Ärsyttääkö muita miesten tuijotus kun kuljee kaupungilla kesävaatteissa?
Joskus tuntee silmät selässään. Tekisi mieli kääntyä ja mulkaista vihaisesti ;)
Kommentit (29)
Kyllä. Vaikka pukeutuisin burkhaan.
Mä en ole koskaan huomannut mitään tuijottelua tai katseita, en todellakaan. En itsekään katsele muita, niin ehkä siksi en huomaa, jos mua katsotaan. Tai sitten mua ei katsota. Samapa tuo.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:41"]
Missä teitä katseenvangitsijoita kulkee? Itae en suuremmin ole nähnyt. Onko normaali katsekontakti tuijotusta? Onko itseriittoisuus saanut ylivallan?
[/quote]
Ihan tämmöinen keski-ikää lähestyvä ruppanakin näköjään kelpaa miehille tuijotuksen kohteeksi kesällä. Kovin on heikkoa miehillä naisrintamalla, kun ei ole muita tuijotuksen kohteita...
[/quote]
Sama täällä. Ihan tavallinen pusero päällä, toki avoin kaula-aukko kiva helteellä. Ja jopas tuli katseita. Piti autossa tarkistaa peilistä, että oliko jotain outoa naamassa. Ei ollut
No kyllä mä ainakin olen otettu, jos oon ilo silmälle :O
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:59"]
Hieman kiusallistahan se on välillä kulkea esim. taukoa puistonpenkillä viettävien raksamiesten ohi. En kuitenkaan koskaan pukeudu tissivakoa esitellen tai vesirajahameisiin, kengätkin ovat yleensä matalat, koska kävelen paljon.Suomessa saa kuitenkin onneksi olla aika rauhassa. Miehet osaavat yleensä ottaen käyttäytyä, ainakin selvinä
[/quote]
Sama täällä, raksa- ja pikimiehet tuijottelevat porukalla. Ehkä syynä on että tunnen oloni naiselliseksi ja tiedostan olevani viehättävä. Se kyllä näkyy ulospäin, että hyväksyy itsensä omana itsenään. Mielestäni ihan mukavaa, että miehet huomioi, se on ihan luonnollista.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:04"]
[/quote]Ei se tuijotus ole aina silkkaa imartelua. Joskus olen kuullut aika viiltävää arvostelua ja naisten luokittelua huoriin ja muihin yms...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:04"]
[/quote]Ei se tuijotus ole aina silkkaa imartelua. Joskus olen kuullut aika viiltävää arvostelua ja naisten luokittelua huoriin ja muihin yms...
[/quote]Varmaan mun kohdalla ne välttelee kohdalla arvostelua ja katsomista, ja sitten takana purskahtavat nauruun ja tekevät sormi kurkkuun -eleitä, tuskin kehtaavat edes mun nähden.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:38"]
Pukeudu niin ettei hävetä.
t.mies
[/quote]
Öö. Ei minua hävetä. Ärsyttää vain miesten älyvapaus.
ap
[/quote]Miksi pukeudut siten kuten pukeudut? Jos vedät löysät kulahtaneet löysät rytkyt niskaan, niin kukaan ei mittaile sinua katseellaan.
Vika on sinussa, ei miehissä.
[/quote]
Juurihan mä sanoin vetäväni löysät shortsit ja teepparin ylleni. Ja kyllä tuijotetaan. Eikö niitä miehiä yhtään hävetä tuijottaa. Vai eivätkö ne tajua tuijottavansa. Ovat ihan kuin eläimiä.
Hieman kiusallistahan se on välillä kulkea esim. taukoa puistonpenkillä viettävien raksamiesten ohi. En kuitenkaan koskaan pukeudu tissivakoa esitellen tai vesirajahameisiin, kengätkin ovat yleensä matalat, koska kävelen paljon.Suomessa saa kuitenkin onneksi olla aika rauhassa. Miehet osaavat yleensä ottaen käyttäytyä, ainakin selvinä