Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun lähdetään reissuun, juhliin tms. mies valittaa kun lähtö viivästyy

Vierailija
06.07.2021 |

Itse pakkaa vain omat kamat ja huolehtii omat vaatteet kun minä huolehdin myös lapset, eväät, yhteiset tavarat..
Ja vaikka sanon asiasta, sama toistuu taas seuraavalla kerralla. Mies lähtee edellä autoon, vaikka kaikki on ihan kesken...

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa mahdollistamasta.

P.S. Miehesi on tampio.

Vierailija
2/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törppö mies. Mitä vastaat hänelle, kun valittaa että lähtö viivästyy? "No tulisit sitten auttamaan pakkaamisessa, niin pysyttäisiin aikataulussa."

Vierailija
4/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan soittaisin miehelle autoon ja sanoisin, että tuutko vielä pakkaamaan nää lasten tavarat, muuten ei päästä lähtemään. 

Vierailija
5/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan jostain syystä melko yleinen juttu. Miehille se reissuun lähteminen on joku ihmeellinen suoritus ja sen mukaiset paineet niistä heille kertyy. 

Vierailija
6/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakkaan omat ja lasten tavarat ja siitä huolimatta olen se, joka odottaa toista lähdön hetkellä. En ymmärrä, miten voi olla niin vaikeaa saada itsensä ajallaan valmiiksi. Kerran olen melkein myöhästynyt bussista, kun vauvalla tuli kakka juuri ennen lähtöä. Onneksi varaan aina 5min yllätyksiin, joten ehdimme kuitenkin. Kestovaippa tosin jäi pesemättömänä kylppärin lattialle odottamaan paluuta, että sen verran tiukille meni.

Vierailija
7/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on erilainen käsitys siitä, mitä "sovittu aika" tarkoittaa. Heille se on "sen jälkeen", mikä tahansa aika. Koskaan ei voi olla ajoissa, vaikka mitään syytä, esim pakkaaminen, ei ole.

Vierailija
8/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies seisoo takki päällä eteisessä autonavaimia kilistellen, niin sanon vain että mitäs siinä seisot, ja suusanallisesti kerron listän mitä kaikkea hänellä on vielä ennen lähtöä tehtävänään. Avaa/sulje verhot/ikkunat, onko kissoilla ruokaa, entäs kaloilla, muistitko tyhjentää hiekkalaatikon, mites roskat, joko veit ne, ja vielä ne roskat sieltä, ja sekin roskis pitää tyhjätä. Oletko katsonut että mukana on asian 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, jne. 

Vierailija
9/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Okei meillä ei ole lapsia mutta koira.

Itse pakkaan reissuun aina kaiken. Mies ottaa  yhden t-paidan ja parit alushousut ja siinä se. Huokailee, kun esim. mietin otetaanko vaikkapa mökkireissulle mukaan jääkaapista ruuat jotka poissaolon aikana menis vanhaksi. Huolehdin mukaan vettä, koiran ruuat ja tarvikkeet. Katson poislähtiessä, että esim. sähkölaitteet pois päältä, kastelen kukat, käännän sälekaihtimet niin ettei aurinko porota sisään, ruuat (joita ei oteta mukaan) pakastimeen jnejne. Mietin myös tarkkaan mitä otan itselleni mukaan.

Sitten kun päästään matkaan, mies huomaa, että ei ottanut mukaan lompakkoa/kirjaa jota meinasi lukea/matkakaiutinta/puhelimen laturia ja kiukuttelee.

Vierailija
10/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia mutta on selkeä pakkauslista ja jako, kumpi huolehtii mistäkin. Toimii.

Vierailija
11/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse mahdollistatte tuollaisen. Luottakaa mieheenne ja antakaa vastuuta. Mä ainakin sanon, että mä teen ton, teetkö sä ton toisen asian tms.

Vierailija
12/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiselle ihmiselle tarvitse sanella mitä kaikkea pitää tehdä ennen reissua. Normaalijärjellä varustettu osaa kyllä keskustella asioista ja miettiä myös mitä tarvitaan.

Näistä asioista voi puhua JO ennen reissua, kuka tekee mitäkin yms...

Vierailija
13/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mun mies seisoo takki päällä eteisessä autonavaimia kilistellen, niin sanon vain että mitäs siinä seisot, ja suusanallisesti kerron listän mitä kaikkea hänellä on vielä ennen lähtöä tehtävänään. Avaa/sulje verhot/ikkunat, onko kissoilla ruokaa, entäs kaloilla, muistitko tyhjentää hiekkalaatikon, mites roskat, joko veit ne, ja vielä ne roskat sieltä, ja sekin roskis pitää tyhjätä. Oletko katsonut että mukana on asian 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, jne. 

Nuo kaikki on mahdollista hoitaa ajoissa etukäteen. Miksi te naiset lorvailette viimeiseen minuuttiin, jonka aikana pitää tehdä kaikki?

Minä istun eteisessä lähtövalmiina aina ja aina se lähtö viivästyy. Ettekö te koskaan opi ymmärtämään, mitä sovittu aika tarkoittaa? Esim. kun te olette sopineet lääkäriajan, teidän pitäisi ymmärtää, että se perheauto ei ole ambulanssi, koska rajoitusten mukaan ajamalla te olette aina myöhässä. Se on huonoa käytöstä.

Vierailija
14/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole lapsia mutta on selkeä pakkauslista ja jako, kumpi huolehtii mistäkin. Toimii.

Alapeukuttaja ilmeisesti mieluummin uhriutuu kuin ratkaisee ongelman.

Vierailija
15/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakkaan edellisenä päivänä. Ex vaimo ei koskaan suostunut pakkaamaan kuin juuri ennen lähtöä.

Vierailija
16/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Okei meillä ei ole lapsia mutta koira.

Itse pakkaan reissuun aina kaiken. Mies ottaa  yhden t-paidan ja parit alushousut ja siinä se. Huokailee, kun esim. mietin otetaanko vaikkapa mökkireissulle mukaan jääkaapista ruuat jotka poissaolon aikana menis vanhaksi. Huolehdin mukaan vettä, koiran ruuat ja tarvikkeet. Katson poislähtiessä, että esim. sähkölaitteet pois päältä, kastelen kukat, käännän sälekaihtimet niin ettei aurinko porota sisään, ruuat (joita ei oteta mukaan) pakastimeen jnejne. Mietin myös tarkkaan mitä otan itselleni mukaan.

Sitten kun päästään matkaan, mies huomaa, että ei ottanut mukaan lompakkoa/kirjaa jota meinasi lukea/matkakaiutinta/puhelimen laturia ja kiukuttelee.

Reissuun lähtiessä tärkeimmät mukaan otettavat tavarat ovat lompakko, matkaliput, passi ja kotiavaimet. Mä opin tämän asian turhan myöhään. Monesti raahasin mukanani matkalaukullista tavaraa ulkomaanreissuille, kunnes tajusin, että voin ostaa tarvitsemani tavarat matkakohteessakin. 

Vierailija
17/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaksi vaan ja silti naista saa aina odottaa ja aina vähintäänkin vartti myöhässä sovitusta.

Vierailija
18/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaksi vaan ja silti naista saa aina odottaa ja aina vähintäänkin vartti myöhässä sovitusta.

Ja jos se lähtis meikkaamatta ja hiukset sotkussa, valittaisit siitäkin.

Vierailija
19/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sehän olisi mahdotonta meikata ajoissa. Omien kokemusten mukaan naisia saa melkein aina odottaa kun johonkin pitäisi mennä. 

Vierailija
20/99 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sehän olisi mahdotonta meikata ajoissa. Omien kokemusten mukaan naisia saa melkein aina odottaa kun johonkin pitäisi mennä. 

Mun omien kokemusten mukaan useimpia miehiä saa aina odottaa.

Onko mun kokemukset väärempiä kuin sinun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi