Ripsenpidennykset luonnollisimmiksi
Otin tänään reissua varten ripsenpidennykset kehutulla laittajalla. Suht luonnolliset on kai, mut ei nää oo yhtään mua. Tuleeko näistä yhtään luonnollisemman näköiset kun muutama ripsi tippuu?
Kommentit (8)
Minä kävin tänään huollossa ja minusta ne on ihaninmat just nyt. :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 18:24"]
Minä kävin tänään huollossa ja minusta ne on ihaninmat just nyt. :)
[/quote]
Kuinka pian sulla alkaa putoilemaan? Ja kuinka usein käyt huollossa?
ap
mulla pysyy 6 viikkoa,mutta alkaa putoilemaan n.2-3 vko jälkeen. itse tykkään eniten just silloin,kun on vähän pudonnut ja vähän "sojottavat" :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 18:48"]
mulla pysyy 6 viikkoa,mutta alkaa putoilemaan n.2-3 vko jälkeen. itse tykkään eniten just silloin,kun on vähän pudonnut ja vähän "sojottavat" :)
[/quote]
Hölmö minä! Kaks viikkoo pitää siis odottaa. Noh, onneks oon lähössä reissuun niin kai siellä helteessä putoo nopeemmin.
Kaikkeen sitä rahansa laittaa. Näytän hirveeltä suorissa ripsissäni ilman ripsaria ja taivutusta. Mutta heti kun näytän niille taivutinta ja vedenkestävää ripsari näytän jo ihan nätiltä. Ehkä kestotaivutus olisi mulle parempi?
Ripsenpidennykset ei nyt vaan ole luonnolliset.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 18:48"]
[/quote]
Hölmö minä! Kaks viikkoo pitää siis odottaa. Noh, onneks oon lähössä reissuun niin kai siellä helteessä putoo nopeemmin.
Kaikkeen sitä rahansa laittaa. Näytän hirveeltä suorissa ripsissäni ilman ripsaria ja taivutusta. Mutta heti kun näytän niille taivutinta ja vedenkestävää ripsari näytän jo ihan nätiltä. Ehkä kestotaivutus olisi mulle parempi?
[/quote]
Itse kokeilin kerran ripsien värjäystä ja ripsipermanenttia, mutta lopputulos oli kammottava. Ripsienlaittaja antoi ilmeisesti permanentin vaikuttaa liian pitkään ja lopputuloksena oli hirveät, luonnottoman kaarevat ripset. Toivoin, että se ylikaarevuus ja kiharuus oikenisi parissa viikossa, mutta minulla se permis kesti kuukausia. Oli virhe ottaa ripsipermis halvassa paikassa, missä ammattitaito ei ollut kohdallaan.
Minulla on ollut kaksi kertaa ripsienpidennys. Ensimmäisistä en pitänyt (liian pitkät), mutta toiset olivat todella hyvät. Toisella kerralla tiesin ottaa reilusti aiempaa lyhyemmät ripset ja vähemmän tuuheutta ja kaarevuutta. Sain juuri haluamani luonnollisen näköiset pidennykset, jotka kaartuivat sopivan kauniisti.
Ulkomaanreissuun (esim. reppureissu Aasiassa) pidennykset on tosi kätevä juttu.
Mä ainakin tykkään ripsistäni eniten parin viikon jälkeen kun eivät ole enää ihan niin tuuheat. Eli kyllä varmaan?
Toivottavasti mullakin mahdollisimman pian..
ap