Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiaa imevät ihmiset!

Vierailija
09.07.2014 |

Onko teillä lähipiirissä ihmisiä jotka ikäänkuin imevät flegmaattisuudellaan energiaanne? Välillä tuntuu että lähipiirissä oleva ihminen vie virtaani kohtuuttoman paljon. Ei, kyseessä ei ole lapsi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koko aloitus on periaatteessa naurettava. Millä oikeudella te kuvittelette olevanne jonkun toisen ihmisen yläpuolella? Teillä on jotain hienoa energiaa, jota toinen ihminen imee, äkkiä pois tuon ihmisen läheltä, ettette vioitu. Jestas! It takes two to tango, ei voi peiliä syyttää jos naama on vino. Onko termi tasa-arvoinen ihmisyys teille tuttu?

Vierailija
22/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. En tykkää omista ajatuksistani, mutta vaikeaa on olla olematta omassa seurassa.

Vierailija
24/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jositsellä on energiaa niukin naukin selviytyä jokapäiväisistä rutiineista ja vitutuksita niin energiasyöppö imee sut niin kuiviin että energia ei välttämättä riitä enään omaan itseensä ja siksi sitä on poikki tuollaisen vali vali hyypiön käsittelyn jälkeen.

Vierailija
25/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:27"]

En ole koskaan kohdannut tällaista ihmistä. Ehkä muut ihmiset eivät vaikuta minuun niin paljon? Olen aika itseriittoinen.

[/quote]Tai ehkä olet itse tällainen energiasyöppö? Kaikki heistä kun ei ole flegmaattisia vaan juurikin hyvin itseriittoisia ja minäkeskeisiä. Kuvittelevat narsismissaan, että muutkin ajattelevat heistä samoin, vaikka todellisuudessa ovat vain äärettömän rasittavia.

[/quote]

Voi tietysti olla. Minulla on kyllä paljon ystäviä, enkä ole narsistinen, joten selvästi kelpaan kyllä joillekuille. Sellaisia kynnysmattoihmisiä en kyllä kavereikseni kelpuuta.

Vierailija
26/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini, jos joudun viettämään yli vartin hänen seurassaan, olen aivan uupunut ja työpäivästä tulee ihan tuskaa väsymyksen takia. Onneksi on ainoa tuommoinen työkaveri, muuten olisi työpaikan vaihto edessä.

Vierailija
27/27 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu vain omia asioita, pääsääntöisesti kaikki on negatiivista, ei kuuntele toista eikä ole aidosti kiinnostunut toisen kuulumisista. Vie todella voimat ja energiat ja saa  negatiivisen olotilan sillä suoltamisellaan.  Tämä kaikki jokaisella tapaamisella lähes päivittäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi