Tapailumies johon ihastuin ei vastaa tunteisiin. Voiko fwb toimia?
Läheisyyden/seksin tarpeeseen siis. Tapailtiin 3 kuukautta, eikä ollut merkkejä että hän ei olisi tunnetasolla mukana. Olen shokissa.
Kommentit (12)
Ei vastaa tunteisiin? Mitä tarkoitat, oletteko siis puhuneet asiasta?
Rikot vaan itsesi ja elättelet jatkuvasti turhia haaveita, jos lähdet tuollaiseen kuvioon.
T. Kokemusta on
Ei toimi, jos sulla on tunteita, nyt kannattaa vaan unohtaa koko mies ja siirtyä eteenpäin.
Älä nyt missään nimessä ryhdy panosuhteeseen miehen kanssa johon olet ihastunut. Sullahan siinä sydän särkyy.
No sille miehelle varmastikin tuollainen järjestely toimisi enemmän kuin hyvin. Sulle sen sijaan en missään nimessä suosittelisi, tulet vaan satuttamaan itsesi pahasti.
FWB ei sun tapauksessa toimi koska sulla on jo tunteita. Enkä tiedä toimiiko se muutenkaan koskaan. Aina joku saa siipeensä. Olen seurannut näitä "suhteita" eikä ne kovin terveiltä vaikuta. Eikä yksikään suhteeseen sekoitettu henkilö ole ansainnut sitä sontaa, vihamielisyyttä ja mustasukkaisuutta niskaansa mikä väistämättä ennen pitkää on edessä. Kuten sanottu, useampaa joutunyt sivusta seuraamaan.
Aloitusksesta paistaa läpi, että on tekaistu.
Ensinnäkin termiä tapailumies käyttää tasan yksi tyyppi, joka spämmää näitä aloituksia tänne palstalle. Toiseksi, tuollainen ajatus, että kumppani ei vastaa tunteisiin, mutta pohditaan voisiko FWB toimia, kuulostaa täysin todellisuudesta vieraantuneelta.
Olen shokissa tästä aloituksesta :)
Ja kyllä paneminen voi toimia, nam
Itket sitten vain itsesi uneen kyydin jälkeen
Ei voi. Tunteita ei voi toiselle pakottaa eikä omiaan väkisin tukahduttaa.