hitto kun on tuskasta gradun teko kotona
Kirjastossa sujuisi kuin unelma mutta en pääse nyt sinne :( taidan luovuttaa tältä päivältä
Kommentit (64)
Mitä, enkö olekaan ainoa gradua väkertävä vätyssi, joka on eksynyt Vauva-palstalle. Kirjastoon vetoaminen ah, mikä ihana teko syy. Itse en olisi keksinyt noin hyvää tekosyytä. Aika monta kertaa olen harmitelllut lähdeaineistoni suppeutta.
Erityistä on se, että tiskaaminen, pyykin peseminen ja imurointi ovat alkaneet kuullostamaaan hohdokkailta ja erinomiaisen kiinnostavilta. Kuluneella viikolla olen myös harkinnut vähintään kerran päivässä, että pitäiskö lähteä mattopyykille. Mutta ennen sitä täytynee tarkista, että onko tiskikaapissa vielä uudelleen tiskattavia astioita, tai joku astia jonka olisin unohtanut tiskata.
Ääää. Sama tuska täällä. Itse asiassa en ole moneen päivään katsonutkaan koko tiedostoa. Ja kynnys kasvaa päivä päivältä.
Missäs vaiheessa työ muut ootte? Ja mikä on pääaineenne?
Stemppivä meile kaikille!
Samat sanat. Mutta pidettäiskö vain tauko ja jatkettais siestan jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:50"]
Vinkki gradun tekijöille: ottakaa tavoitteeksi yksi sivu tekstiä päivässä. Se ei tunnu aamulla hommiin ryhtyessä ollenkaan ylivokmaiselta tavoitteelta. Voi olla hyvää tai huonoa tekstiä, ei väliä, myöhemmin voi käydä muokkaamassa, kun työ edistyy. Näin saa 3 kuukaudessa ok gradun aikaan.
[/quote]Tää on hyvä neuvo. Itellä just se vaihe, että motivaatiohukkaa esiintyy... Eikä mulla edes ole mitään arvosanatavoitetta. Ihan paskakin gradu kelpaa, kuhan nyt vaan sais tehtyä. Haluan tän opiskeluelämän vaan loppuvan.