Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sairastanut koronan rokottamattomana

Vierailija
06.07.2021 |

lähiaikoina? Mitkä olivat oireet? Minkä ikäinen olet ja oletko perusterve?
Tai tunnetko jonkun joka sairastanut?

Kamala ahdistu kun alueella jossa asun ei voi varata rokoteaikoja tällä hetkellä ja kesälomalaisia on paljon ja tartuntaluvut Suomen korkeimpia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ollut perus nuhaa vakavampi.

Tunnen monia jotka saaneet vakaviakin oireita rokotteesta ja ymmärtävät olla ottamatta toista (ja kolmatta jne) rokotetta

Vierailija
2/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa ei olemassakaan. Rokotukset ovat maailman isoin älykkyystesti ja 70 % on jo epäonnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flunssa se oli. Noin puolet sairastaa oireettomana. Mistä panikoit ennen koronaa?

Vierailija
4/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaa ei olemassakaan. Rokotukset ovat maailman isoin älykkyystesti ja 70 % on jo epäonnistunut.

Vastustaminen ei sinällään ole älykkyyttä. Liittyy ennemminkin uhmaikään.

Vierailija
5/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt, menossa pois jo. Vähän lämpöä ja ripuli oireina, lapsilla myös, pienellä lapsella oli korkeampi kuume. Miehellä ei mitään.

Ei oteta rokotetta.

Vierailija
6/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
7/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuukausi sitten. Olen riskiryhmäläinen (BMI yi 40), mutta oli ihan lievä tauti mulla, 3-5 päivää jotain lievää kipeydentuntua ja flunssan tapaista. Harvoin perus räkätautikaan mulla niin lievä on.

Vierailija
8/8 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastustaminen ei sinällään ole älykkyyttä. Liittyy ennemminkin uhmaikään.

On myös eräänlainen kognitiivisten harhojen aiheuttama ilmiö. Kyseessähän on vahvistusharha. Kun amatööritutkija valikoi ja tulkitsee tutkimustietoa itse, syntyy tieteen harhapolkuja - "do your own reserch" on lause, jonka heiltä kuulee usein. Kuka vaan voi googlettaa ja poimia ne faktat tukemaan omaa näkemystään, mikä meillä aiheesta kuin aiheesta on, vaikkei siihen riittävää tutkijan tietotaitoa ja pitkäaikaisia tutkimustuloksia olisikaan saatavilla. Nykyisin myös kosmetologi voi olla ravitsemusterapeutti ja virologi, mutta on ehdottoman sitä mieltä, ettei ilman koulutusta voi meikata täydellisesti YouTube videoita hyödyntäen ;)

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/12/15/valheenpaljastaja-miksi-uskomm…

Myös riskin todennäköisyyksiä harvemmin osataan katsoa. Kuinka suuri todennäköisyys on esimerkiksi kuukausia kestävillä jälkioireilla, vaikka tartunta-aika on lyhyt. Kuka on valmis ottamaan riskin?

Moninainen aihe, mitä harvat miettii ilmiönä itsessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä