Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on pahempi, avioitua vai tehdä lapsi väärän miehen kanssa?

Vierailija
06.07.2021 |

Pohdiskelin otsikon kysymystä erään tyttöjen saunaillan jälkeen. Itse olen sitä mieltä että avioliitosta pääsee kyllä halutessaan pois ja lapsi on huomattavasti isompi ja vakavampi päätös. Eräs ystäväni taas sanoi, että lapsen hän voi tehdä kenen vain kanssa mutta avioon ei aio astua (edes pienen lapsen isänsä kanssa).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä lapsi. Avioliitosta pääset eroamalla irti, ei tarvii olla tekemisissä enää ikinä. Lapsi puolestaan yhdistää teidät aina. AINA.

Vierailija
2/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hassu kysymys sikäli, että kai nämä yleensä suunnitellaan tehtäväksi saman ihmisen kanssa? Mutta periaatteessa vastaan lapsi. Riippuu toki omistakin arvoista, mutta minulle ydinperhe on sen verran tärkeä tavoite, että minulla olisi paljon isompi kynnys lapsen perheen rikkomiseen kuin avioeroon. Mutta kuten sanoin, ei tarvitse valita kun on sekä vihkisormus että lapset kuten lähes kaikilla tutuillanikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tekeminen on todellakin pahempi.

Vierailija
4/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas typerä ystävä. Ilmeisesti lapseton? 

Vierailija
5/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se lapsi toiseen vanhempaan välttämättä kovin paljon yhdistä. Ja lapsessa voi olla paljon hyviä puolia, jotka korvaa hankalan toisen vanhemman huonot puolet.

Vierailija
6/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tietenkin.

En ole kuullut eksästä mitään vuosiin, enkä milloinkaan kuulekaan, ellei julkkikseksi heittäydy.

Lapsen kanssa tilanne olisi täysin toisin.

Ap:n kaveri ei vain ymmärrä avioliiton olemusta. Se on juridinen sopimus, joka kannattaa sopia sen kanssa, jonka kanssa tahtoo elämänsä viettää.

Vierailija
7/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tosi outoa, kuinka joillekin ihmisille avioliitto on suuri peikko, mutta lapsi kyllä tehdään. Avioliitosta kyllä pääsee eroon, mutta et ihmisestä, jonka kanssa on yhteinen lapsi.

Minä olen naimisissa miehen kanssa, jolla on avoliitosta lapsia. Hän sanoi, ettei hänellä ollut mitään lapsia vastaan, mutta sitä naista vastaan oli. Häh? Kuka liittyykään meidän elämäämme nykyisin…?

Vierailija
8/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tehdä lapsi/lapsia koska heidän kautta olet aina tekemisissä ex- puolison kanssa. Jos olet naimisissa, mutta ei lapsia, niin erotessa se oli siinä, sinun ei välttämättä koskaan tarvitse nähdä ex- puolisoa.

Vierailija
9/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen myötä seuraa elämänikäinen vastuu toisesta. Väärä avioituminenkin on pahimmillaan vain omien vastuiden järjestelyä.

Vierailija
10/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotessa aina helpompaa kun ei ole lapsia.

Vierailija
11/11 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tekeminen.

Avioero ilman lasta ei vaikuta juuri mitenkään loppuelämään. Lapsi sitoo sinut koko lapsen elämän ajaksi siihen ihmiseen, josta haluaisit eroon + tietysti vanhempien huonot välit vaikuttavat myös siihen lapseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi