Ihana helle!
Olenko ainoa, joka rakastaa tuota ulkona olevaa hellettä? Kesäkuu oli niin sateinen ja kolea, että nautin nyt täysillä tästä lämmöstä :) kohta taas ulos juomaan jääkahvit.
Muistakaahan juoda paljon ja laittaa aurinkorasvaa!
Kommentit (3)
Ihanteeni Suomen kesälämmöksi on 20-24 astetta. Nyt mentiin suoraan 10 asteesta 30:een, joista kummastakaan en pidä. Mutta kyllä tämänkin kanssa pärjäilee, kun ei ole mitään sairautta kannettavana.
Mitä lämpimämpi, sitä parempi, ainakin johonkin 35 asteeseen asti. Minulla on sydänlääkitys, joka aiheuttaa varsinkin käsien ja jalkojen palelua, ja Suomen oloissa palelen suunnilleen 360 päivää vuodessa. Tänään on ollut tämän vuoden kolmas tarpeeksi lämmin päivä minulle, ja olen jopa voinut syödä jäätelöä palelematta. Ihanaa! Tosin miesparkani (terve mutta ylipainoinen) alkaa valittaa heti kun lämpötila ylittää 20 astetta.
Nyt on hyvä, pärjännyt paljon pienemmällä lääkemäärällä kuin kesäkuussa. Mulla on useampi kipua aiheuttava sairaus, joita kostea ja kylmä pahentaa. Mua ei haittaa vaikka tulee hiki, pitää vaan juoda vettä riittävästi, ja suihkussakin voi käydä, jos oikein hikoilee. Nyt pystyy liikkumaankin, ja tekemään ulkona kaikenlaista kivaa :) Näitä kelejä aina odottelen pitkän kylmän kauden aikana...