Oletko tyytyväinen peppuusi?
Mä olen ihan. Välillä oon sitä mieltä, et sais olla vähän pienempi, ku ite oon niin pätkä.
Sivusta katsottuna näyttää vähän liian isolta...ei kuitenkaan paljon. ;-P
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:15"]
Mitäs arvaatte, olenko?
[/quote]
Ai kaamee! Kehtaako oikeesti joku aikuinen ottaa itsestään tällasia kuvia? :D
Omasta pyllystä: Vähän liian iso muuhun kroppaan nähden, mutta ainakin sellainen omena eikä mikään lätty.
En todellakaan. Treenaan sitä lättyä itku silmässä enkä kehtaa harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:15"]
Mitäs arvaatte, olenko?
[/quote]
Omasta pyllystä: Vähän liian iso muuhun kroppaan nähden, mutta ainakin sellainen omena eikä mikään lätty.
[/quote]
wtf? Mun mielestä toi peppu oli ihan liian pieni! Eikä edes kovin timmi pieni..
Yllä linlattu kuva näytti alastonsuomi-kamalta, ihan näin sivuhuomiona.
Ja vastauksens kysymykseen - kyllä. Mulla on sellainen ghettobooty. :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:04"]
Olin ennen kahta lasta. Mulla oli Sellanen apple but, mutta nykyään Se on lösähtäny samalla kun vyötärökin hävis. Näyttäisin ihan sammakolta jos kädet ja jalat ois kapeammat, mut nekin on lösähtänyt.
[/quote]
Sammakko :D Itseasiassa luulen, että sun peppu on ihan hyvä, turhaat ootte naiset kriittisiä itsellenne.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:04"]
Olin ennen kahta lasta. Mulla oli Sellanen apple but, mutta nykyään Se on lösähtäny samalla kun vyötärökin hävis. Näyttäisin ihan sammakolta jos kädet ja jalat ois kapeammat, mut nekin on lösähtänyt.
[/quote]
Sammakko :D Itseasiassa luulen, että sun peppu on ihan hyvä, turhaat ootte naiset kriittisiä itsellenne.
[/quote]
Kiitos :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:31"]
Mitäs arvaatte, olenko?
[/quote]
[/quote]
Itseasiassa tuo kuvahan on ihan kuin jonkun varhaisnuoren takapuolesta, ei millään pahalla. Siis laiha ja iso rako haarojen välissä. Mulla on tällainen kokonaisuus:
http://www.pinterest.com/pin/356206651747016686/
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:48"]
Mitäs arvaatte, olenko?
[/quote]
[/quote]
Itseasiassa tuo kuvahan on ihan kuin jonkun varhaisnuoren takapuolesta, ei millään pahalla. Siis laiha ja iso rako haarojen välissä. Mulla on tällainen kokonaisuus:
[/quote]
Ota huomioon kuvakulma. Nojaan tuossa kuvassa vähän eteenpäin ja se vaikuttaa siihen, miltä perse näyttää. En viitsisi tykittää tänne muita persekuvia (joita minulta siis löytyy). Tuo kuva on rajattu isommasta kuvasta, jossa näkyy muutakin kuin perse.
9
26# Mieletön kroppa ja perät tossa alla olevalla, käy mulle sinä kurvikas narttu. peittoo pikkutytöt
En. Oikeastaan ainoa osa vartaloani, johon olen selvästi tyytymätön. Sopivan kokoinen, mutta ruman muotoinen. Joskus yritin treenata, mutta tuntui että selluliitti näkyi vain paremmin pystymmässä pepussa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:48"]
Mitäs arvaatte, olenko?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ota huomioon kuvakulma. Nojaan tuossa kuvassa vähän eteenpäin ja se vaikuttaa siihen, miltä perse näyttää. En viitsisi tykittää tänne muita persekuvia (joita minulta siis löytyy). Tuo kuva on rajattu isommasta kuvasta, jossa näkyy muutakin kuin perse.
9
[/quote]
Tuon kuvakulman pitäisi kyllä olla enemmänkin imarteleva, joten... :D
Oon nykyään, crosstrainerilla n 4krt viikossa on tehny ihmeitä! Kannattaa kokeilla :)
Peppu on paras kohta mun vartalossa vatsan ohella. Litteä, sivulta päin hyvin kapea vatsa ja pyöreä peppu. :) Makujahan on monia, mutta mun mielestä hipoo täydellisyyttä tämä mun masu+peppu yhdistelmä.
Muussa kropassa onkin sitten valitettavaa ja paljon..
Olen, tosin sais olla vielä muhkeempi vaikka jo nyt pyöreä onkin :) 9:llä keskiverto peppu, liian pieni mun makuun :)