Rikkaiden kesäongelmat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008104295.html
Mikä tämä valittaja oikein on? Ajelee avomersulla ja ulisee sen jälkeen kun on saanut auringonpistoksen... Ja sitten jakelee ohjeita mutta kenelle? Muille rikkailleko? Kuka muu tarvitsee tuon öykkärin ohjeita avoautolla ajelemiseen... Anna mun kaikki kestää.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Avoauto maksaa alkaen 500 €, että eipä siinä nyt mikään ihmeellinen pohatta tarvitse olla sellaisen ostaakseen.
No, ei minulle ainakaan tule mieleenkään ostaa. Missä tuollaista säilyttäisi, tallipaikka maksaa! Ja on varaa vaan siihen yhteen katolliseen versioon, jota käyttää kesät talvet.
Heinäkuussa on tunnetusti pulaa uutisista medialla.
Kun koko Suomi on lomalla, mitään jymyjuttuja ei tapahdu.
Toimittajat repivät aiheita arikkeleisiinsä mistä vain voivat. Uutisista on pulaa.
Ja mitä räväkämpi juttu, vaikkapa vain aivan pienestä asiasta, sitä ahnaammin lukijat siihen tarttuvat.
Negatiiviset mielipiteet asiasta on pakko saada julki.
Ja ainakaan tämän palstan, pää sekaisin olevilta porukoilta, ei muita kommentteja mihinkään asioihin tulekaan, kuin vain negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä pelle :D Ei edes IS:n toimittajat tekisi tuollaisesta pölvästistä juttua ellei tuo olisi itse tuputtamalla tuputtanut itseään esiin. Ihmettelen jos tuo ei ole sinkku, ja pitkäaikainen sellainen.
Perheellinen mies Tampereelta. Lapsia käy sääliksi kun isä elvistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoauto maksaa alkaen 500 €, että eipä siinä nyt mikään ihmeellinen pohatta tarvitse olla sellaisen ostaakseen.
No, ei minulle ainakaan tule mieleenkään ostaa. Missä tuollaista säilyttäisi, tallipaikka maksaa! Ja on varaa vaan siihen yhteen katolliseen versioon, jota käyttää kesät talvet.
Tallipaikka maksaa hevosellekin. Olet varmaan niitä jotka pitää hevosia taivasalla kun on halvempaa niin.
Tuo negatiivisuus johtuu siitä, että heidän älykkyysosamääränsä on alhainen.
Normaali älyinen ihminen näkee heti uutisten ja väitteiden läpi, ja osaa pohtia sitä järkevästi.
Tää kommenttina nrolle 25/25
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä pelle :D Ei edes IS:n toimittajat tekisi tuollaisesta pölvästistä juttua ellei tuo olisi itse tuputtamalla tuputtanut itseään esiin. Ihmettelen jos tuo ei ole sinkku, ja pitkäaikainen sellainen.
Eiköhän tuo toimittaja ole itse ollut mukana juopottelemassa ja keksivät tekaistun tarinan että tekee edes hiukan hommia palkkansa eteen
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tää voi olla 39-v!
Luulin että 59v.
Ikä on sivuseikka. Jos sama tyyppi niin pyörii jatkuvasti lounasaikaa stereot isolla Naantalissa ja häiritsee terasseilla lounastauolla olevia. Auton pakariputki rikki kun pamahtelee ja röpisee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon saa ehkä yhden renkaan 500 eurolla. Näyttäis olevan Mercedes Benz E63 AMG Cabriolet 2020 mallia hintaa pari sataa tuhatta euroa ainakin jos Suomen verot maksettu.
Tämä on taas tätä kateellisten narinaa. Rikkaalla ei saisi olla huolia tai niistä ei saa ainakaan julkisesti puhua. Persaukisten juttuja on lehdet muutenkin pullollaan, kun ne on ilmeisesti niitä "parempia" huolia...
Kyllä minä olen paljon kateellisempi kuumasta naisesta kuin kalliista mersusta
Vierailija kirjoitti:
Mercedes Benz mainitaan korostetusti.
Henrik ajeli hellepäivänä Mercedes Benz-avoautolla, kun yhtäkkiä värit haalenivat silmissä: "Mitä olisikaan voinut tapahtua itselleni tai Mercedes Benzille"
Auringonpistos tai lämpöhalvaus saattaa yllättää hyväkuntoisenkin. Mercedes Benz-avoautolla helteessä ajanut Henrik Niemelä kertoo oman tarinansa Mercedes Benz-autoilun myötä varoittaakseen muita.
– Olin tulossa sunnuntaina Mercedes Benz -avoautolla ystäväni Ville Luukkaisen kanssa päivällä rengastietä pitkin saaristosta kohti Naantalia, kun yhtäkkiä äänimaailma muuttui metalliseksi ja värit haalenivat silmissä, hän kertoo.Hän toimi nopeasti.
– Ehdin jarruttaa ja Mercedes Benz pysähtyi puoliksi ojanpientareelle. Kaverini kysyi minulta, onko kaikki hyvin ja sitten hän soitti Mercedes Benz-avoautoon asennetulla matkapuhelimella äidilleni, joka on erikoissairaanhoitaja. Äitini päätteli, että olin saanut lämpöhalvauksen, Henrik kertoo.
Ville nosti Mercedes Benzi -avoauton katon ylös jotta Mercedes Benz ei kuumenisi auringossa liikaa ja talutti kaverinsa mereen kaulaa myöten viilentymään.
Aika älytön tarina
😂😂😂😂. Tää olis ollu "hienoa" vuonna 1988. Silloin kuin erikoissairaanhoitaja äiti päätti larpata yläluokkaa ja meijän Ville saa kaiken mitä haluaa.
juppien touhua. ostakaa umpiautot niin ei tarvitse ulista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen mies Tampereelta. Lapsia käy sääliksi kun isä elvistelee.
Koko perhettä säälin minä. Isä lehdessä.. varmaan esittelee juttua vielä ens vuonnakin kun "iskä pääsi lehteen":
Johan tuosta aiemmassa ketjussa oli manittu että joku kalastusfirman perinyt tms. ABBA silliä ainakin ollut brändeinä. Tyhjäntoimittaja joka ajelee perintömesellä ja valittaa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tää voi olla 39-v!
Luulin että 59v.
Sään pieksämä pärstä kun naama on koko ajan auringossa kun on AVOauto minkä katto on PAKKO pitää auki satoi tai paistoi
Vierailija kirjoitti:
Johan tuosta aiemmassa ketjussa oli manittu että joku kalastusfirman perinyt tms. ABBA silliä ainakin ollut brändeinä. Tyhjäntoimittaja joka ajelee perintömesellä ja valittaa kaikesta.
Lippiksen perusteella firmansa nimi on Hankook. Ei ole sattumalta työntänyt tuota lippalakkia kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku tangolaulaja?
On. Jean Pierre Kusela.
Venäjällä matkustajakone törmännyt kallioon. Suomessa Iltasanomat kirjoittaa Elviksestä joka valittaa kun alkoi avomersulla ajellessa huimaamaan. Arvot kohdillaan.
Seuraavaksi varmaan haastatellaan Mercedes Benziä
Virolainenhan tuo on. Todennäköisesti ajokortti hyllyllä kaahaamisesta ja on liikkeellä suomalaisen työkaverinsa kortilla. Virolainen asfalttityöntekijä jolla samalla suomalaisen nimellä valttikortti. Edes juntein suomalainen ei menisi tuollaisella jutulla lehteen.