Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki, jotka olleet suhteessaan vähintään pari-kolme vuotta JOUKOLLA VASTAAMAAN PLIIS!. (sisältää pitkähkön sepostuksen)

Vierailija
24.08.2006 |

Eli kuinka usein teillä harrastetaan seksiä ja onko jompikumpi halukkaampi seksiin kuin toinen?

Kysyn tätä siksi, että minulla ja miehellä tuntuvat menevän ihan vähän eri tahtiin halut. Ensimmäisenä seurusteluvuotena tietysti harrastettiin seksiä niin kuin vastarakastuneet, melkeinpä joka päivä ja joskus useamman kerran päivässä. - Sellaista tahtia jaksaa harva pari jatkuvasti (vaikka niitäkin tiedän toki olevan). Nykyään harrastamme seksiä noin kerran, max. kaksi kertaa viikkossa (ja tiedän tämän palstan seksikyselyiden perusteella, että moni tulee nyt varmaan taas huutelemaan, että " meillä harrastetaan kerran vuodessa joten mitä sinä valitat" .)

Minä haluaisin kuitenkin VÄHÄN enemmän seksiä. Miehelle kerran viikossa näyttäisi olevan sopiva tahti, minulle kävisi ehkä sellainen 3, toisinaan 4 kertaa viikossa (jos nyt karkeita keskiarvoja täytyy heittää. Tietysti seksin harrastaminen on kausittaista ja siihen liittyy monia asioita. Kyllä meilläkin välillä hurjastellaan ja sitten taas välillä on olosuhteiden pakosta vaikka lähemmäs parin viikon tauko). Kyse ei minun ja miehen haluissa ole suuresta erosta, mutta asia vaivaa minua. On ikävä käydä nukkumaan iltaisin miehen viereen lähekkäin niin, että melkein aina minun tekisi mieli seksiä, mutta mies haluaa vain pitää lähellä ja halata. Se on turhauttavaa. Jos tekee illalla mieli seksiä, niin sitten tekee! Ja enhän minä siinä miehen vieressä voi mitään dildojakaan kaivaa esiin ja tyydyttää itse itseäni. Karkeasti sanottuna menen nukkumaan yleensä iltaisin " puutteessa" ja miehen kosketus tuntuu piinalliselta, koska haluaisin useammin sen johtavan seksiin. Ajattelen asiaa nykyään melkein joka ilta, jopa siinä määrin, että alan jo ennalta jotenkin jännittää nukkumaan menoa. Ajattelen, että tänäänkään ei taas harrasteta seksiä. Asia vaivaa jopa itsetuntoani, mietin sitten iltaisin turhautuneena, että " miksi tuo ei tänäänkään halua seksiä" . Toisaalta tiedän ja ymmärrän, että Ihmiset ovat eri tavalla seksuaalisia ja usein suhteessa toinen osapuoli on sellainen, joka haluaa seksiä USEAMMIN, se ei tarkoita, että hän olisi muuten SEKSUAALISEMPI.

Mieheni ei suinkaan ole mitenkään epäseksuaalinen; silloin kun harrastamme seksiä se on loistavaa ja hän on erittäin halukas, taitava ja nauttii seksistämme valtavasti. Eikä kai tuota kerran viikossa tahtia vielä voi hälyttävän vähäiseksi muutenkaan kutsua.

Mutta MITÄ sitten pitäisi tehdä kun harvase ilta pitää mennä nukkumaan turhautuneena. Ja tosiaan masturbointikin on miehen vieressä poissa laskuista.

Olemme puhuneet miehen kanssa asiasta (siis minä ilmaisin haluavani hieman useammin seksiä) n. vuosi sitten ja sen jälkeen meillä oli jonkin aikaa tiheämpitahtista seksiä. Tosiasia kuitenkin on, että jos toiselle riittää vähempi, silloin ikävä kyllä pidemmän päälle mennään hänen tahdillaan. Eihän sitä mitään velvollisuusseksiä kumpikaan halua!

Nyt haluaisinkin tietää jotain keskiarvoa siitä, kuinka usein pidempiaikaisessa suhteessa olevat harrastavat seksiä? Itse olemme seurustelleet nyt kolme vuotta. Onko mieheni kerran viikossa tahti yleisesti ottaen vähän vai haluanko minä vaan aika paljon? Ja jos tähän kyselyyn voisivat vastata ihan kaikki. Ei siis vain ne, jotka edelleen paneskelevat 5 krtaa päivä kuten Stella ;-) ja sitten ne, jotka harrastavat sitä kerran vuodessa (tätä en nimittäin kyllä enää toimivassa parisuhteessa ymmärrä).

Muuten meillä menee miehen kanssa loistavasti, olemme edelleen rakastuneita ja hän on kaikin puolin ihana. Ihailee minua, luonnettani ja ulkonäköäni suuresti ja osoittaa sen avoimesti. Olen hänen mielestään todella kaunis ja kiihottava, kyse on siis todellakin vain siitä kuinka usein hän tarvitsee seksiä. (Anteeksi kielenkäyttöni) mutta VITTU VAAN KUN VITUTTAA, että pitää iltaisin maata miehen sylissä puuteessa! Jos teen aloitteen, hän aina kyllä innostuu, mutta enhän minä voi/halua jatkuvasti olla se aloitteen tekijä. Lisäksi usein hän pusuttelee ja halii minua iltaisin juuri niin " lutuisesti" , että varsinaisen seksuaalisen latauksen saaminen tilanteeseen olisi vaikeaa. Siis jos toinen " lässyttää ja höpöilee" , niin koita siinä nyt sitten kääntää tilanne eroottiseksi.

Onko muilla samoja kokemuksia? Pitääkö minun alkaa pitää lounastauoilla jotain runkkubreikkejä duunin vessassa vai mitä?

nimim. Puutteessa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet kohta 7vuotta yhdessä, töissä, opiskellen ja itse koti-isänä ja vaimo välissä koti-aitinä. Raskasta ja vähemmän raskasta aikaa kahden pikkupojan kanssa.

Tästäkin huolimatta seksi ollut aina mahtavaa. Spontaania, hellää, rajua, pikaa ym. Olen ajatellut, että kovat halut molemmilla johtuvat siitä että olemme molemmat fyysisesti hyvässä kunnossa. Tämä vaikutta kaikkeen jaksamiseen ja tietenkin suurin osa kiihottuu tai himoitsee itsestään huoltapitävää ihmistä.

Itse en ainakaan voisi kuvitella innostuvani kovinkaan paljoa reilusti ylipainoisesta, mahdollisesti juopottelevasta ym. naisesta. Tuskin se kaljamahakaan, hienhaju tms. naisiakaan saa kovin kuumaksi..? Olettaisin näin.

Summa summarum: Hyvännäköinen vartalo ja terve ihminen lienee houkuttelevampi, vaikka parisuhteessakin.

Vierailija
22/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä alkaisin tyydyttää itseäni seksuaalisesti. Siis tosiaan, jos makaamme kainaloittain sohvalla ja mies lässyttää niin en todellakaan osaa siinä sitten sanoa, että " kuule jatka sinä sitä CSI:n katselua, mä meen tohon viereen (kahden metrin päähän sängylle) masturboimaan. Siis kun sellaista arkista lässyn-lässyn tilannetta on tosiaan todella vaikea kääntää eroottiseksi. Tuskin minäkään siinä osaisin rentoutua ja kiihottua kunnolla.

Ja lisäksi tiedän, että mies tietää minun haluavan useammin seksiä (olemme siis puhuneet asiasta, sekä asiallisesti että -ikävä kyllä- pari kertaa myös riidellessä). Uskon hänen tuntevan tästä huonoa omaa tuntoa, siis siitä ettei voi täysin tyydyttää naistaan. Sillä hänelle juuri se minun tyydyttämiseni on aina niin tärkeä juttu!

Mies varmaan ainakin alitajuisesti haluaa olla ajattelematta sitä, että minä varmaan taas haluaisin seksiä ja haluaa ajatella, että molemmat ovat ihan tyytyväisiä siinä sohvalla helliessä. En halua saada hänelle syyllistä oloa osoittamalla selvästi, että täytyy sitten tässä masturboida kun sinä et (taaskaan) tyydytä minua.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kausiluonteinen, joskus on kuukausia että pitää olla kuin kani, joskus kertakin riittää.

Mies on meillä seksuaalisesti aktiivisempi, mutta myös tietää, että lasten takia mahdollisuudet on minimissä.

Menee usein ennen mua nukuttamaan lapsia ja nukahtaa itsekin. Se siitä siis sitten!

Vierailija
24/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 163 cm/48 kg kokoinen, pilatesta 5/krtaa viikko harrastava vaaleaverikkö, jolla on c-kupin kauniit rinnat ja siro vartalo. Ehostan itseäni maltillisesti päivittäin, hoidan kynteni, kiinnitän huomiota vaatteisiin (myös alusvaatteisiin). Minua luullaan jatkuvasti ikäistäni (28v) nuoremmaksi ja ulkonäköäni kehutaan todella usein. Vaikka itse sanonkin olen harvinaiset hot-mama!

Ja jos objektiivisia ollaan, meidän parisuhteessa se paremman näköinen (ei mieskään ruma ole ja ihan tikissä, mutta aika tavis). Monet miehen kaveritkin ovat kommentoineen, että " miten sä ton nappasit" . Lisäksi mieheni kertoo kyllä säännöllisesti kuinka kauniina minua pitää.

En ole alkanut käyttää verkkareita tai kaivaa nenääni sohvalla suhteen vakinaistuttua vaan edelleen vilkaisen peiliin aina kun tiedän miehen olevan kotimatkalla. Erotiikan ja romantiikan ylläpitäminen ja lässähtämisen välttäminen parisuhteessa on minulle varmaan keskimääräistä tärkeämpää. Joten ehdotuksesi ei ainakaan meihin päde!

-ap

Vierailija
25/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi lukkoon, suihku päälle ja välineet käyttöön. Onnistuu vaikka joka päivä.

Vierailija
26/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä mahdollisuuksien mukaan :) joskus 5 x viikossa joskus ei ollenkaan. Riippuu pitkälle siitä miten lapset nukkuu ja kuinka ollaan saatu kahdenkeskistä aikaa. Jos esim oikein pitkä sairastelukausi meneillään niin ymmärrettävistä syistä ei sitten enään jaksa harrastaa muuta, kuin nukkumista. Kun taas hyvä kausi niin tosiaan kevyesti menee se 5 kertaa, ja jos ollaan päästy kahden jonnekkin niin saatetaan jopa useasti päivässä :)

Vierailija
27/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vastaukseni risoi..? Eikö ole kiistaton fakta? Myöskin sinä voit olla todella pinnallinen silikoni-blondi ja todella kuuma, sekään ei liittynyt aiempaan.

Täällä on onneksi muitakin pariskuntia, joilla ongelmia. Monella voi yksinkertaisesti johtua siitä, ettei kumppani (enää) kiihota kuten ennen. Siksi siis pohdin sitä ulkonäköä. Kyse voi olla lihomisesta, repsahtamisesta, piereskelystä, nenän kaivamisesta tms. ulkoisesta seikasta. Nainen ei välttämättä itse edes tajua valittaessaan seksin puutetta, että ei enää oikein sytytä miestään. Sama toki liian usein myös toisin päin.

Tästä summa: Ulkoisilla tekijöillä lienee paljonkin vaikutusta seksielämään. Tämän voin sanoa tuntematta itseäni sovinistiksi tai miksikään muuksikaan kauneusihanne-kannattajaksi. Kaikkihan on katsojan silmässä tai vaikkapa nenässä.

Vierailija
28/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5 kertaa kuussa, useimmiten ehkä n.3. Emme juuri halaile emmekä helli toisiamme. Seksiä olisi ehkä vähän enemmän jos muuten koskettelisimme toisiamme. Mutta miestä ärsyttää mun rahankäyttö ja milloin mikäkin ja lisäksi se toivoisi mun vähän laihtuvan joten sillä on halut vähän vähissä. Mua taas ei sen mielipiteet hirveesti kiinnosta.

Vierailija
29/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaa parisuhteessa ensisijaisesti se ihminen, jota rakastaa, johon on rakastunut ja jota arvostaa, riippumatta siitä miten hyvältä hän ulkoisesti näyttää. Hyvä ulkonäkö on tietysti plussaa ja sekin voi jo itsessään kiihottaa.

Minua ainakin kiihottaa toisen läheisyys, iho, tuoksu, kosketus, tunne siitä, että on rakkaan iholla. Toista on myös kiva katsella, mutta se ei ole välttämätöntä kiihottumiseen, jos muuten rakkaus pelaa.

Syitä ulkonäön muuttumiseen voi olla monia. Mitä jos toinen osapuoli vaikkapa sairastuu, kaljuuntuu, lihoo, laihtuu luurangoksi tai saa naamansa täyteen paiseita tästä syystä? Mitä jos joutuu vaikka onnettomuuteen ja näyttää sen jälkeen täysin erilaiselta kuin ennen, saa vaikka vartalonsa täyteen arpia? Etkö sinnä sen jälkeen pystyisi kiihottumaan tästä (edelleen varmaan samalla tavalla rakastamastasi) ihmisestä? Lisäksi on paljon kertakaikkiaan jo alun alkaen normi-kauneusihanteella ajatellen rumia pariskuntia, lihavia, pottunenäisiä, verkkareissa viihtyviä. Ja heillä voi olla todella loistava seksielämä.

Minusta hyvin toimivassa parisuhteessa seksin haluaminen ei saisi olla kiinni toisen ulkonäöstä. Ja mielestäni kaltaiseni (normi-kauneusihanteet useimpien mielestä täyttävät) ihmiset ovat hyvä esimerkki siitä, että eihän se tosiaan olekaan.

-ap

Vierailija
30/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin-kolmen vuoden päästä ja lapsen synnyttyä alkoi kyllä laantua. Vielä odotusaikana oli 2-3 krt/vko, mutta lapsen syntymä vei loputkin mehut. Nykyään noin kerta/viikossa lauantaisaunan jälkeen...:)

Oltu yhdessä miltei 5 vuotta.

Vierailija
31/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut esim. nyt kun mies lomalla niin harrastamme useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän