Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tv-sarjan elämää haluaisit elää?

Vierailija
09.07.2014 |

Mietin tosi pitkään tätä tänään. Ja kyllä vastaus on Sinkkuelämää. Todella kaukana omasta elämästäni tällä hetkellä.

Entäs te?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten Greyn anatomiasta jonkun. En ole pahemmin kyllä katsonut sarjaa.

Vierailija
82/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm miksi näitä ketjuja on samaan aikaan kaksi. Tämä on perustettu viime vuonna ja tuo toinen tänään. Olisi mukavampaa, jos kaikki viestit olisivat samassa ketjussa :) Yksi pidempi ketju on parempi kuin monta lyhyempää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:47"]

Onpas tylsiä bimboja tällä palstalla, mutta ei ole mitään uutta. Kuka helvetti jaksaisi elää jossain barbie-kuplassa ja ainoa ajanviete olis jotkut typerät ukot muskeleineen ja shoppailu. Vittu mitä aivokuolioita.

Mä eläisin Sar Trekkiä mielummin, uusia rotuja, uusia planeettoja, uskomattomia seikkaikuja.

[/quote]

Miksi tarvitsee luoda huonoa ilmapiiriä? :) Valitkoon ihmiset vaikka Jersey Shoren, ei se mua haittaa! Ite kuitenkin valitsin tähän ketjuun sarjoja, joissa haluaisin elää fiksujen yliopisto-opiskelijoiden elämää! :) Kaikki valitsee sen mistä on kiinnostunut.

Vierailija
84/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:47"]

Onpas tylsiä bimboja tällä palstalla, mutta ei ole mitään uutta. Kuka helvetti jaksaisi elää jossain barbie-kuplassa ja ainoa ajanviete olis jotkut typerät ukot muskeleineen ja shoppailu. Vittu mitä aivokuolioita.

Mä eläisin Sar Trekkiä mielummin, uusia rotuja, uusia planeettoja, uskomattomia seikkaikuja.

[/quote]

mitä niistä? minä valitsisin deep space ninen :) 

Vierailija
85/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

McLeodin tyttäret

Vierailija
86/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oops! Taidan olla syyllinen.. Katselin vaan aamulla Midsomeria ja tuli ajatelleeksi että mitäs jos jne. Olen aika tuore vierailija tällä sivustolla joten en tiennyt että samaa aihetta on käsitelty aiemminkin. Kai tämän minun aloittamani voisi poistaakin (en kyllä tiedä miten), mutta sitten katoaisivat kaikki vastauksetkin. Anteeksi, ei ollut tarkoitus tunkea kenenkään tontille.

Vierailija
87/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkari-elämä ei olisi ainakaan tylsää. Tosin en tiedä, haluaisinko, että samassa talossa asuisi puolet suvustani ja jotain viisi eksää.

Vierailija
88/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista sarjoista Villi Pohjola, uudemmista Girls

Vierailija
89/123 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:21"]

Oops! Taidan olla syyllinen.. Katselin vaan aamulla Midsomeria ja tuli ajatelleeksi että mitäs jos jne. Olen aika tuore vierailija tällä sivustolla joten en tiennyt että samaa aihetta on käsitelty aiemminkin. Kai tämän minun aloittamani voisi poistaakin (en kyllä tiedä miten), mutta sitten katoaisivat kaikki vastauksetkin. Anteeksi, ei ollut tarkoitus tunkea kenenkään tontille.

[/quote]

Ei hätää :-) Mäkin googlettelin tänään vaan lempisarjoja ja löysin tän ketjun. Ja ihan yleisesti vaan totesin, kun tuntuu, että tällä palstalla on tosi vähän pitkiä ketjuja, sillä usein tehdään vaan uusi :) Kumpi vaan voi jatkua. Sun tekemässä on ainakin paremmin muotoiltu otsikko kuin tässä :)

Vierailija
90/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

My So Called (middle-age) Life - jossa päähenkilö on kasvanut aikuiseksi ja työskentelee toimistossa. Polkkatukka löytyy, ja olen hyvä pohtimaan syvällisiä.

The Big Bang Theory - no en ole tiedemies, mutta pelaan kyllä konsolipelejä, luen sarjakuvia yms.

Vierailija
91/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsolat tuli ekana mieleen, en muutenkaan osaa kuvitella eläväni jotain ulkomaalaista sarjaa.

Vierailija
92/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eri poluilla - mua ei kiinnosta pätkääkään jotkut Frendit tai Sinkkuelämää tai Gossip Girlit. Mut Uuden Sherlockin matkaan lähtisin heti. Löyhä, mutta lojaali ja ihanan outo ystäväpiiri: aspergermainen Sherlock (ei seksiä kiitos), toimintaan addiktoitunut lääkäri ja entinen sotilas Watson (soittaa myös poikkihuilua), estynyt patologi Molly (hulluna Sherlockiin, niinhän me kaikki), entinen tankotanssija, huumepomon leski, marisätkiä tupruttava Mrs Hudson (ne sätkät on vain homeopatiaa), naissuhteitaan hiljaa poteva komisario Lestrade (hajoileva tupakkalakko), snobi älykkö ja kulisseissa valtaa pitävä Mycroft (ikuinen laihdutuskuuri). Viihtyisin.

Vierailija
93/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaakson tarinoita. <3

Vierailija
94/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät. XD

Vierailija
95/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit. Leppoisaa ja sais nukkua talvet.

Vierailija
96/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Blood ....ja tarviiko sitä syytä edes kertoa...Erik Northman...omg mikä mies :)

Vierailija
97/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin Sherlock! Muutama rahaa tuova keissi, outoja tapauksia ja paljon vapaa-aikaa soittaa vaikka viulua, pitää blogia, tutkia eri hajuvesimerkkejä, boheemia elämää vailla tiukkoja aikatauluja ja rutiineja.

Kun vain kestäisi Sherlockin dramaqueeneilyt.

Vierailija
98/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit, Gossip Girl, Ally McBeal, The Big Bang Theory, Greyn anatomia, NCIS, Gilmoren tytöt... Oikeastaan mikä tahansa sarja kävisi. Juu, en viihdy omassa elämässäni :D

Vierailija
99/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spartacus! Haluaisin sen Ashurin sänkyyn...

Vierailija
100/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cougar town! Se niiden kaveriporukka on aivan hulvaton ja voisin litkiä viiniä illasta toiseen siinä seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi