Minkä tv-sarjan elämää haluaisit elää?
Mietin tosi pitkään tätä tänään. Ja kyllä vastaus on Sinkkuelämää. Todella kaukana omasta elämästäni tällä hetkellä.
Entäs te?
Kommentit (123)
The Tomorrow People tai Under The Dome. Olisin lussuttanu Barbien jo hautaan <3
Tai Terra Nova olis nii siisti
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:03"]Gilmore Girls
[/quote]
Sama!
Serranon perhe tuli mullakin mieleen ja toinen nyt tauolla oleva Sydänmailla (Heart of dixie).
Saint-Tropez, ranskalainen hömppäsarja jota katsoin joskus silloin kun se tuli ekan kerran suomen telkussa. Upea välimeren ilmasto ja maisemat, kauniita hoikkia naisia jotka ajelivat avoautoilla ja kärsivät ajoittaisista mieshuolista... Olis varmaan kiva elää sillai.
Vamppyyripäiväkirjat!!!! Stefan!!! Oih! :P
No en mä kyl hirveesti Damonistakaa valittais.. ;)
Ja onhan siellä paljon muitaki, mut Stefan!! *Slurps*
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:45"]Vamppyyripäiväkirjat!!!! Stefan!!! Oih! :P
No en mä kyl hirveesti Damonistakaa valittais.. ;)
Ja onhan siellä paljon muitaki, mut Stefan!! *Slurps*
[/quote]
Ja joo, olen 29 wee teini! :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:05"]
Muumilaakson tarinoita :D Leppoisaa elämää ilman huolia :)
[/quote]
ja ilman peppureikää...
[/quote] heh mietin samaa, ja en ky jaksain nukkua koko talvea
Villi Pohjola, Star Trek: The Next Generation, Supernatural.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:11"]
Täytyy vielä miettiä, mutta se viimeisin on Emmerdale. Kahjoja koko porukka. No mutta hei, sehän on Kaunarit :)
[/quote] juu olisit naimissa milloin isän milloin pojan kanssa , olisit välillä kuollut, ja taas mennään...
Tähtiportti, Walking dead, Game of thrones, kaikki historialliset sarjat esim ylpeys ja ennakkoluulo (pukudraamat siis) oi joi..
Villi pohjola tai Poirotiksi Poirotin tilalle.
Upstairs, Downstairs (Kahden kerroksen väkeä). Kunhan siis olisin joko varakkaan aatelisperheen jäsen tai heidän ylpeä palvelusneitonsa enkä köyhä resupekka sivukujalla.. :)
Frendit, Villi Pohjola tai Dharma & Greg, se Greg oli aika namu :)-
Vampyyripäiväkirjat, Siskoni on noita, McLeodin tyttäret tai Sinkkuelämää
Modern family. Aina olis hauskaa, tapahtuis koko ajan ja tiivis perhe
Serranot, ihana huutava suku ja perhe ympärillä, tapahtuipa mitä tahansa ja kotipaikkana Espanja. No olen kyllä kiitollinen, että täälläkin on ympärillä rakkaiden ja läheisten joukko.