Onko tosiaan jollekin suhteessa ongelma, jos toinen on liian tasainen ja turvallinen?? =O
Ensitreffit alttarilla ohjelmassa oli tällainen pari, jossa nainen halisi, että olis enemmän draamaa ja tunnekuihija ja toisen tasaisuus otti päähän. Olikohan sillä joku mt-ongelma?
Kommentit (23)
Jos ollaan liian samanlaisia, tulee helpommin kilpailua. Jos taas on erilaisia ominaisuuksia, voi rauhassa vaan ihailla toista niiden osalta.
Ei me olla samasta muotista. Mun kanssa ei pystyisi monikaan olemaan parisuhteessa, koska olen rauhallisen vastakohta. Mieheni on rauhallisempi, mutta tulisielu hänkin. Enkä tarkoita tällä mielivaltaista draamailua, vaan vahvaa eläytymiskykyä ja oikeudentuntoa.
Kumpikaan meistä ei pystyisi olemaan viileän ihmisen kanssa, eikä ne viileät pystyisi olemaan meidän kanssa. Ap:n muotoilema kysymys on mielestäni aika typerä.
Ja poiketen nro 19,
Mun mies nauraa mun jutuille, nauretaan yhdessä sydämemme pohjista ja itketään ja näytetään tunteemme, en kestäis ihmistä joka ei edes nauraisi tai näytä tunteita! Se ei olis kivaa!