Sinä urpo alapeukuttaja!
Kommentit (12)
Laula oopperaa ja tunge peukkusi perseeseen ;)
veispuukissa ei taida olla kuin yläpeukku. Ehkä täälläkin pitäisi. Noi alapeukut muuttuu helposti joksikin muuksi kuin alkuperäinen idea on:
Olen erimieltä - alapeukku
On se oikeassa mutta en tykkää mitä toi sanoo - alapeukku
Mä tunnen ton, toi on tyhmä - alapeukku
Mä halusin sanoa ton - alapeukku
Tossa on pilkku 2 mikrometriä liian vasemmalla - alapeukku
Vituttaa kaikki ja kahvikin on loppu - alapeukku
jne.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:44"]
No niin, anna palaa:)
[/quote]
███████▄▄███████████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓███░░░░░░░░░░░░█
██████▀░░█░░░░██████▀
░░░░░░░░░█░░░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░░▀▀
t Ų̧̠̱̝̖̫͉̳̎͊̈͂̾̏̓́̕͜͠ŗ̻̯̟̟̭̙̫̣̽̓͆͆̔͊̀̿̇̕ͅp̨̡̡̣̳̤̰̲̭͋̒̿͗̽̂̀͐̎̓ͅo̤̰̳̹̮͔͓̝̲͂͆̏̀̒̿̇̒̍̒ͅ
Niin ja puhelimella selatessa tulee usein vahingossa painettua sitä.
Painan joskus ihan vittuillakseni alapeukkua koska on aika naurettavaa miten elämän ja kuoleman asioita jotkin randomin peukutukset virtuaalimaailmassa voi aikuiselle ihmiselle olla.
Ihan oikeasti, niin pitkään kun joku ei keskusteluun tuo panosta sanallisella argumentilla niin ketä kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:39"]
Painan joskus ihan vittuillakseni alapeukkua koska on aika naurettavaa miten elämän ja kuoleman asioita jotkin randomin peukutukset virtuaalimaailmassa voi aikuiselle ihmiselle olla.
Ihan oikeasti, niin pitkään kun joku ei keskusteluun tuo panosta sanallisella argumentilla niin ketä kiinnostaa?
[/quote]
Sehän siinä onkin niin typerää, kun osoitetaan että jotain sanomista olisi mutta ei kerrota mitä. Yläpeukku ei ole sama asia, koska siinähän osoitetaan että ollaan samoilla linjoilla kirjoittajan kanssa.
Mutta nostat kyllä itseäsi aika tarpeettomasti jos kuvittelet että sinun peukutuksesi ovat kenellekään "elämän ja kuoleman asioita", hohhoijaa.
Ne on niin hiton huonossa paikassa kun täällä lueskelee puhelimella tai padilla. Varsinkin siis tuo alapeukku. Just siinä missä omalla peukulla liikutat.
Älä tee tyhmiä aloituksia.