Olen 14-v tyttö ja seurustelen tytön kanssa. Kysyttävää?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:45"]Miten luulet vanhempienne reagoivan?
[/quote]tuskimpa ainakaan myönteisesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:49"]Meinaatteko adoptoida lapsia?
[/quote]14-vuotiaina? :D
Jos olisimme suhteessa niin kauan, että voisimme adoptoida lapsia, olisihan se mukavaa, muttri mahdollista typerän lain mukaan.
-ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:50"]Miksi??
[/quote]Miksi söin äsken kinkkuvoileivän? Oli nälkä. Miksi istun tällä tuolilla? Jotta voin helpommin vastata kysymyksiin. Ai - taisitkin tarkoittaa tyttöystävääni. Miksi seurustelen hänen kanssaan? Koska rakastan häntä.
Eli vanhempanne eivät vielä tiedä? Kauanko olette seurustelleet?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:02"]Mitä järkeä?
[/quote]missä? Seurustelussa? Onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:07"]Eli vanhempanne eivät vielä tiedä? Kauanko olette seurustelleet?
[/quote]eivät. Ja kesän alusta, mutta sitäkin ennen oli jo tunteet esillä.
Ei ¹4 v oikeasti tee tuollaista. olet keski-ikäinen lupsakka mamma joka keksi hupsun provon.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:13"]Ei ¹4 v oikeasti tee tuollaista. olet keski-ikäinen lupsakka mamma joka keksi hupsun provon.
[/quote]eikö vai? Olekko oikein tutkinut 14-vuotiaiden tekemisiä, kun kerran tiedät etteivät he "tee tällaista"? Sanoisitko samoin jollekin 14-v heteroparille?
-ap
Pitäisikö sinua onnitella trendikkäässtä kierou... anteeksi, suuntautumisesta?
Mulla oli 14 vuotiaana sama vaihe elämässä. Seurusteltiin neitosen kanssa vuoden ja olin "rakastunut".
Nyt 22 wee rakastunut mieheen ja 2 muksua :) vaikka olin ihan 100% varma sillo etten koskaan tulisi pitämään miehistä :)
Mitä ihmettä teet vauvapalstalla?
tuon ikäisenä ja -näköisenä se voi olla vielä hirmu söpöä ja suloista, kuunnella I kissed a girl ja hihitellä. Auta armias kun olette nelikymppisiä ja söpöys on karissut ja kaikki on ällöttävää ja kuvottavaa ja kurttuiset harmaat pimpit ja YÄK!!!
Miten luulet vanhempienne reagoivan?