Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakastan miestäni, mutta pelkään pettäväni..

Vierailija
09.07.2014 |

..häntä humaldassa. Olen aina ollut holtiton humalassa, ihan nuoresta asti. Yhden siiderin tai lasillisen viiniä voi ottaa mutta ei enempää ellei mieheni ole läsnä, koska sitten en osaa lopettaa ja rajoittaa juomistani ja teen virheen. En ole vielä onneksi koskaan tehnyt, mutta humalainen mieleni on outo. Tästä syystä en juo koskaan, toisaalta vähän harmittaa kun on tällanen itsekuriton typerys ja jää sen vuoksi kivat reissut kavereiden kanssa käymättä. Huoh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, kyllä mä miestäni rakastan - en ole huomionkipeä tai riippuvainen :D Muutenhan joisin, ja olisin tosiaan aina siellä baareissa? Eikös?

juu, töppäilen pakjon muutenkin juodessani. Ei oo järkee tähän päähän suotu kun alkoholi ottaa vallan.. enkä mä ole ryyppäämistä aloittamassa ja suhdettani pilaamassa, kun siitäkin joku oli huolissaan ;) Harmittelin vaan tilannetta.

Ja mielestäni mä olen järkevämpi kun tiedostan ongelman ja estän itteäni ajautumasta tilanteeseen joka koituisi mun elämäni virheeksi - toisinkuin te jotka petätte ja salaatte sen puolisoiltanne. Huoh.

Ainankun haluaisi juomaan tai juhlimaan ja harmittaa, niin hetken päästä sitä taas tajuaa kuinka onnellinen elämäänsä on - ja tekee taas päätöksen olla sotkematta elämää ja suhdetta, hyppään miehen kainaloon ja siinäpä sekin harmistus jo on kadonnu... :)

ap

Vierailija
2/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se kauhean hauskaa ole kun ystävät sitten juo, ja itse ei voi siinä edes seurajuomia ottaa kun lähtee muuten käsistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:57"]Ja tämä johtunee siitä, että saan hyvännäköisiltä ja mukavilta miehiltä baareissa paljon huomiota, ja olen jotenkin niin onnellinen aina huomatessani ettei viehätysvoimani ole kadonnut mihinkään.

ap

[/quote]

Sunlaisille naisille on muutamia nimityksiä, jotka jätän nyt kirjoittamatta.

Vierailija
4/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei sovellu kaikille.

Vierailija
5/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et rakasta miestäsi, olet vain läheisriippuvainen. rakastat saamaasi huomiota mieheltäsi, mutta myös muilta.

nainen, jolla on heikko itsetunto, ihastuu muiden antamaan huomioon. rakastat miehiltä saamaasi huomiota ja tietynlaista valtaa heihin kohtaan ja todistat itsellesi ettei viehätysvoimasi ole kadonnut. pönkität pikku egoasi, joka ei pärjää ilman ulkopuolista tukea.   

Vierailija
6/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen samanlainen vastaa :)

Ei alkoholi ole sen arvoista että sillä kannattaisi tuhota elämä. Töppäiletkö kännissä muutenkin? Itse olen kävelevä katastrofi kun saan alkoholia. Moraalin rajat paukkuu ja töppäyksiä sattuu aina, myös isoja katastrofeja.

Tästä syystä en juo enää ollenkaan.

Vierailija
7/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi sanottuna olet siis narsistinen huora!

Vierailija
8/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:57"]Ja tämä johtunee siitä, että saan hyvännäköisiltä ja mukavilta miehiltä baareissa paljon huomiota, ja olen jotenkin niin onnellinen aina huomatessani ettei viehätysvoimani ole kadonnut mihinkään.

ap

[/quote]

Sunlaisille naisille on muutamia nimityksiä, jotka jätän nyt kirjoittamatta.

[/quote]

Ja valitsisin 100 kertaa mielummin sp:n kaltaisen järkevään ajatteluun kykenevän vaimon, kuin tollasen mustavalkoisen keskenkasvusen!

Vierailija
9/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
10/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No mutta eihän tässä mitään ongelmaa ole kun tiedostat tuon. Elämä on täynnä valintoja. Suuria ja pieniä.

Vierailija
11/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä johtunee siitä, että saan hyvännäköisiltä ja mukavilta miehiltä baareissa paljon huomiota, ja olen jotenkin niin onnellinen aina huomatessani ettei viehätysvoimani ole kadonnut mihinkään.

ap

Vierailija
12/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlia yms voi ilman alkoholiakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi