Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaiden kesäongelmat

Vierailija
06.07.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008104295.html

Mikä tämä valittaja oikein on? Ajelee avomersulla ja ulisee sen jälkeen kun on saanut auringonpistoksen... Ja sitten jakelee ohjeita mutta kenelle? Muille rikkailleko? Kuka muu tarvitsee tuon öykkärin ohjeita avoautolla ajelemiseen... Anna mun kaikki kestää.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinahan on jokseenkin opettavainenkin. Ei tämä mikään huono juttu ole tuollaiseen roskamediumiin. Auringonpistos voi tulla myös avo-Mazdalla tai soutuveneellä kulkiessa.

Vierailija
82/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa negaa. Minusta ihan mukava kesäjuttu. Suomessa pitäisi olla säkki päällä ja kärsiä, niin kanssaeläjät tykkäisi.

Oon samaa mieltä ja näin olen itse toiminut.. pitää vaan pitää matalaa profiilia.

Lienee kuitenkin myös jokunen vaihtoehto noiden välissä että pukeutuu säkkiin, tai katsoo asiakseen lähetellä rintakarvakuviaan lööppilehtiin oltuaan omaa hölmöyttään liian pitkään paahteessa ilman suojaa.

Tuskin asiaa tuolta kantilta katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että erikoissairaanhoitaja äiti ei kertonut miten helteellä juoda ja pitää päähinettä.

Vierailija
84/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa negaa. Minusta ihan mukava kesäjuttu. Suomessa pitäisi olla säkki päällä ja kärsiä, niin kanssaeläjät tykkäisi.

Oon samaa mieltä ja näin olen itse toiminut.. pitää vaan pitää matalaa profiilia.

Lienee kuitenkin myös jokunen vaihtoehto noiden välissä että pukeutuu säkkiin, tai katsoo asiakseen lähetellä rintakarvakuviaan lööppilehtiin oltuaan omaa hölmöyttään liian pitkään paahteessa ilman suojaa.

Enemmän se, että kateellinen kansa ottaa niin tosissaan kaikki hupijutut ja vetää herneet nenään. Sitten mussutetaan, miten saisi olla, ettei köyhät ala riehua.

Vierailija
85/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joku löytää jotain marmattamista ja arvostelemista.

Aina on joku, jolla ei ole huumorintajua.

Vierailija
86/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juppien touhua. ostakaa umpiautot niin ei tarvitse ulista

Itsellä on iso citymaasturi ympärivuotiseen käyttöön ja avoauto kesäksi.

Ulinan olen jättänyt kateellisille köyhille -vissiin samaa porukkaa joilla ei ole edes ilmastointilaitteita....

Vierailija
87/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avoautoa ajaa aina ruma, lihava ja/tai ikivanha ukko? En ole ikinä nähnyt hienon avoauton ratissa hyvännäköistä miestä.

Ruuhkabusseissa niitä sotanorsuja ja haisevia kurppia vasta pyöriikin.

Oletko heistä myös huolissasi kulta pieni?   ;D

Vierailija
88/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten avoautoilessa voi pitää päähinettä? Sehän lentää heti päästä.

Ilmeisesti kyseinen tangolaulaja vai mikä lie hapansilakkaperillinen oli kaverinsa kanssa sen jo huomannut. Tuo sama äijän käppänä nimittäin nähtiin tänään tuon kuuluisan MERSUN puikoissa Naantalissa ja kummallakin oli sanoisinko melko naismaiset huivit käärittynä päähänsä kuin Thelmalla ja Louisella konsanaan. Toivottavasti mersuHenrik ei keksi Villen kanssa tehdä uusiksi Thelman ja Louisen loppukohtausta. 

Vierailija
89/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kateelliset demarit täälläkin käy vinkumassa. Mitä väliä oliko kaverilla bemari vai mersu, kunhan ei ole demari tai persu!

Vierailija
90/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kateellista porukkaa. 

Vierailija
91/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisen tarkoitusta korostaa varakkuuttaan ja omaisuuttaan? Joku sisäinen tyhjiö. 

Vierailija
92/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihmisen tarkoitusta korostaa varakkuuttaan ja omaisuuttaan? Joku sisäinen tyhjiö. 

Kannustus. Se on se syy. Toi mersumies on hyvällä asialla kun esittelee omaisuuttaan ja kun ei esittele. Mersu kannustaa muitakin ihmisiä ottamaan riskejä ja elämään elämää. Vaikka ketjua ei näytetä auringon polttama kertoo että valtava ketju on ollut kaulassa. Mielikuvitus lähtee tyhmemmälläkin laukalle. Iso iso peukku mersumiehelle. Tällä tavalla Suomi saadaan nousuun kun tuodaan konkreettisesti menestyksen hedelmät köyhempien nähtäville.

Vierailija
93/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aivan juntti moukka. Ei kukaan oikeasti varakas esittele jotain vanhaa avomersua. Arvaan että viimeiset rahat pistänyt kiinni autoon jotta saa leveillä.

Vierailija
94/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Veholla myyjänä ja tunnistan autot hyvin. Lähes 10 vuotta vanha kolaroitu Mersu kyseessä. Arvoa tuollaisella on vielä noin 15000 euroa jos on hyvässä kunnossa ja huoltokirja. Tuo kyseinen auto on tupakoitu ja muutenkin huonosti pidetty eli oikeampi hinta on max 10t

Vierailija
95/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuolla henkilöllä muita neuvoja elämään?

Vierailija
96/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. ei näy ketju kuvissa, kun paljastuisikin kovien puheiden sijaan puuhelmiksi ja autokin on varmaan lainattu tai varastettu.

Vierailija
97/103 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä

Perheetön

Osallistui Nelosen painonpudotus ohjelmaan

Ei ole perillinen

Vierailija
98/103 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mittapuun mukaan tuo petolinnun p,,,, se on rikas.

Vierailija
99/103 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku saa tosta perheellisen? Sillä perhettä oo.

Vierailija
100/103 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daami kirjoitti:

Minkä mittapuun mukaan tuo petolinnun p,,,, se on rikas.

Näyttäs olevan parin firman toimitusjohtaja. Ehkä onistaa ne tai osake enemmistö ainaki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä