Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En suostu jättämään 17-vuotiasta tytärtäni yksin kotiin.

Vierailija
09.07.2014 |

Hän ei ole tähän päivään mennessä ollut koskaan yksin pitkää aikaa. Muutamaksi tunniksi voin tytön jättää, mutta jos olemme mieheni kanssa poissa esim. koko päivän, oma äitini tulee lapsenvahdiksi. Mielestäni ei ole tarpeellista jättää noin pientä vielä selviämään omin päin. Enkä aio hylätä lastani vielä moniin vuosiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:10"]

Hyvä! Juuri noin toimii vastuullinen vanhempi. Itsehän jouduin muuttamaan omaan kotiin jo 16v - ja mitä minusta tulikaan... Jouduin ihan itse pesemään pyykit, siivoamaan, tekemään ruokaa ja opiskelemaan sekä hoitamaan omat raha-asiani. Oli ihan kauhea kokemus. Onneksi sittemmin löysin miehen, joka pitää minua silmällä ja huolehtii. Itsenäisyys ja vastuullisuus ja luottamus - ei sitten niin yhtään ala-ikäisten asioita! Nih! ;)

[/quote]

Onko sinulle jäänyt traumoja? Vai oliko kaikki hyvin, et pelännyt tai tuntenut oloasi yksinäiseksi ja hylätyksi?

[/quote]Oli kuules todella traumaattista huomata siinä parikymppisenä opiskelijana, että osaa ja hallitsee sellaisia taitoja, joita muut sen ikäiset vasta opettelivat - sitä raha-asioiden hallintaa ja ruoan laittoa esim. Olin todella 'down' kun mietin, et mulla ei oo tässä elämässä enää mitään 'haasteita' ja tunsin olevani niin ulkopuolinen niissä keskusteluissa, joissa pohdittiin makaronin keittämisen ongelmia ja opintotuen riittämättömyyttä... :'D

Vierailija
2/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Juuri noin toimii vastuullinen vanhempi. Itsehän jouduin muuttamaan omaan kotiin jo 16v - ja mitä minusta tulikaan... Jouduin ihan itse pesemään pyykit, siivoamaan, tekemään ruokaa ja opiskelemaan sekä hoitamaan omat raha-asiani. Oli ihan kauhea kokemus. Onneksi sittemmin löysin miehen, joka pitää minua silmällä ja huolehtii. Itsenäisyys ja vastuullisuus ja luottamus - ei sitten niin yhtään ala-ikäisten asioita! Nih! ;)

Vierailija
4/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa

Vierailija
5/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään jätä läheisiäni yksin pitkäksi aikaa

Vierailija
6/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:10"]

[/quote]

Onko sinulle jäänyt traumoja? Vai oliko kaikki hyvin, et pelännyt tai tuntenut oloasi yksinäiseksi ja hylätyksi?

Vierailija
7/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko ap lapsenvahtia? Täällä olisi reilu 35v mies, suosituksia voit kysyä vaikka vaimolta.

Vierailija
8/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite muutin omilleni kun olin 15. eli yhdeksän vuotta sitten.. mutta jokainen tyylillään...

Vierailija
9/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ikis. Minkälaista sun elämäsi oikein on? Roikut päivät pitkät av:lla tehtaillen näitä samanlaisia ketjua. Etkö sä oikeasti saisi apua jostain?

Vierailija
10/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:23"]

Ite muutin omilleni kun olin 15. eli yhdeksän vuotta sitten.. mutta jokainen tyylillään...

[/quote]

mistä sait rahaa vuokraan ja ruokaan ym muut laskut?

Vierailija
11/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono ja väsynyt provo

Vierailija
12/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttös vissiin arvostaa kui paljon luotat häneen.

Vierailija
13/13 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah näin 16 vuotiaana kotoa pois muuttaneena laittaa hymyilyttämään. Tosin, kävin viikonloppuisi äitini luona pesettämässä pyykkini ;)