleensä onkin hyvin hoidettuja mutta yleisöhuussit luontopolkujen varrella tms. ovat usein kärpäsparatiiseja.
Onhan se sonta sellainen kestoihmettelyn aihe ihmiselle. Kakkahuumori naurattaa, ja pieruja on kiva päästellä.
Kyllä, teen tarkan analyysin ja pyrin määrittämään, mikä pökäle on kunkin. Mikä on Reiskan, mikä Pirkon, mikä Jessen ja Jeminan jne. Parasta kesän hupia.
Otan parhaimmat mukaani. Minulla on niitä kotona kokoelma.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:28"]
Otan parhaimmat mukaani. Minulla on niitä kotona kokoelma.
[/quote]
Meillä on sellainen huomaamaton verkko aina viritettynä kun on vieraita tulossa. Nostellaan sitten aina talteen ne tuotokset vierailun jälkeen. Kokoelmani on jo aika suuri ja tietysti tarkkaan dokumentoitu päivämäärän, sukupuolen ja iän mukaan.
Meillä leikitään sadepäivinä mökillä: Arvaa kenen kakka? kisaa. 2 vuotiaskin tunnistaa jo aikas monen pökäleet, 1 vuotias ei vielä tunnista kun omansa( ainoo mikä on vaipassa).
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:54"]
Meillä leikitään sadepäivinä mökillä: Arvaa kenen kakka? kisaa. 2 vuotiaskin tunnistaa jo aikas monen pökäleet, 1 vuotias ei vielä tunnista kun omansa( ainoo mikä on vaipassa).
[/quote]
Hauska :) Tuota voisi vaikeuttaa siten että peitetään silmät ja pitää pelkän hajun perusteella arvata.
Kyllä väkisin välillä katsastan, miesystävän mökillä ei mitään tyhjänpäiväisiä peittelyitä harrasteta.
En. Sirottelen oman kakkani päälle aina häpeällisesti kuiviketta. Toivon myös että wc-paperi laskeutuu kasan peitoksi. Hauskaa kun se tuorein kakka jää usein aina siihen ulostevuoren huipulle.
En käy ulkohuuseissa mutta jos kävisin, en varmasti katselisi omaa tai muiden tuotoksia.
Kurkkaan sen verran, ettei ole liian korkea. Joskus jouduin kepillä levittämään, olisin muuten istunut kakkakasan päällä.
Kyllä niitä tulee ihmeteltyä. Pari päivää sitten viimeksi katselin, kun joku oli yleiseen huussiin vääntänyt aivan järkyn kokoisen pötkyn, eikä ympärillä edes näkynyt yhtä tuoreen näköistä vessapaperia, kenties jättänyt pyyhkimättä.
Komea oli pyyttoni ja tuore.
mieluiten en, entä itse