"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”
Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla aika lutusta tämä äärioikeiston uriutuminen jopa noin mitättömästä asiasta. Jos nyt joku piirtää liidulla jotain katuun, niin mitä sitten? Ei se siinä montaa päivää pysy. Täällä meidän kadulla lapset piirtelee asfalttiin katkuvasti kaikenlaista, eikä se kenekään elämää hetkauta mitenkään. Miksi ihmeessä joku sateenkaariväritys suojatiehen muutamaksi päiväksi saa aikaan tällaisen älämölön?
Sinäkin olet siis samaa mieltä että tuollainen katujen töhriminen liiduilla on lasten touhuja?
Mikseivät maalaa niitä suojateitään moskeijoiden eteen?
Sieltähän ne kovimmat foobikot löytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo liitupiirtelyt ketään normaalia häiritse. Kiimaiselle kaappihomolle tilanne on tietysti eri.
Tuo kaappihomo-kortti on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei mitään vaikutusta mihinkään.
Olen moneen kertaan kysynyt, mikä tänä päivänä estää homoa elämästä elämäänsä homona? Samat oikeudet kuin heteroilla. Anna nyt jo vihdoin se vastaus, kortin lätkinnän sijaan, kiitos!
Vastaus mihin?
-ohis
Miksi homo olisi edelleen kaapissa? (kaappihomo) Mikä estää tänä päivänä olemasta sitä, mikä on?
Onko tarpeeksi selvästi kysytty vai tavutanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiliesi häveliäästi kuvaa Aino Mätön Tuppuraisen "ystäväksi". Onkohan fuckbuddy?
Minusta tuntuu aina huvittavalta kun lesbojen sanotaan pabevan toisiaan. Minusta panna voi pain mies, paneminen on se tilanne kun penis penetroituu.
Naiset voivat lemmuskellä keskenään, rakastella yms, mutta ei se paneskelua ole.
Huh mitä naisvihaa. Te heterot vielä ulisette näiden suhteista vaikka teidän suhteenne perustuu ihmiskaupalle, pakotetulle seksille ja pakotetuille sukunimille. Silti kaikki on niin ihanan vapaatahjjj. Ettekö salli muille samaa? Miksi teitä ei saisi hiljentää? Olettehan tekin kieltäneet naisen nimen jatkumisen ja nyt kun se vapautettiin laillisen pakon jälkeen, ei kukaan silti valitse naisen nimeä. Sallikaa sama sateenkaariväelle. Antakaa heidän pakottaa ja sitten pelotella. Sitten voidaan 300 vuoden päästä hihkua miten suuri vapaus on pakotettu rakenne. ;)
Ihan todella typerää verrata naisten seksiä aina miehiin. Heteroakkojen onnellisuus on matalinta, eipä miehet teidän reikien eteen nimiä vaihda. Ette edes laukea, spermarätit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole antanut Tiinalle lupaa edustaa minua, joka kuulun seksuaalivähemmistöön.
pelkkää huomionhakua ja moraaliposeerausta
Tarvitsenko minä heterona luvan kaikilta heteroilta aina kun teen jotain mikä liittyy hetrouteeni?
Ei Tiina sinua ole piirroksillaan edustamassa, eikä piirtelylleen myöskään lupaasi tarvitse.
Vähemmistöt eivät tarvitse näitä pelastajia, jotka tekevät enemään hallaa kuin hyvää esittäessään muille, miten hyveellisiä ihmisiä ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Tuppurainen perehtyi selvityksiin siitä, ovatko sateenkaarisuojatiet liikenneturvallisuusriski. Tuppuraisen läpikäymissä selvityksissä ei havaittu yhteyttä turvallisuuden vähenemisen ja sateenkaarisuojateiden välillä.
”Johtopäätökseni oli, että päätös sateenkaaren värien poistamisesta suojatiestä Turussa oli puhtaasti homofobinen.”
Ääliö! Juuri maalaamalla noiden valkoisten raitojen päälle värejä, viritelmästä tulee laiton! Jos olisi jättänyt valkoiset raidat maalaamatta ja sen sijaan maalannut niiden välit (tummat kohdat) väreillä, se olisi ollut vielä lain kirjaimen mukainen! Nyt poliisilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sakottaa ja poistaa töhryt!
Eipä nuo sakottanut eikä poistanut.
Maanantaina ei ainakaan ollut enää mitään värejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.Sama täällä. Oma suhtautumiseni oli aiemmin enemmänkin positiivinen, mutta enää en halua nähdä enkä kuulla yhtään mitään koko porukasta, enkä varsinkaan tule enää koskaan tukemaan heidän agendaansa millään tavoin.
Sinun suhtautumisesi on heille ja muille täysin yhdentekevä.
Eipä tunnu olevan, kun pitää itkeä ja vinkua joka paikassa ja järjestää kulkueita ja ties mitä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nuo homojutut kiinnostaa arvokonservatiiveja. Miksiköhän? :D
Oi, kerro miksi?
Tässähän juuri läpikäydään sitä, miten asiaa nyt hierotaan vasten kasvoja joka puolella, ei edes katua voi ylittää ilman sateenkaarivouhotusta, mikä tuo mieleen homot.
Eikö se ollutkaan tarkoitus?Ei nuo jutut meitä heteroita häiritse. Ei me niihin kiinnitetä sen kummempaa huomiota. Teille kaappihomoille se homostelujuttujen mieleen nouseminen ja niistä kiihottuminen sen sijaan näyttää olevan kova pala.
Kyllä ne kaappihomot ovat teidän porukkaa, jotka yli-innokkaina vöyhötätte näiden sateenkaarien puolesta vaikka mukamas heteroita olette. Projisointi ei nyt auta tässä.
-eri
"Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin."
Miksi oletat, että kielteiset näkemykset eivät olisi harkittuja ja mietittyjä? Kyseessä on maailmankuva-kysymys, joita ihmiset kyllä miettivät. Osoittaa oman maailmasi pienuutta, että et voi ymmärtää ihmistä, jolla on perustavasti erilainen maailmankuva kuin sinulla. Älä silti suhtaudu noin alentuvasti tioisinajattelijoihin! Kasva ja kehity sinäkin kohtaamaan erilaisuutta sun kannalta! :D
Minä sotkin teininä linja-autokatoksen spraymaaleilla, olin kovempi ja rohkeempi, lällällää.
Toi muija on jäänyt teinin tasolle. Minä kasvoin teiniydestä kymmeniä vuosia sitten ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sateenkaari väki kuitenkin töhrisi muita paikkoja kuin liikennemerkkejä. Koska jos jotain sattuu, kuka silloin kantaa vastuun.
Tiina voisi töhriä vaikka Tuomiokirkon seinän tai Paavo Nurmen patsaan rohkeuden osoitukseksi. Niihin kun ei liity onnettomuuden ja sivullisen kuoleman riskiä.
Jos joku p ersu olisi värittänyt tämän nasunpunaiseksi kertoakseen harhaisista m amupeloistaan, niin täällä riittäisi ymmärtäjiä. Mutku h omot on niin hirveitä, nyyhnyyh ja öyhöyh. Irrationaalinen pelko ja inho, öyh.
Ei se ole irrationaalinen pelko. Se on yhtä rationaalinen pelko kuin että kehitysmaalaiset tulevat ja tuhoavat länsimaalaiset yhteiskunnat sellaisina kuin ne ovat olleet tähän asti.
Pelkää sinä sitten sitä. Minä en pelkää. Tulevaisuudessa kaikki kansat ovat sekoittuneet, ei rajoja, ei r asismia, ei pelättävää.
Miten naiivi voi ihminen olla?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä miten homostelujutut on eräillä koko ajan mielessä...
Niin, tällä pienellä porukalla joita homot eivät edes halua edustajikseen, mutta jotka leikkivät sankareita.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, että olette noin homofobisia. Kyllä se siitä aikanaan helpottaa.
Koska sinulla alkaa helpottamaan?
Kaikki oikeudet homoille on jo saatu, mitä sinä vielä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen vuotta sitten osastobossini oli ns julkihomo eikä peitellyt suuntaustaan mitenkään. Eikä myöskään sitä, kuinka oli totaalisen kyllästynyt pridevouhotukseen yms "muotihomoiluun" kuten hän asian ilmaisi.
Täällä lesbonainen, joka ei halua olla Priden kanssa missään tekemisissä. Tähän asti minulla ei ole ollut mitään ongelmia muiden ihmisten kanssa vaikka olen ollut lesbo ihan julkisesti. Ainoastaan känniset miehet ovat saattaneet heittää jotain limaista vitsiä, mutta niin he tekevät kaikille. En minä siitä ole loukkaantunut. Nyt kuitenkin tuntuu, että ollaan menossa takapakkia kiitos näiden hörhöjen. Ennen en saanut mitään kyllästyneitä tai vihaisia kommentteja siitä, että olen käsi kädessä naisen kanssa. Nyt minulta ollaan tultu kysymään, että kumpaa sukupuolta olen ja määrittelenkö itseni naiseksi, mieheksi vai imuriksi. Että kiitos vaan.
Hei vaan! Miksi esiinnyt lesbona vaikka olet keski-ikäinen mies?
Miksi sinä väität tietäväsi mitä ihmiset ovat tai eivät ole? Ottaako noin koville, kun todellisuus onkin omaa agendaa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
"Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin."
Miksi oletat, että kielteiset näkemykset eivät olisi harkittuja ja mietittyjä? Kyseessä on maailmankuva-kysymys, joita ihmiset kyllä miettivät. Osoittaa oman maailmasi pienuutta, että et voi ymmärtää ihmistä, jolla on perustavasti erilainen maailmankuva kuin sinulla. Älä silti suhtaudu noin alentuvasti tioisinajattelijoihin! Kasva ja kehity sinäkin kohtaamaan erilaisuutta sun kannalta! :D
Mikään ei ole niin suvaitsematonta kuin suvaitsevaisuus. Paradoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.Tämä.
Samaa mieltä myös afrikkalaispakotuksen kanssa. Luulin jo, että National Geographic -kanavalla olisi välttynyt tuolta pakotukselta mutta tullut nyt sinnekin.
Hassua kun en ole romania muuten nähnyt koskaan mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiliesi häveliäästi kuvaa Aino Mätön Tuppuraisen "ystäväksi". Onkohan fuckbuddy?
Minusta tuntuu aina huvittavalta kun lesbojen sanotaan pabevan toisiaan. Minusta panna voi pain mies, paneminen on se tilanne kun penis penetroituu.
Naiset voivat lemmuskellä keskenään, rakastella yms, mutta ei se paneskelua ole.Huh mitä naisvihaa. Te heterot vielä ulisette näiden suhteista vaikka teidän suhteenne perustuu ihmiskaupalle, pakotetulle seksille ja pakotetuille sukunimille. Silti kaikki on niin ihanan vapaatahjjj. Ettekö salli muille samaa? Miksi teitä ei saisi hiljentää? Olettehan tekin kieltäneet naisen nimen jatkumisen ja nyt kun se vapautettiin laillisen pakon jälkeen, ei kukaan silti valitse naisen nimeä. Sallikaa sama sateenkaariväelle. Antakaa heidän pakottaa ja sitten pelotella. Sitten voidaan 300 vuoden päästä hihkua miten suuri vapaus on pakotettu rakenne. ;)
Ihan todella typerää verrata naisten seksiä aina miehiin. Heteroakkojen onnellisuus on matalinta, eipä miehet teidän reikien eteen nimiä vaihda. Ette edes laukea, spermarätit ;)
Mitä ihmeen "naisvihaa", hypit nyt aivan väärän ihmisen silmille. sattui olemaan mun kommenttini eiliseltä tuo josta pöyristyit, ja olen aina tyttöjen ja naisten oikeuksien puolella jos niitä ollaan jossain tallomassa yhtään mitenkään, kuten nyt esim nämä teidän hihhulipiirinne yrittävät naisten, tyttöjen (ja homopoikien) elämästä tehdä mahdotonta antamalla oikeuksia vain miehille jotka haluavat larpata naista.
Paneminen on nimenomaan yhdyntää kuvaava sana, siinä mies PANEE elimensä naisen elimeen, eikä päinvastoin. Nainen ei voi panna genitaalejaan miehen genitaalien sisään, vaan nainen ottaa ja mies panee.
Sekin on hauska sana että nainen antaisi, kun nainenhan vastaanottaa, ja mies antaa makkaraansa. Naisen alapää on kuin suu, joka syö makkaran.
Mutta tosiasiassa se on kai siksi antamista, ettei nainen siitä makkarasta mitään kiksejä saa, mutta mies saa naiseen tunkeutuessaan mielihyväöä ja lopulta laukeaa kuin ilotulitusraketti. Naiselle ei synny mitään noin suuria tunteita, koska vaginassa ei ole tuntoaisteja. Nainen voi saada sexekstaasin hankaamalla klitoristaan, ja se taas ei sijaitse siellä minne miehinen makkara sukeltaa..
Mutta turhaan vastasin, sähän olet se sukunimihullu. Ihan tiedoksi, en ole naimisissa, en mene naimisiin ja pidän oman sukunimeni kunnes kuolen.
fÛck pride!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sateenkaari väki kuitenkin töhrisi muita paikkoja kuin liikennemerkkejä. Koska jos jotain sattuu, kuka silloin kantaa vastuun.
Tiina voisi töhriä vaikka Tuomiokirkon seinän tai Paavo Nurmen patsaan rohkeuden osoitukseksi. Niihin kun ei liity onnettomuuden ja sivullisen kuoleman riskiä.
Jos joku p ersu olisi värittänyt tämän nasunpunaiseksi kertoakseen harhaisista m amupeloistaan, niin täällä riittäisi ymmärtäjiä. Mutku h omot on niin hirveitä, nyyhnyyh ja öyhöyh. Irrationaalinen pelko ja inho, öyh.
Ei se ole irrationaalinen pelko. Se on yhtä rationaalinen pelko kuin että kehitysmaalaiset tulevat ja tuhoavat länsimaalaiset yhteiskunnat sellaisina kuin ne ovat olleet tähän asti.
Pelkää sinä sitten sitä. Minä en pelkää. Tulevaisuudessa kaikki kansat ovat sekoittuneet, ei rajoja, ei r asismia, ei pelättävää.
No hyvä, ettet pelkää. Kuvaamasi kaltainen tulevaisuus ei tosin toteudu sinun elinaikanasi, ei koskaan.
Olet kuin uskovainen, joka ei pelkää kuolemaa, vaan uskoo kuolemanjälkeiseen elämään.
Siten on hyvä elää vailla pelkoa, kun usko on luja.
Vau, ihan liiduilla väritti. Onpas rohkea kapinallinen!