Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde vai ei?

Vierailija
26.02.2023 |

Minkä takia aina sanotaan, että pitäisi seurustella tai etsiä parisuhdetta? Itse en edes ymmärrä, mistä ihmiset ovat löytäneet parisuhteensa tai jotain uusia kavereita. Tosin en minä kaipaakkaan, mutta tuntuu hassulta, että nuoremmilla on vaikka mitä kokemuksia ja suhteita. 23v

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia kiinnosta ihmissuhteet. Yksinkin voi olla, ainakin fyysisesti. Tosin jotkut saa heti parisuhteen ja kavereita ja heitä aina joku lähestyy, vaikka ovat ärsyttäviä.

Vierailija
2/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on kaipuu ja taidot sosiaalisuuteen. Itse olin 21 kun sattumalta tapasin mieheni ja lasteni isän. Alettiin vain jutella ja rakastuttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on kaipuu ja taidot sosiaalisuuteen. Itse olin 21 kun sattumalta tapasin mieheni ja lasteni isän. Alettiin vain jutella ja rakastuttiin.

Noinhan se yleensä naisilla ja joillakin miehillä menee. Sattumalta vaan tapasin. Hehhe. Voittaispa lotossa niin ei olisi huolen häivää. Sattumalta vaan voitin miljoonia. Kelpais.

Vierailija
4/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme parasta aikaa hyvinkin vapaamielistä aikakautta sen suhteen miten jokainen järjestää parisuhteensa tai suhteettomuutensa. Itse en ole kiinnostunut parisuhteesta, eikä kukaan ole minulle sanonut, että tällainen tulisi silti hankkia.

Vierailija
5/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon rahaa ei tarvitse muita ihmisiä elämäänsä. Olisipa itselläni paljon rahaa. Eipähän tarttis olla surullinen.

Vierailija
6/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me elämme parasta aikaa hyvinkin vapaamielistä aikakautta sen suhteen miten jokainen järjestää parisuhteensa tai suhteettomuutensa. Itse en ole kiinnostunut parisuhteesta, eikä kukaan ole minulle sanonut, että tällainen tulisi silti hankkia.

Näin on. Tehdään miten halutaan.

Vierailija
7/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä jos ei halua.

Vierailija
8/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä jos ei halua.

Vaikka haluaisikin, se ei takaa yhtään mitään. Kokematon ei kelpaa ja käytetty ei kelpaa.

Vierailija
9/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on paljon rahaa ei tarvitse muita ihmisiä elämäänsä. Olisipa itselläni paljon rahaa. Eipähän tarttis olla surullinen.

Jos joku väittää, että raha ei tee onnelliseksi, katsokaa peiliin ja kokeilkaa elää 80 eurolla viikossa. Jospa mieli muuttuisi.

Vierailija
10/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alapeukutetaan sitä että raha tekee onneliseksi. Yrittäkääpä olla kunnolla köyhä, joka ei pääse rahan takia koskaan mihinkään. Josko sitten sinne tajuntaan menisi se, että rahalla saa ja pääsee.

Vierailija
11/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomlaiset ovat hölmöjä.

Vierailija
12/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pakko hankkia jälkikasvua. Minä en voi synnyttää sukupuoleni ansiosta. En ole myöskään vastuussa suomen syntyvyydestä, vaikka lisääntymisiässä olenkin.

Vierailija
13/13 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ovat turhia.