Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

loop sähkösilmukka hoidoista?

Vierailija
09.07.2014 |

kokemuksia. mitä tapahtuu sairaalaan menon jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kokemuksia?

Vierailija
2/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne "polttaa" ne alueet pois kohdunsuusta, jossa on havaittu muutoksia papakokeessa. Tulokset tulee myöhemmin kotiin kirjeellä. Puolen vuoden päästä kontrollipapa ja koepalojen otto, josta kans tulokset tulee kotiin. Eli onko kaikki muutoskohdat saatu kunnolla pois. Itelle tehtiin reilu puol vuotta sitten ja jännitti sekä pelotti ihan hirveesti, mutta hyvin se meni. Ei edes sattunut, mitä pelkäsin hirveesti. Muutosalueet voivat muuten ajansaatossa muuttua syöväksi, sen takia kannattaa vaan sinne looppiin mennä, vaikka kivaahan se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetillistä kipua! Pyydä, että puuduttavat kunnolla!!

Vierailija
4/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin reilu kymmen vuotta sitten. Puudutus ei aluksi riittänyt, mutta kun lisättiin, niin hyvin meni.

Nyt papa joka vuosi ollut ok.

Vierailija
5/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen vielä lisää, että tietenkin myös puuduttivat. Tarkentaisin sillälailla, että puudutusaineen lakattuakaan ei särkenyt, mitä siis pelkäsin myöskin..

Vierailija
6/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee sellainen jännä palaneen lihan käry. Ja mustaa mönjää jonkun aikaa.

Vierailija
7/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla ja jännitti kyllä mutta ei sattunut, epämukavaahan se oli tietenkin mutta nopea toimenpide!

Minulla tullut tosi vähän rusehtavaa vuotoa.

Harmittaa vaan kun ei nyt helteillä pääse uimaan :)

Vierailija
8/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain neljään kohtaan puudutuspiikit, jotka kirpaisivat hieman. Itse looppaus tuntui puudutuksen kanssa samalta kuin kolposkopian näytepalojen otto, mutta lievemmässä mittakaavassa. Ei siis satu, mutta tuntuu vähän siltä, kuin joku "vetäisi" kohdunnipukasta. Multa poistettiin limakalvoa silmukalla muistaakseni kahdessa eri erässä ja kumpikin "sivallus" kesti sekunnin verran. Homma oli tosi nopeasti ohitse ja pois pääsi heti kun toimenpide oli tehty. Ei kannata pelätä :)