Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiaa imevät ihmiset!

Vierailija
09.07.2014 |

Onko teillä lähipiirissä ihmisiä jotka ikäänkuin imevät flegmaattisuudellaan energiaanne? Välillä tuntuu että lähipiirissä oleva ihminen vie virtaani kohtuuttoman paljon. Ei, kyseessä ei ole lapsi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks paras ystävä oli jo lapsena sellainen, että vei kaiken energian. Edelleen on. Sitä on tosi vaikee selittää miten, kun tuo ei ole edes mitenkään flegmaattinen. Jo keskustelu tai hänen katsominen väsyttää. Silti on todella rakas ja ihana ihminen <3

Vierailija
2/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, mutta olen vuosien varrella lempannut energiasyöpöt elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Näkee kaiken negatiivisena.

Vierailija
5/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kohdannut tällaista ihmistä. Ehkä muut ihmiset eivät vaikuta minuun niin paljon? Olen aika itseriittoinen.

Vierailija
6/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiasyöppö on ihminen, joka ottaa enemmän kuin antaa. Musta aukko. Tyypillisesti narsistinen. Rakkauden nälässä, mutta pohjimmiltaan vaurioitunut. Ei niitä täytä mikään.

Ei kuulu sellaisia enää tuttavapiiriini.

Vierailija
7/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:27"]

En ole koskaan kohdannut tällaista ihmistä. Ehkä muut ihmiset eivät vaikuta minuun niin paljon? Olen aika itseriittoinen.

[/quote]

Itseriittoinen olen minäkin, mutta muutaman kerran on tullut elämän aikana törmättyä tuollaisiin ankeuttajiin, tosiaan mikään ei ole positiivista ja sellaisten seurassa masentuu ja lamaantuu suorastaan. 

Vierailija
8/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta kyllä flegmaattisuudella kukaan ole mehuja imenyt, vaan ennemminkin olemalla hermostunut, ärsyttävä hössöttäjä esimerkiksi.

Vierailija
9/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on sellainen. Emme ole juuri tekemisissä.

Vierailija
10/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei flegmaattisia mutta järkyttävän negatiivisia ihmisiä  on lähipiirissä kaksi, heidän kanssaan oleminen, jo pelkkä puhelimessa puhuminen, vie voimat.

Vierailija
11/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:27"]

[/quote]Tai ehkä olet itse tällainen energiasyöppö? Kaikki heistä kun ei ole flegmaattisia vaan juurikin hyvin itseriittoisia ja minäkeskeisiä. Kuvittelevat narsismissaan, että muutkin ajattelevat heistä samoin, vaikka todellisuudessa ovat vain äärettömän rasittavia.

Vierailija
12/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi sellainen kaveri, yritän nykyisin olla tapaamatta tätä. Nähdään tätä nykyä vain synttärijuhlissa jne. En halua enää olla hänen kanssa kahdestaa, enkä pienessäkään porukassa sillä hän on aina niin negatiivinen, ilkeä ja huomionhakuinen että tapaamisen jälkeen olen ihan poikki. Olen alkanut miettimään miksi minun pitäisi väkisin olla hänen ystävä kun hänen tapaamisen jälkeen on aina huono mieli. 

Vierailija
13/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttaja on oikea termi. Aina niillä on sairauksia eikä mikään kiinnosta tai innosta. Tulevaisuus ei heille tuo mitään uutta.  He vievät olemuksellaan ilon ympäriltään. Useimmiten ovat vaimoja.

Vierailija
14/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:49"]

Ankeuttaja on oikea termi. Aina niillä on sairauksia eikä mikään kiinnosta tai innosta. Tulevaisuus ei heille tuo mitään uutta.  He vievät olemuksellaan ilon ympäriltään. Useimmiten ovat vaimoja.

[/quote]

Täh, miten niin useimmiten vaimoja?? Tuntemani ankeuttajat ovat naimattomia, hyvissä töissä ja harrastuksiakin löytyy mutta silti ainainen valitus. Miehiä ja naisia. 

Vierailija
15/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa anopiltani :D Ikinä ei ole mikään hyvin, aina on niin rankkaa, kurjaa ja ankeaa kaikki.

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:49"]

[/quote]

Vierailija
16/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Hän piikittelee ja naljailee aina kun saa tilaisuuden, jos toinen suuttuu, kysyy vain miksi hermostut vitsistä. Puhuu muista ihmisistä pahaa vaikka nämä seisoisivat metrin päässä. Esittää välittävää, empaattista ja kiinnostunutta, mutta tilaisuuden tullen korjaa kyllä käytöstään keksimällä jotain pahaa sanottavaa. Todella tilannetajuton ja negatiivinen ihminen, jota en onneksi näe kovin usein.

Vierailija
17/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:44"]Mulla on yksi sellainen kaveri, yritän nykyisin olla tapaamatta tätä. Nähdään tätä nykyä vain synttärijuhlissa jne. En halua enää olla hänen kanssa kahdestaa, enkä pienessäkään porukassa sillä hän on aina niin negatiivinen, ilkeä ja huomionhakuinen että tapaamisen jälkeen olen ihan poikki. Olen alkanut miettimään miksi minun pitäisi väkisin olla hänen ystävä kun hänen tapaamisen jälkeen on aina huono mieli. 

[/quote]

Kirjoitimmekohan samasta ihmisestä...

t. 17

Vierailija
18/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystäväni ja mies jota aikoinaan tapailin. Nykyään tunnistan sellaisen jo metrin päästä, ja vältän. Töissä tämä ei valitettavasti ole mahdollista...

Vierailija
19/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari, toinen on kaveri ja toinen sukulainen. Kaveri on tosi tärkeä ja sellaiseen lesoilevaan tyyliin kertoo kaikista kauheista vastoinkäymisistä mitä on koko ajan. Siis valittaa, niin että sivulauseessa tulee selväksi miten korvaamaton on töisssä, miten varakas miehen suku on jne. Mistään muusta ei puhuta, kaikki kääntyy näihin hänen tragedioihinsa.

Toinen taas ironiseen sävyyn voivottelee omaa elämäänsä, sinkkuuttaan yms. Ne on ikään kun vitsejä, muttei niille oikeen voi nauraakaan. Ja millään ei saa keskustelun sävyä positiivisemmaksi, muttei päästä kunnolla niiiden ongelmien äärellekään. Ja olen kyllä empaattinen ja mielestäni hyvä kuuntelija, mutta nämä kaksi övat olleet minulle liikaa. Nykyään ollaan harvakseltaan tekemisissä

Vierailija
20/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse juuri tuollainen. Siis todella negatiivinen ihminen. Ns "jos" ihminen eli joka asian käännän muotoon "entä jos". Se on luonteenpiirre ja siitä ei pääse eroon. Yhtään kaveria tai ystävää mulla ei ole, koska en luota kehenkään. Eli erakoittanut mut täysin, josta en nauti. Mutta ulospääsyäkään ei ole... Harrastuksia en uskalla aloittaa, jos niissä satuttaa itsensä. Sama parisuhteessa. Ystävissä. Kaikessa. Mistään en uskalla nauttia, jos kuitenkin tapahtuu niin että se menee vituiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi