Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä Karhun-saunaolutta mainostava "puudelimies" -mainos sinusta hauska vai vastenmielinen?

Vierailija
06.07.2021 |

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluissa kuin muissakin tuotteissa pelataan aika paljon mielikuvilla. Herättääkö ko. mainos oikeasti jonkun mielestä sellaisia mielikuvia, jotka saisivat juomaan Karhua?

Vierailija
42/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä vähän lohduttaa, niin saunanlämmittäjä ei ollut sentään mustaihoinen (vielä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tässä vähän lohduttaa, niin saunanlämmittäjä ei ollut sentään mustaihoinen (vielä).

Vaan kokiko se olevansa?

44/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä mainos ja tuon miehen kasvot ovat ällöttävät.

Tulee oksettava Leikola mieleen 🤮🤢

Vierailija
45/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kerta kerralta enemmän. En ole ikinä tavannut oikeassa elämässä noin epävarmaa beta-miestä. Tuollaisia kukaan mieti. Prkle. Nyt viimeistään jää Karhut ostamatta. Mahtaa olla luirua tavaraa, jos tuo heppu uskaltaa sitä juoda.

Tuo hahmo on jonkun intersektionaalifeministin märkä uni. Täysin testosteroniton pelokas mies.

Vierailija
46/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy tekemässä tollasille  narukädelle ilmapotkuja sen naaman edessä ja sihisee. Palju kaatuu saatana kans.

Vierailija
47/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juodaanko Karhu-puistossa Karhu-olutta? 

Vierailija
48/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pedobear olutta?

Vierailija
49/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää tuo miesten muka kaveruus, jossa pilkataan toisen ominaisuuksia rankastikin. Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun kaverit jo ovat tuollaisia?

Vierailija
50/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskamyrsky rasismista kuuluisi kuuhun asti jos mustan saunanlämmittäjän kaverit ilkkuisi huoltsikkaklapeista.

Vierailija
51/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiva ja hyvä , koska otat sen näin esiin. Huono mainos ei herätä tunteita .

Sekoitat taiteen ja mainokset.

Taiteelle riittää että herättää tunteita.

Mainosten pitäisi herättää positiivisia tunteita potentiaalisessa asiakaskunnassa.

Vierailija
52/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelaako miehet tuollaisia, kertokaa miehet! Tätä olen miettinyt, ja säälinyt puudelia.

No ei kelaa! Puudelin päässä olevat ajatukset ovat hänen omaa mielikuvitustaan. Oikeastiko sitä äijäporukkaa paskaakaan kiinnostaisi se, saako se kaappihomppeli kiukaan syttymään yhdellä vai useammalla tikulla?

Vierailija
53/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän esim kaikki helsinkiläiset akateemiset miehet ole juuri sen puudelin kaltaisia. Että kyllä semmosia paljon täytyy olla.

Itse tunnen vain käsistään käteviä duunarimiehiä, mutta tajuan ettei kaikki semmosia ole.

Vierailija
54/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelaako miehet tuollaisia, kertokaa miehet! Tätä olen miettinyt, ja säälinyt puudelia.

No ei kelaa! Puudelin päässä olevat ajatukset ovat hänen omaa mielikuvitustaan. Oikeastiko sitä äijäporukkaa paskaakaan kiinnostaisi se, saako se kaappihomppeli kiukaan syttymään yhdellä vai useammalla tikulla?

meni näköjään tunteisiin. 🤭

Vierailija
55/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole häävi mainos, mutta eipä ole häävi tuotekkaan.

Vierailija
56/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Karhu-olut on jo boikotissa.

Vierailija
57/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinebrychoff

@Sinebrychoff

Karhu x Pride. Jokaisella on oikeus päättää sukupuolensa ja seksuaalinen suuntautumisensa itse. Karhu on Priden pitkäaikainen kumppani, ja tänä vuonna puhumme transsukupuolisten oikeuksista. #seuraaitseäsi

https://www.sinebrychoff.fi/newsroom/karhu-asettuu-puolustamaan-transoi…

8.22 ap. · 28. kesäk. 2021·Twitter Web App

https://twitter.com/Sinebrychoff/status/1409381569333235712

Itse en henkilökohtaisesti pysty ymmärtämään karhun moraaliposeerausta. Jos sukupuolesta tulee ilmoitusasia, niin samalla heitetään romukoppaan naisten turvalliset tilat ja naisten urheilusta tulee epäonnistuneiden miesten karkelot.

Vierailija
58/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se mies on ihana, haluaisin itselleni!

N41

Vierailija
59/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokaisella on oikeus päättää sukupuolensa itse"??!!!!

Ai jaa, vai niin. Saako päättää myös vanhemmat, syntymäpäivän, pituuden ja painon, ihonvärin, silmien muodon jne?

Miten mikään yritys kehtaa laukoa noin harhaista soopaa, työntekijätkin joutuvat häpeämään silmät päästään. Toivottavasti saavat ihan itse päättää oman palkkansa. 🐻

Vierailija
60/60 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän