Toimisko sulla, jos mies (uusi tuttavuus) sanoisi näin:
"Oon seurustellut paljon mallien kanssa. Sä et oo sellanen, mut jotain tosi kiehtovaa sussa on"
Kerron sitten lopuksi, miten itse reagoin.
Kommentit (42)
Mies vaikuttaa itsekeskeiseltä mulkulta. Käskisin hänen painua vemputtamaan katkarapuja ihan yksin.
Vastaisin, että sussa ei ole mitään kiehtovaa.
Paitsi jos tyyppi olisi lihaksikas ja hyvännäköinen niin voisin nussia kerran.
No juttu meni näin :) Mies alkoi sitten soittelemaan ja mankumaan seksisuhdetta. Laittoipa jopa kuvan peniksestään. Siinä vaiheessa meni hermo ja tekstasin takaisin: "Oon seurustellut paljon isompien kanssa. Sä et oo sellainen, mut jotain söpöä sussa on. Hyvä loppuelämää." ap
Mä olisin varmaan nauranut itseni tärviölle ja sanonut että "no mä olen aina seurustellut vain fiksujen ja hyvin käyttäytyvien miesten kanssa, joten vaihtelua tää on mullekin!"
Riippuu puhetyylistä miten sen sanoisi. Miten painottaisi sanoja sekä mitä ilmeitä käyttäisi.
Jos sanoisi sen homotyylillä venyttäen ja keikaillen, niin housut tippusi heti alas.
Jos taasen heteroitsekeskeiseen sekä toista tarkkailevaan tyyliin, niin sille pitäisi sanoa että vedä vain jätkä edelleen rauhassa käteesi ja näe päiväunesi yksin.
Kysyisin, toimiiko nuo suoraan amerikkalaisten pokaajien käsikirjasta opetellut jutut, kuten naisen tölväisy iskettäessä, oikeasti koskaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Miks alapeukut? :)
Jos on hyvä pano kyseessä niin mitä väliä sen tyhmyydellä on? :D
Vastaukseni olisi: kertaakaan en ole seurustellut pinnallisen tyypin kanssa eikä kiinnosta nytkään.
Tai jotain vastaavaa. Tai pokalla väittäisin että kyllä vain olen malli.
Ei kiinnostaisi tutustua lähemmin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]
Tyhmyys ei kiihota, päinvastoin. Halut menee heti jos päässä ei liiku mitään.
Hyvä AP! Mitä vastas?:D
[/quote]
Vastas vaan, että "törkee muija", ei muuta :D ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sen kanssa keskustella tarvitse, ja loppujen lopuksi suurin osa miehistä on joko tyhmiä tai yksinkertaisia, yleensä molempia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sen kanssa keskustella tarvitse, ja loppujen lopuksi suurin osa miehistä on joko tyhmiä tai yksinkertaisia, yleensä molempia.
[/quote]
Tarvii sen kanssa sen verran puhua että se tyhmyys tulee esiin ja vie halut. Olen mieluummin puutteessa ja odotan sitä fiksua.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tarvii sen kanssa sen verran puhua että se tyhmyys tulee esiin ja vie halut. Olen mieluummin puutteessa ja odotan sitä fiksua.
[/quote]
Mä taas kaipaan fyysistä, hyvännäköistä miesseuraa, sillä työkavereissa on ihan tarpeeksi ns. älykköseuraa hinteline/löllykkä olemuksineen... :)
Kysyisin: oletko siis jääkiekkoilija? Kendoilijat ei natsaa.
Kuulostaa todella urpolta mieheltä.
Kyllä älykkyys on se seksikkäin ominaisuus. Tyhmää miestä ei kestä kukaan, vaikka olis kuinka komea.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:45"]
Kyllä älykkyys on se seksikkäin ominaisuus. Tyhmää miestä ei kestä kukaan, vaikka olis kuinka komea.
[/quote]
Edelleen, voisin panna, ja olen pannutkin, tyhmiä miehiä. Ei se mies nuolemiseen aivoja tarvitse... :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:24"]No juttu meni näin :) Mies alkoi sitten soittelemaan ja mankumaan seksisuhdetta. Laittoipa jopa kuvan peniksestään. Siinä vaiheessa meni hermo ja tekstasin takaisin: "Oon seurustellut paljon isompien kanssa. Sä et oo sellainen, mut jotain söpöä sussa on. Hyvä loppuelämää." ap
[/quote]
Loistava vastaus!! :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:45"]
[/quote]
Edelleen, voisin panna, ja olen pannutkin, tyhmiä miehiä. Ei se mies nuolemiseen aivoja tarvitse... :)
[/quote]
Mutta miten sä voit päästä nuolemistilanteeseen asti ilman inhon puistatuksia, jos tyyppi on täysin aivoton? Mä en voi koskeakaan, inhottaa sellaiset.
Menisi heti kiinnostus. Ensinnäkin miksi mua hänen entiset seurustelukumppaninsa kiinnostaisi ja toiseksi, jos hänen mielestään tuollainen on tärkeää, niin ei olla samanhenkisiä yhtään.