Rikkaiden kesäongelmat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008104295.html
Mikä tämä valittaja oikein on? Ajelee avomersulla ja ulisee sen jälkeen kun on saanut auringonpistoksen... Ja sitten jakelee ohjeita mutta kenelle? Muille rikkailleko? Kuka muu tarvitsee tuon öykkärin ohjeita avoautolla ajelemiseen... Anna mun kaikki kestää.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies näyttää sellaiselta kusipååltä, että kiertäisin kaukaa. Naama norsun vit@lla. Ällön näköinen äijä.
Onko toi sama heebe joka takavuosina seukkasi Katariina Ebelingin nykyinen Laakkonen kanssa? Joku tehtailija jostain Turun yläpuolelta?
Jos on niin Katariina häpeää silmät päästään tuon itkuiikan tilitykselle
Vierailija kirjoitti:
Mercedes Benz mainitaan korostetusti.
Henrik ajeli hellepäivänä Mercedes Benz-avoautolla, kun yhtäkkiä värit haalenivat silmissä: "Mitä olisikaan voinut tapahtua itselleni tai Mercedes Benzille"
Auringonpistos tai lämpöhalvaus saattaa yllättää hyväkuntoisenkin. Mercedes Benz-avoautolla helteessä ajanut Henrik Niemelä kertoo oman tarinansa Mercedes Benz-autoilun myötä varoittaakseen muita.
– Olin tulossa sunnuntaina Mercedes Benz -avoautolla ystäväni Ville Luukkaisen kanssa päivällä rengastietä pitkin saaristosta kohti Naantalia, kun yhtäkkiä äänimaailma muuttui metalliseksi ja värit haalenivat silmissä, hän kertoo.Hän toimi nopeasti.
– Ehdin jarruttaa ja Mercedes Benz pysähtyi puoliksi ojanpientareelle. Kaverini kysyi minulta, onko kaikki hyvin ja sitten hän soitti Mercedes Benz-avoautoon asennetulla matkapuhelimella äidilleni, joka on erikoissairaanhoitaja. Äitini päätteli, että olin saanut lämpöhalvauksen, Henrik kertoo.
Ville nosti Mercedes Benzi -avoauton katon ylös jotta Mercedes Benz ei kuumenisi auringossa liikaa ja talutti kaverinsa mereen kaulaa myöten viilentymään.
Aika älytön tarina
” Auringonpistos tai lämpöhalvaus saattaa yllättää hyväkuntoisenkin. ” vihjaileeko toi että hänellä on hyvä kunto??? 🤣🤣🤣
Onneks juttu painuu is sivuilla alas
Vierailija kirjoitti:
Miksi avoautoa ajaa aina ruma, lihava ja/tai ikivanha ukko? En ole ikinä nähnyt hienon avoauton ratissa hyvännäköistä miestä.
Mä näin eilen! Komea nuori mies avoauton ratissa pysähtyi risteykseen. Pikkupojat jalkakäytävältä huusivat ”hieno auto”.
Vierailija kirjoitti:
Henrik ajeli hellepäivänä Mercedes Benz-avoautolla, kun yhtäkkiä värit haalenivat silmissä: "Mitä olisikaan voinut tapahtua itselleni tai Mercedes Benzille"
Auringonpistos tai lämpöhalvaus saattaa yllättää hyväkuntoisenkin. Mercedes Benz-avoautolla helteessä ajanut Henrik Niemelä kertoo oman tarinansa Mercedes Benz-autoilun myötä varoittaakseen muita.
– Olin tulossa sunnuntaina Mercedes Benz -avoautolla ystäväni Ville Luukkaisen kanssa päivällä rengastietä pitkin saaristosta kohti Naantalia, kun yhtäkkiä äänimaailma muuttui metalliseksi ja värit haalenivat silmissä, hän kertoo.Hän toimi nopeasti.
– Ehdin jarruttaa ja Mercedes Benz pysähtyi puoliksi ojanpientareelle. Kaverini kysyi minulta, onko kaikki hyvin ja sitten hän soitti Mercedes Benz-avoautoon asennetulla matkapuhelimella äidilleni, joka on erikoissairaanhoitaja. Äitini päätteli, että olin saanut lämpöhalvauksen, Henrik kertoo.
Ville nosti Mercedes Benzi -avoauton katon ylös jotta Mercedes Benz ei kuumenisi auringossa liikaa ja talutti kaverinsa mereen kaulaa myöten viilentymään.
Aika älytön tarina
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nauroin niin vedet silmisä tälle 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Naurattaa. Olen aina pitänyt mersua näyttämishaluisten autona…
Tiedoksi:Avoautoissa on myös katto ja niillä voi ajaa myös talvisin.
Ihan sama jatko avoautolla, mopolla vai polkupyörällä. Auringonpistoksen tai lopulta lämpöhalvauksen saa helposti näillä keleillä. Lööppilehdet nyt korostavat juttuja, jotka herättävät reaktioita.
Olennaista nyt on muistaa auringolta suojautuminen ja nesteytys, joka ei ole alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Aika älytön tarina
jatkuu vielä:
– Join elektrolyyttijuomaa ja aloin vähitellen toipua, Henrik kertoo.
HÄN halusi kertoa oman tarinansa varoittavana esimerkkinä kaikille avoautoilijoille.
– Auringonpistos tai lämpöhalvaus saattaa tulla yhtäkkiä, kuten minulle kävi. Toki ajoimme rengastietä koko päivän, mutta kohtaus tuli täysin yllättäen. Jäin vain miettimään, että mitä olisikaan voinut tapahtua moottoritienopeudessa, huh, kamalaa edes ajatella. Tuttu lääkäri kertoi, että tämä on hyvin yleistä, hän sanoo.
– Eilisen kokemuksen perusteella pidän ensiapulaukun lisäksi yhtä tärkeänä kesäisessä avoautoilussa hattua ja juomapulloa. Niitä ilman niitä en enää ajelemaan lähde, Niemelä kertoo.
kuvateksti: Leveän kaulaketjun jälki muistuttaa vielä useita päiviä tapahtuneesta.
niin TRAAGISTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika älytön tarina
jatkuu vielä:
HÄN halusi kertoa oman tarinansa varoittavana esimerkkinä kaikille avoautoilijoille.
– Auringonpistos tai lämpöhalvaus saattaa tulla yhtäkkiä, kuten minulle kävi. Toki ajoimme rengastietä koko päivän, mutta kohtaus tuli täysin yllättäen. Jäin vain miettimään, että mitä olisikaan voinut tapahtua moottoritienopeudessa, huh, kamalaa edes ajatella. Tuttu lääkäri kertoi, että tämä on hyvin yleistä, hän sanoo.
– Eilisen kokemuksen perusteella pidän ensiapulaukun lisäksi yhtä tärkeänä kesäisessä avoautoilussa hattua ja juomapulloa. Niitä ilman niitä en enää ajelemaan lähde, Niemelä kertoo.
kuvateksti: Leveän kaulaketjun jälki muistuttaa vielä useita päiviä tapahtuneesta.
niin TRAAGISTA
Äh, nyt vasta älysin että en lisännyt Mercedes Bentziä omaan lainaukseeni...
Tämä koko ketju vaikuttaa myös saaneen auringonpistoksen. Tämän perusteella Henrik on sekä naantalilainen että tamperelainen, sekä sinkku että perheenisä, sekä suomalainen että virolainen, mutta kuitenkin Hankook-nimisen ABBA-sillifirman perijä, eli ilmeisesti korealais-ruotsalainen. Ehkä ISn olisi pitänyt kirjoittaa hänen taustastaan, eikä tästä auringonpistoksesta, olisi paljon mielenkiintoisempi tarina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika älytön tarina
jatkuu vielä:
niin TRAAGISTA
Äh, nyt vasta älysin että en lisännyt Mercedes Bentziä omaan lainaukseeni...
"– Join elektrolyyttijuomaa Mercedes-Benz-juomapullostani ja aloin vähitellen toipua Mercedez-Benz -autoni varjossa istuen, Henrik kertoo.
Hän halusi kertoa oman Mercedes-Benz -tarinansa varoittavana esimerkkinä kaikille Mercedes-Benz -avoautoilijoille.
– Auringonpistos tai lämpöhalvaus saattaa tulla yhtäkkiä, kuten minulle kävi. Toki ajoimme Mercedes-Benzilläni rengastietä koko päivän, mutta kohtaus tuli täysin yllättäen. Jäin vain miettimään, että mitä olisikaan voinut tapahtua Mercedes-Benzini kulkiessa moottoritienopeudessa, huh, kamalaa edes ajatella. Tuttu Mercedes-Benzistä haaveileva lääkäri kertoi, että tämä on hyvin yleistä Mercedes-Benz -kuljettajien keskuudessa, hän sanoo.
– Eilisen Mercedes-Benz -kokemuksen perusteella pidän ensiapulaukun lisäksi yhtä tärkeänä kesäisessä Mercedes-Benz -avoautoilussa Mercedes-Benz -hattua ja Mercedes-Benz -juomapulloa. Niitä ilman niitä en enää Mercedes-Benzilläni ajelemaan lähde, Niemelä kertoo.
kuvateksti: Leveän Mercedes-Benz -kaulaketjun jälki muistuttaa vielä useita päiviä tapahtuneesta."
Noin :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju vaikuttaa myös saaneen auringonpistoksen. Tämän perusteella Henrik on sekä naantalilainen että tamperelainen, sekä sinkku että perheenisä, sekä suomalainen että virolainen, mutta kuitenkin Hankook-nimisen ABBA-sillifirman perijä, eli ilmeisesti korealais-ruotsalainen. Ehkä ISn olisi pitänyt kirjoittaa hänen taustastaan, eikä tästä auringonpistoksesta, olisi paljon mielenkiintoisempi tarina!
Ai niin, unohdin sukulaisuussuhteen Rita Niemi-Manniseen! Onko Ritakin Abba-Hankookin perijä?
Vierailija kirjoitti:
Onpa negaa. Minusta ihan mukava kesäjuttu. Suomessa pitäisi olla säkki päällä ja kärsiä, niin kanssaeläjät tykkäisi.
Oon samaa mieltä ja näin olen itse toiminut.. pitää vaan pitää matalaa profiilia.
Miten avoautoilessa voi pitää päähinettä? Sehän lentää heti päästä.
Kyllä on masentavaa kun mitään ei voi tehdä eikä mistään saa kertoa että ei vaan jotkut alkaisi kiusaamaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa negaa. Minusta ihan mukava kesäjuttu. Suomessa pitäisi olla säkki päällä ja kärsiä, niin kanssaeläjät tykkäisi.
Oon samaa mieltä ja näin olen itse toiminut.. pitää vaan pitää matalaa profiilia.
Lienee kuitenkin myös jokunen vaihtoehto noiden välissä että pukeutuu säkkiin, tai katsoo asiakseen lähetellä rintakarvakuviaan lööppilehtiin oltuaan omaa hölmöyttään liian pitkään paahteessa ilman suojaa.
Aina joku löytää jotain marmattamista ja arvostelemista.
Onko toi sama heebe joka takavuosina seukkasi Katariina Ebelingin nykyinen Laakkonen kanssa? Joku tehtailija jostain Turun yläpuolelta?