Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun lähdetään reissuun, juhliin tms. mies valittaa kun lähtö viivästyy

Vierailija
06.07.2021 |

Itse pakkaa vain omat kamat ja huolehtii omat vaatteet kun minä huolehdin myös lapset, eväät, yhteiset tavarat..
Ja vaikka sanon asiasta, sama toistuu taas seuraavalla kerralla. Mies lähtee edellä autoon, vaikka kaikki on ihan kesken...

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIes maksaa ne reissut,  asumiset ,auton kulut yms. 

Ja huolehtii että kaikki nuo edellä mainitut toimii hyvin.Tietää reitit miten ja  mihin ajella, minkä verran aikaa menee ja pensaa palaa ..

Sitten vaimo valittaa kun pitää etsiä se sukka lapselle...

Missä todellisuudessa näin? Kyllä nuo yhdessä maksetaan tavallisissa perheissä.

Vierailija
82/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapauksessa kyse lienee aina hänen ideoimistaan reissuista hänen haluamaansa kohteisiin.

Miestä ei oikein kiinnostaisi mennä tapaamaan anoppia tms.

Ja se lähtö viivästyy aina, koska naisten täytyy käydä ennen lähtöä vessassa kymmenen kertaa.

Mikähän siinäkin on, meillä minä ja poika ajellaan vaikka koko päivä ilman vessataukoa, mutta vaimon ja tyttöjen takia pitää pysähdellä vähän väliä? 

Kyllä se on meillä aina mies joka viipyy kauemmin vessassa. Mikä siinä paskomisessa voikin kestää niin kauan?

Kuukautisten aikaan on kyllä pakko pysähdellä pidemmillä ajomatkoilla, se on toki vain meidän naisten ongelma.

Mikä siinä p1llurättien säätämisessä voikin kestää niin kauan? Maha jos on sekaisin, niin on pakko pysähdellä pidemmillä ajomatkoilla.

Pysy asiallisena jos haluat keskustella.

Et ilmeisesti tunne naisia. Tamponinvaihto tarvitaan runsaan vuodon aikana 1,5-2 h välein, ja usein kuukautisten aikaan on myös maha sekaisin. 

Niin. Kuinka paljon mies sitten mäkättäisi jos olisi auton penkit veressä? Ehkä pysähdys on pienempi paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joissakin perheissä miehen pitää odottaa lähtöä? Olisikin joskus noin. Meillä mies on eeeeriiiittääääiiiin hidas lähtemään. Yleensä pitää odotella autossa ainakin 15 min. Ja kun mies tulee autoon, niin vielä pitää hakea kotoa avaimet/lompakko/kännykkä/lasit.

Joka. Ikinen. Kerta.

Vierailija
84/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huolehtii että kaikki nuo edellä mainitut toimii hyvin.Tietää reitit miten ja  mihin ajella, minkä verran aikaa menee ja pensaa palaa ..

Tuiksulla ei ole myöskään navigaattoria tai ajotietokonetta.

Vierailija
85/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa. Siellä mies syö lasten vanukkaat ja maksaa reissut.

Vierailija
86/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsuudesta, kuinka lomalle tai sukulaisiin lähdettäessä äiti pakkasi ja huolehti kodin lähtökuntoon ja isä seisoi aivan hermona eteisessä huokailemassa ja hoputtamassa äitiä. Lopulta, kun äiti oli saanut kaikki pakattua ja meidät lapset turvavöihin istumaan niin isä lähti vessaan paskalle ja ajamaan partaa. Tämä toistui joka kerta.

Meillä oli ihan sama lapsena! Mikä ihme tuossa on, joku alkukantainen tarve jättää haisevat terveiset kotiluolaan ettei sinne eksy muita uroksia poissa ollessa?

Vierailija
87/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse te ne miehenne ja vaimonne olette valinneet, ja vielä tehneet lapsiakin niiden kanssa. Ihmettelen kyllä ihan tosissani, mistä puusta ravistamalla näitä tyyppejä edes löytyy.

Vierailija
88/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapauksessa kyse lienee aina hänen ideoimistaan reissuista hänen haluamaansa kohteisiin.

Ja se lähtö viivästyy aina, koska naisten täytyy käydä ennen lähtöä vessassa kymmenen kertaa.

Mikähän siinäkin on, meillä minä ja poika ajellaan vaikka koko päivä ilman vessataukoa, mutta vaimon ja tyttöjen takia pitää pysähdellä vähän väliä? 

Miesten on helppo lorotella ihan melkein minne tahansa matkan varrella, naisten pitää miettiä, missä on käytössä wc-tilat. Itse en tykännyt lapsena, kun pissalle piti tarpoa pitkälle metsään ja siellä sitten pyllistellä varvikossa. Aikuisena en tuollaiseen suostu.

Onko sinun kusi niin arvokasta ettei sitä voi laskea mihin tahansa mättäälle

Vierailija
89/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse te ne miehenne ja vaimonne olette valinneet, ja vielä tehneet lapsiakin niiden kanssa. Ihmettelen kyllä ihan tosissani, mistä puusta ravistamalla näitä tyyppejä edes löytyy.

Kuinka moni osaa miettiä etukäteen, miten puoliso toimii reissuun lähtiessä, kun perheessä on pieniä lapsia? Sinä olet kyllä äärettömän hyvä ihmistuntija, olen aidosti kateellinen sinulle. Sinun kannattaa perustaa konsulttitoimisto, jonne parisuhdetta suunnittelevat parit tulevat kuulemaan, onnistuuko parisuhde ja mitä ongelmia siinä ilmenee seuraavan 30 vuoden aikana.

Vierailija
90/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten on helppo lorotella ihan melkein minne tahansa matkan varrella, naisten pitää miettiä, missä on käytössä wc-tilat. Itse en tykännyt lapsena, kun pissalle piti tarpoa pitkälle metsään ja siellä sitten pyllistellä varvikossa. Aikuisena en tuollaiseen suostu.

Se roiskuu kengille, kaiken maailman varvut pistelee takapuoleen, hyttyset on heti persauksen kimpussa, ei voi pyyhkiä ja kädetkin olisi kiva pestä. Miehillä on niin helppoa.

Vierailija
91/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se roiskuu kengille, kaiken maailman varvut pistelee takapuoleen, hyttyset on heti persauksen kimpussa, ei voi pyyhkiä ja kädetkin olisi kiva pestä. Miehillä on niin helppoa.

Millainen ihminen saa tuollaisestakin asiasta ongelman. Tähtäät perseen semmoiseen paikkaan missä on pehmeää maata eikä pitkiä varpuja. Ei roisku eikä pistele varvut. Eikä siinä mene montaa sekunttia. Jos joku sääski ehtii pistää niin mitä sitten. Housut jalkaan ja matka jatkuu. Ja kai sinun autoon tai taskuun mahtuu paperia jos sattuu hätä yllättään

Vierailija
92/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaksi vaan ja silti naista saa aina odottaa ja aina vähintäänkin vartti myöhässä sovitusta.

Ja jos se lähtis meikkaamatta ja hiukset sotkussa, valittaisit siitäkin.

Niin sehän olisi mahdotonta meikata ajoissa. Omien kokemusten mukaan naisia saa melkein aina odottaa kun johonkin pitäisi mennä. 

Mun omien kokemusten mukaan useimpia miehiä saa aina odottaa.

Onko mun kokemukset väärempiä kuin sinun?

Sanoisin että on. Naisilla kohta voi olla jopa tunti. Kohta on max 15 minuuttia ja tunnin päästä voit jo unohtaa koko jutun.

Tuo ei ole kyllä mitenkään sukupuolisidonnaista. Minulla on mies ja tytär, joita saa aina odottaa. Esim. mies istuu puolen tunnin ajomatkan päässä toimistolla tietokoneen ääressä, kun soitan hänelle, ja kysyn, milloin hän tulee kotiin. "Minä lähden just. Puolen tunnin päästä olen siellä." Tunnin päästä soitan. Hän on edelleen siinä tietokoneen ääressä. "Kun aloin sammuttamaan tätä konetta, täällä oli sitä sun tätä auki, ja yksi sähköpostikin piti vielä lähettää, mutta nyt lähden." Tunnin kuluttua hän soittaa pihasta, että olenko valmis. Pitää laittaa vielä itselle ja lapsille ulkovaatteet päälle, niin tullaan sitten. Ja taas valittaa, kun minua pitää odottaa. Kuvitteli varmaan, että odotan pienten lasten kanssa ulkovaatteissa eteisessä tai ulkona sen 1,5 tuntia, että milloin herra suvaitsee saapua.

Ja aikuinen tyttäreni, joka on myös em. henkilön tytär: Sovitaan, että menen hakemaan häntä tietyllä kellonlyömällä. Soitan pihasta, että olen nyt siinä. Odotan 10-30 minuuttia. Minä menen hänen aikataulujensa mukaan sinne häntä hakemaan, eikä minulla ole mitään henkilökohtaista syytä edes hakea häntä. Ja tämä on ihan sääntö, johon on yksi poikkeus; Kerran hänellä oli akku lopussa puhelimesta, ja laturi oli jäänyt meille, joten en voinut soittaa. Silloin hän oli vain 4 min myöhässä.

Todistin itse vastaavaa tilannetta tuossa hetki sitten; miesystävä lähti käymään ulkona moikkaamassa kavereita, kun oli kaunis keli. Sanoin, että tulen perästä. Kuitenkin sain yllätyksenä soiton isovanhemmiltani, että tulisivat seuraavana päivänä käymään. Halusin tietysti kaiken olevan tiptop sitä vierailua varten, kun niin harvoin heitä tapaan ja kerrankin aikataulut menivät yksiin. Soitin miehelle, että tulisiko auttamaan minua, kun en yksin halunnut helteessä kaikkea hoitaa.

Kolme kertaa soitin perään, tunnin välein. Joka kerta vastaus oli, että tulee aivan pian. Kävelymatkaa sieltä oli 5 minuuttia. Siinä vaiheessa kun viimein saapui kotiin, olin jo melkein kaiken saanut tehtyä. Kiukutteli mulle sitten siitä, kuinka hyvä aurinkoinen päivä meni pilalle, kun oli kaveri tuonut kitarankin ja meno oli hyvä ja piti tulla kesken kaiken kotiin. Joo, mieluummin itsekin olisin istunut kivalla säällä pihalla kuin hiessä siivonnut kotona.

Mies on muuten ihana, mutta jos jotain muuttaisin niin juuri tuo äkkipikaisuus ja mukavuudenhaluisuus joka johtaa joskus näihin erimielisyyksiin, kun mies olisi aina valmiina menossa ja itse tarvitsen aikaa valmistautumiseen ja haluan ensin hoitaa velvollisuudet. Ensin työ, sitten huvi.

Ja tämä paljastui keksityksi jutuksi heti, miehet eivät soittele keskenään kitaroita ja laulele kivoja biisejä.

Minun kokemuksella muusikkopiireissä miehet ei juuri muuta teekään keskenään. Ehkä juovat kaljaa samalla. Kaikki mitä sinulle ei ole tapahtunut ei ole keksittyä.

Vierailija
93/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkiko alkaa pakkaamaan 10 minuuttia ennen lähtöä? Meillä otetaan valmiiksi pakatut laukut eteisestä mukaan, kun lähdön hetki on sovittu.

Kysyn ihan tosissani, että mikä homma?

Vierailija
94/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne 😃.

Eikä se helpota, vaikka lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa. Naisella vaan on niin paljon enemmän tarpeita ja sen myötä pakattavaa, sekä kyky nähdä poikkeavatkin tilanteet matkalla ja varautua niihin.

Keneltä kysytään päänsärkylääkettä? Keneltä kysytään kyypakkausta? Entä kuumemittaria? Jne.

Vierailija
95/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeastaan on teidän valituksen syy?

Yritättekö te saada kumppanin muuttumaan samalaiseksi kuin itse olette?

Vai saada kumppanin toimimaan teidän ehdoillanne ja säännöillänne?

Vai saada sovittua kumppanin kanssa yhteiset toimintatavat?

Mikään noista ei oikein kommenttien perusteella suju teiltä. Viimeinen ”yhteiset toimintatavat” voisi olla ylipäätään edes mahdollinen toimivassa parisuhteessa mutta siihen pitäisi molempien olla valmiit keskustelemaan ja sopimaan asiat joustavasti ja järkevästi. Se on aika vaikeaa, pitäisi olla molemmilla halu kummallekin puolisolle toimivaan kompromissiin ja kykyä neuvotella asioista.

Vierailija
96/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on tuollainen mies, jolle lähtö tarkoittaa kalsarien, t-paidan ja hammasharjan heittämistä laukkuun. Hän edellyttää, että vaimo pakkaa hänelle juotavaa.

Vaimo pakkaa omat tavaransa, kolmen pienen lapsen tavarat, juotavat ja eväät - lisäksi naurettavalle miehelle p-leen mehupullon.

En kestäisi hetkeäkään niin TYPERÄÄ miestä.

Vierailija
97/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, ettei todella moni heistä edes käsitä, että kädet PESTÄÄN, kun on käyty vessassa. 

Eksäni - juristi - selitti, että "samahan se on, kun reiden ihoa koskisi".

Juristitkin voivat näköjään kasvaa junttiperheissä.

Vierailija
98/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikkiko alkaa pakkaamaan 10 minuuttia ennen lähtöä? Meillä otetaan valmiiksi pakatut laukut eteisestä mukaan, kun lähdön hetki on sovittu.

Lue ketju, selitetty moneen kertaan kuinka ennakkoon pakataan mitä voi ja ennen lähtöä lasten tavarat mitä tarvitsee vielä aamulla, ruoat ym.

Vierailija
99/99 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälailla se mies voisi pakata lasten tavarat ajoissa jos odottelu harmittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan