Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Too big to be me"-Anna raskaana, viides tulossa!

Vierailija
06.07.2021 |

Onnea heille!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olette seuranneet? Mä muistan jostain 2013 niitä personal trainer ja bikini-juttuja.

Joo olivat Monnan ja sen mustahiuksisen kanssa niin Fit :D

Vierailija
22/37 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille uudesta tulokkaasta. Minusta on ihan ymmärrettävää, ettei blogi elämä pysy ns. paikoillaan tai että suunta ei voisi vaihtua.

Toisaalta musta on harmi, ettei niitä vuoden 2012-2013 juttuja ole enää luettavissa, koska oisin itse tarvinnut pikku motivaatiobuustia tässä. Ne laihdutusjutut olivat inspiroivia ja motivoivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea heille uudesta tulokkaasta. Minusta on ihan ymmärrettävää, ettei elämä pysy ns. paikoillaan tai että suunta ei voisi vaihtua.

Toisaalta musta on harmi, ettei niitä vuoden 2012-2013 juttuja ole enää luettavissa, koska oisin itse tarvinnut pikku motivaatiobuustia tässä. Ne laihdutusjutut olivat inspiroivia ja motivoivia.

Vierailija
24/37 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olette seuranneet? Mä muistan jostain 2013 niitä personal trainer ja bikini-juttuja.

Sara

Vierailija
25/37 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea heille uudesta tulokkaasta. Minusta on ihan ymmärrettävää, ettei blogi elämä pysy ns. paikoillaan tai että suunta ei voisi vaihtua.

No jaa, minua kaduttaa että jojoilin niiden ohjeiden mukaan bikinimittoihin ja sen jälkeen paino syöksyi ylemmäs kuin koskaan. Ensi kerralla mietin pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
26/37 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?

Vierailija
27/37 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Fitfat mama?

Nyt on koko kolmikko fat.

Vierailija
28/37 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ne siellä blogspotin puolella. Just luen niitä.

Vierailija
29/37 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ne siellä blogspotin puolella. Just luen niitä.

Linkkiä

Vierailija
30/37 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä super kaunotar tuon rasvan alla! Menee nuorella ihmisellä kauneus hukkaan :(

Ennen ja jälkeen kuvat...

Vierailija
31/37 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna oli kyllä kaunis laihana.

Vierailija
32/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti aika pitkällä kuvista päätellen, tai sitten mammamekko hämää...

Vierailija
33/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on kyllä ihan fit.

Vierailija
34/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on kyllä ihan fit.

No Monna on todella paljon saanut massaa, samoin Fitfat mama. Ehkä äitiys vaan muuttaa arvoja :)

Vierailija
35/37 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, vuodet tosiaan vierii... Annaa seurannut myös sieltä alkuajoista asti. Paljon on muuttunut, no, niin minäkin...

Vierailija
36/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkin tuo herkästi kiloja, mutta kyllä nuo raskaudet on varmaan suurin syy.

Vierailija
37/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika syöminen on se syy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme