Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko niin että ilokaasua synnytyksessä

Vierailija
09.07.2014 |

Tulee pahaolo siitä ettei osaa ottaa vai tuleeko se kaikille mutta loppuu kun tarpeeksi vetää uusiksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut apua, tuli paha olo. Se maski haisi aivan kauhealta, luulin että kaasu haisee siltä mutta on kuulemma hajutonta.

Vierailija
22/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut paha olo. Alko vaan naurattamaan ja baariin aattelin lähteä...ajoitus henkäisyyn on tuiki tärkeä. Vei ikäänkuin kärjen siltä kivulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Minulle sanottiin kakkosta tehdessä että sitten kun et enää kestä ilokaasun voimalla pyydä spinaali. No en sitten ehtinyt muuta lievitystä saamaan kun lapsi jo syntyi.

Vierailija
24/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:52"]

Ei ollut apua, tuli paha olo. Se maski haisi aivan kauhealta, luulin että kaasu haisee siltä mutta on kuulemma hajutonta.

[/quote]

Mä muistan sen hajun. Mä sain tokassa synnytyksessä ilokaasun vasta myöhään synnytyksessä, kun olin jo todella tuskissani. Saman tien kun sain maskin naamalleni haistoin sen hajun, jonka muistin saman tien ekasta synnytykseksestäni ja se oli paras tuoksu minkä saatoin sillä hetkellä voivani kuvitella: Tiesin heti hajun tunnistaessani, että helpotus kipuihin on vain henkäisyn päässä. (Sitä ennen en ollut ehtinyt saamaan mitään.) Se tuoksu oli sillä hetkellä kuin viereen heitetty pelastusrengas.

t. 17

Vierailija
25/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi hyvin, ei mitään pahaa oloa, ja kiskoin sitä hengen hädässä. Oli vissiin vähän vaikea synnytys, leikkuriin päätyi. En tiedä nukahdinko vai meninkö tajuttomaksi, mutta mies hoiti sitten sen annostelupuolen ja törkki hereille aina kun tarvittiin.

Sen sijaan kun tuotiin pahoinvoinninestolääkitys etten oksentaisi leikkauspöydällä, oksensin sen tökötin välittömästi ulos...

Vierailija
26/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tyksissä se ilokaasun maski haisi kamalalle. En pystynyt keskittymään ilokaasun vetämiseen, kun maskin ominaistuoksu oli aivan hirveä.

Vierailija
27/27 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jokaisella ilokaasun ottaminen on henkilökohtainen juttu.

Joillekin sopii ja auttaa oloa.

Toisille taas ei sovi.

Se selviää vain kokeilemalla.

Mä tykkäsin ja autto lieventämään supistuksien aikana oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi