Nukutteko nyt pelkällä pussilakanalla?
Kommentit (28)
En. Peitossa pitää olla painoa, että tunnen oloni turvalliseksi sen alla.
Eikä meillä sitä paitsi (onneksi) ole edes kuuma.
Kyllä ihan sängyllä ja patjalla vielä nukun.
En. Kuulostaa sangen epämukavalta. Pussilakanan lisäksi minulla on patja, lakana, tyyny ja tyynyliinakin.
Kyllä mulla normaali peitto on, mutta se on mun vieressä, ei päällä.
Yritin yksi yö, mutta tuli kylmä. Meillä sisällä 20-21 astetta.
Mulla on ekstralämmin peitto. Näillä helteillä aloitan nukkumisen puoliksi peiton alla tai jopa ilman peittoa. Yöllä sitten kääriydyn peittoon kokonaan.
Ohut iso huivi tai satiini lakana. Vieressä pakkasesta otettu 1,5l x 2 vedellä täytetyt limpparipullot kietaistuna sifonkihuiviin ja kylkeen. Vain mies puuttuu, harmi
Meillä sisällä +27 astetta ja nukun pelkällä pussilakanalla.
Peitto on viikattu kaappiin, sillä ei tee mitään.
En pystyisi. Varmaan huono ääreisverenkierto tai jotain, mutta minulle tulisi todella nopeasti kylmä.
Tavallisella kesäpeitolla, mutta ilman yöpaitaa.
Nukun kokonaan ilman peittoa. Sisälämpötila 29
Yleensä nukun kaikki kesät pelkän pussilakanan ollessa peittonani, eikä tämä kesä tosiaankaan tee poikkeusta.
Pelkällä pussilakanalla aloitan, mutta aamuyöstä tulee kylmä ja vedän torkkupeittoa siihen päälle. Mökillä ollaan.
Nukun alasti, liian kuuma edes päälilakanalle.
En. Inhoan sitä kun ohut lakana takertuu tahmeaan ihoon.
Nukun normaalin täkkipeiton kanssa, mutta niin että peitto lähinnä nojaa selkään tms. Eli suurin osa vartalosta ilman peittoa. En kuitenkaan osaa nukkua täysin ilmankaan.
Nukun vuoden ympäri pelkällä pussilakanalla. Viileys on minun juttuni.
Nyt minulla on vuoteessa pelkkä ohut lakana ns. peittona, mutta näillä helteillä sitäkään ei peitoksi tarvitse-
Ketä saatana kiinnostaa muiden nukkumiset tai nukkumattomuudet? ÄRSYTTÄVÄÄ!!
Nukun lattialla ympäri vuoden ilman peittoa.
Kyllä.