Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan täällä uskaltanut ostaa käytettyä sohvaa?

Vierailija
06.07.2021 |

Miten on? Ja paljonko maksoit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi haista pers**lle.

Vierailija
2/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin fb-kirppisryhmästä. Maksoin 140e, käytin itse 5vuotta ja sitten lahjoitin eteenpäin, hyvä sohva oli edelleen mutta yhteenmuuton jälkeen ei tarvittu enää kahta sohvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä ostin viis vuotta sitten oliko 35 eyroo. En silloin tiennyt vaaroista.

Vierailija
4/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin ostaa suoraan jonkun siististä olohuoneesta niin, että näkisin millaisessa ympäristössä sohva on ollut. Esim. jostain lähialueen fb-kirppisryhmästä. Hyvän näköinen sohva olikin just tarjolla tässä lähistöllä, en valitettavasti Itse tarvitse tällä hetkellä.

Vierailija
5/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useitakin. Täällä kehäkolmosen ulkopuolella ei ole luteita tms.

Vierailija
6/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on liian suuret riskit. Jos ei ole varaa ostaa edes halvinta Ikean tai Sotkan uutta sohvaa, on sitten mielummin kokonaan ilman. Vanhat sohvat ovat oikeasti vain vaikeasti kuljetettavaa ja hävitettävää ongelmajätettä. Ainoa oikea paikka vanhalle sohvalle on poltto sekajätteenä. Tällaisissa tapauksissa hygienisyys ja turvallisuus menee kyllä muun edelle. Kenenkään ei siis pitäisi myydä vanhaa sohvansa, eikä kenenkään varsinkaan ostaa sellaista, vaikka rahapula olisi millainen. Sama koskee myös esim. sänkyjä. Julkisilla paikoillakaan ei saisi olla lainkaan pehmustettuja kalusteita.

Vierailija
7/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilmaiseksi. Oli homeessa.

Vierailija
8/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on liian suuret riskit. Jos ei ole varaa ostaa edes halvinta Ikean tai Sotkan uutta sohvaa, on sitten mielummin kokonaan ilman. Vanhat sohvat ovat oikeasti vain vaikeasti kuljetettavaa ja hävitettävää ongelmajätettä. Ainoa oikea paikka vanhalle sohvalle on poltto sekajätteenä. Tällaisissa tapauksissa hygienisyys ja turvallisuus menee kyllä muun edelle. Kenenkään ei siis pitäisi myydä vanhaa sohvansa, eikä kenenkään varsinkaan ostaa sellaista, vaikka rahapula olisi millainen. Sama koskee myös esim. sänkyjä. Julkisilla paikoillakaan ei saisi olla lainkaan pehmustettuja kalusteita.

Niinpä. Turvallisinta ja terveellisintä onkin istua lattialla jooga asennossa.

Vierailija
9/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut uutta sohvaa.

Suurimman osan olen saanut ilmaiseksi pelkällä hakemisen vaivalla.

Hygienialla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. On keksitty semmoinen juttu kun siivous.

Vierailija
10/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sohvia ja sänkyjä useita. Myös muita kalusteita. Ei ongelmia.

Vierailija
11/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilmaiseksi hyväkuntoisen sohvan siisteysfriikiltä. En normaalisti ottaisi käytettyjä kaluja ollenkaan vaan olen paljon elämässäni elänyt ilman huonekaluja, kovalla lattialla jos tarvii, mutta tämä tapaus oli sellainen että tiesin kalusteen olevan hyvässä kunnossa. Sekä istuintyynyt että selkätyynyt pystyy pesemään ja olenkin ne pessyt.

En tosin sohvaa käytä koska olen niin ahdistunut ja teen paljon töitä että rentoutuminen puuttuu. :D Ehkä tässä olisi kesän projekti että käytä sohvaa.