Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita miesten tuijotus kun kuljee kaupungilla kesävaatteissa?

Vierailija
09.07.2014 |

Joskus tuntee silmät selässään. Tekisi mieli kääntyä ja mulkaista vihaisesti ;)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos pukeudun paljastavasti, mua saa katsoa.

Vierailija
2/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu niin ettei hävetä.

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä joo varsinkin baareissa kun ei saa ees pientä hetkeä olla rauhassa ..

Vierailija
4/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy, haluan erottua, mutta mua ei saa huomata, tai saan itkupotkuraivarin.

Vierailija
5/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän. Mä en tunne mitään selälläni, mutta katsekontaktit ja sen kropan tarkastusvilkaisun kyllä huomaan.

Ilmeisestikin se on miesten tapa, etenkin sanotaan +35-vuotiaiden, tai sitten taaperon kanssa liikkuva vetoaa vaan niihin +35-vuotiaisiin. En ole edes mikään poikkeuksellisen hyvännäköinen, ja vaatteetkin on urheiluvaatteita vähemmän tiukasta päästä, silti ne kyllä katsovat.

Joskus se tuntuu kiusalliselta ja toivoisin, ettei kukaan kiinnittäisi mitään huomiota. Kai päivästä riippuen.

Vierailija
6/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teitä katseenvangitsijoita kulkee? Itae en suuremmin ole nähnyt. Onko normaali katsekontakti tuijotusta? Onko itseriittoisuus saanut ylivallan?

Vierailija
7/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:38"]

t.mies

[/quote]

Öö. Ei minua hävetä. Ärsyttää vain miesten älyvapaus.

ap

Vierailija
8/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kattoo naiset enemmän. En tiedä, miksi.

Vierailija
9/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:39"]

yhyy, haluan erottua, mutta mua ei saa huomata, tai saan itkupotkuraivarin.

[/quote]

Jos ihan vain kulkee löysähköissä shortseissa ja t-paita päällä 30 asteen helteellä, niin ilmaisenko sillä, että haluan erottua porukasta?

Vierailija
10/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua katsella. Lähinnä kyllä kuljen siellä talvivaatteissa nytkin, mutta ei katsella sittenkään. En kyllä (pieniä) tissejä aseta tarjolle mihinkään nirunarutoppiin muutenkaan.

Vierailija
11/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:41"]

Missä teitä katseenvangitsijoita kulkee? Itae en suuremmin ole nähnyt. Onko normaali katsekontakti tuijotusta? Onko itseriittoisuus saanut ylivallan?

[/quote]

Ihan tämmöinen keski-ikää lähestyvä ruppanakin näköjään kelpaa miehille tuijotuksen kohteeksi kesällä. Kovin on heikkoa miehillä naisrintamalla, kun ei ole muita tuijotuksen kohteita...

Vierailija
12/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:41"]

[/quote]

Ihan tämmöinen keski-ikää lähestyvä ruppanakin näköjään kelpaa miehille tuijotuksen kohteeksi kesällä. Kovin on heikkoa miehillä naisrintamalla, kun ei ole muita tuijotuksen kohteita...

[/quote]

erikoista. Ei mua tuijoteta niin että näkisin asian normaalia katsomista kummempana. Ihan normasli olen, suht nättikin. Itsekin katselen ihmisiä; harvemmin "sillä silmällä".

Vierailija
13/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vielä ole tottunut, kannattaa matkustaa vaikka välimeren maihin ennen Suomen hellejaksoja, niin tottuu siihen, että miehiä kiinnostaa paljas pinta. 

Vierailija
14/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, vaikka minua tuijottaakin vain kaikki irstaat vanhat miehet. Olen tottunut...

Vierailija
15/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:42"]

t.mies

[/quote]

ap

[/quote]Miksi pukeudut siten kuten pukeudut? Jos vedät löysät kulahtaneet löysät rytkyt niskaan, niin kukaan ei mittaile sinua katseellaan.

Vika on sinussa, ei miehissä.

Vierailija
16/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan. Itsekin katselen miehiä. Viheltelystä ja kommentoinnista en sen sijaan tykkää ollenkaan.

Vierailija
17/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain ne "tuijotukset". Ei sinua kukaan oikeasti katso. Putoa maanpinnalle.

Vierailija
18/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:51"]

Ei ärsytä, vaikka minua tuijottaakin vain kaikki irstaat vanhat miehet. Olen tottunut...

[/quote]Pikkuhiljaa niistä vanhoista irstaista miehistä tulee vertaisiasi.

Vierailija
19/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:41"]

[/quote]

No moni kyllä katsoo silmiin aika hämmentävän pitkään. Kesä on sellainen vuodenaika ilmeisesti, ei tätä samaa katsastelua ja katselua nimittäin talvella ole, vaikka on mullakin silmät myös talvella.

Ja kummallinen ilmiö onkin. Mulla ei pahemmin ole itseriittoisuutta, aika usein valitsen rauhallisen aamun kaupungilla käyntiin enkä edes kävele vilkkaimmilla kaduilla. Ennemmin epävarma olo. Enkä ole mikään superseksikäs, ihan normaali varmaan jollain mittapuulla jopa ruma ja vanhakin kolmekymppinen. Hoikka ja urheilullinen, mutta ei todellakaan paljon muuta katselun aihetta. Ei edes ne vaatteet. Ja pentukin mukana. 6

Vierailija
20/29 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:42"]

t.mies

[/quote]

Jos pukeutuu älyvapaasti, saa älyvapaita katseita.

ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi