Minkä tv-sarjan elämää haluaisit elää?
Mietin tosi pitkään tätä tänään. Ja kyllä vastaus on Sinkkuelämää. Todella kaukana omasta elämästäni tällä hetkellä.
Entäs te?
Kommentit (123)
Hmmm miksi näitä ketjuja on samaan aikaan kaksi. Tämä on perustettu viime vuonna ja tuo toinen tänään. Olisi mukavampaa, jos kaikki viestit olisivat samassa ketjussa :) Yksi pidempi ketju on parempi kuin monta lyhyempää...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:47"]
Onpas tylsiä bimboja tällä palstalla, mutta ei ole mitään uutta. Kuka helvetti jaksaisi elää jossain barbie-kuplassa ja ainoa ajanviete olis jotkut typerät ukot muskeleineen ja shoppailu. Vittu mitä aivokuolioita.
Mä eläisin Sar Trekkiä mielummin, uusia rotuja, uusia planeettoja, uskomattomia seikkaikuja.
[/quote]
Miksi tarvitsee luoda huonoa ilmapiiriä? :) Valitkoon ihmiset vaikka Jersey Shoren, ei se mua haittaa! Ite kuitenkin valitsin tähän ketjuun sarjoja, joissa haluaisin elää fiksujen yliopisto-opiskelijoiden elämää! :) Kaikki valitsee sen mistä on kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:47"]
Onpas tylsiä bimboja tällä palstalla, mutta ei ole mitään uutta. Kuka helvetti jaksaisi elää jossain barbie-kuplassa ja ainoa ajanviete olis jotkut typerät ukot muskeleineen ja shoppailu. Vittu mitä aivokuolioita.
Mä eläisin Sar Trekkiä mielummin, uusia rotuja, uusia planeettoja, uskomattomia seikkaikuja.
[/quote]
mitä niistä? minä valitsisin deep space ninen :)
Oops! Taidan olla syyllinen.. Katselin vaan aamulla Midsomeria ja tuli ajatelleeksi että mitäs jos jne. Olen aika tuore vierailija tällä sivustolla joten en tiennyt että samaa aihetta on käsitelty aiemminkin. Kai tämän minun aloittamani voisi poistaakin (en kyllä tiedä miten), mutta sitten katoaisivat kaikki vastauksetkin. Anteeksi, ei ollut tarkoitus tunkea kenenkään tontille.
Salkkari-elämä ei olisi ainakaan tylsää. Tosin en tiedä, haluaisinko, että samassa talossa asuisi puolet suvustani ja jotain viisi eksää.
Vanhoista sarjoista Villi Pohjola, uudemmista Girls
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:21"]
Oops! Taidan olla syyllinen.. Katselin vaan aamulla Midsomeria ja tuli ajatelleeksi että mitäs jos jne. Olen aika tuore vierailija tällä sivustolla joten en tiennyt että samaa aihetta on käsitelty aiemminkin. Kai tämän minun aloittamani voisi poistaakin (en kyllä tiedä miten), mutta sitten katoaisivat kaikki vastauksetkin. Anteeksi, ei ollut tarkoitus tunkea kenenkään tontille.
[/quote]
Ei hätää :-) Mäkin googlettelin tänään vaan lempisarjoja ja löysin tän ketjun. Ja ihan yleisesti vaan totesin, kun tuntuu, että tällä palstalla on tosi vähän pitkiä ketjuja, sillä usein tehdään vaan uusi :) Kumpi vaan voi jatkua. Sun tekemässä on ainakin paremmin muotoiltu otsikko kuin tässä :)
My So Called (middle-age) Life - jossa päähenkilö on kasvanut aikuiseksi ja työskentelee toimistossa. Polkkatukka löytyy, ja olen hyvä pohtimaan syvällisiä.
The Big Bang Theory - no en ole tiedemies, mutta pelaan kyllä konsolipelejä, luen sarjakuvia yms.
Metsolat tuli ekana mieleen, en muutenkaan osaa kuvitella eläväni jotain ulkomaalaista sarjaa.
Mä olen eri poluilla - mua ei kiinnosta pätkääkään jotkut Frendit tai Sinkkuelämää tai Gossip Girlit. Mut Uuden Sherlockin matkaan lähtisin heti. Löyhä, mutta lojaali ja ihanan outo ystäväpiiri: aspergermainen Sherlock (ei seksiä kiitos), toimintaan addiktoitunut lääkäri ja entinen sotilas Watson (soittaa myös poikkihuilua), estynyt patologi Molly (hulluna Sherlockiin, niinhän me kaikki), entinen tankotanssija, huumepomon leski, marisätkiä tupruttava Mrs Hudson (ne sätkät on vain homeopatiaa), naissuhteitaan hiljaa poteva komisario Lestrade (hajoileva tupakkalakko), snobi älykkö ja kulisseissa valtaa pitävä Mycroft (ikuinen laihdutuskuuri). Viihtyisin.
Muumit. Leppoisaa ja sais nukkua talvet.
True Blood ....ja tarviiko sitä syytä edes kertoa...Erik Northman...omg mikä mies :)
Täälläkin Sherlock! Muutama rahaa tuova keissi, outoja tapauksia ja paljon vapaa-aikaa soittaa vaikka viulua, pitää blogia, tutkia eri hajuvesimerkkejä, boheemia elämää vailla tiukkoja aikatauluja ja rutiineja.
Kun vain kestäisi Sherlockin dramaqueeneilyt.
Frendit, Gossip Girl, Ally McBeal, The Big Bang Theory, Greyn anatomia, NCIS, Gilmoren tytöt... Oikeastaan mikä tahansa sarja kävisi. Juu, en viihdy omassa elämässäni :D
Spartacus! Haluaisin sen Ashurin sänkyyn...
Cougar town! Se niiden kaveriporukka on aivan hulvaton ja voisin litkiä viiniä illasta toiseen siinä seurassa.
Tai sitten Greyn anatomiasta jonkun. En ole pahemmin kyllä katsonut sarjaa.