Suvaitsevaisuus mennyt liian pitkälle!
ww.hs.fi/m/elama/Sukupuolensa+korjannut+kuulantyöntäjä+Ainakin+parempi+keino+kuin+doping/a1405478445644
Nyt alkaa tämä vähemmistöjen hyysääminen mennä yli. Kuulantyöntäjämies haluaa tunkea kilpailemaan naisten sarjaan ja tätä meidän tulee suvaita ja ymmärtää, koska transujen oikeudet. Hesarin vihervassari toimittelijatyttöset innoissaan kirjoittaneet ko. henkilöä ylistävän jutun, vaikka hänen ainoa motiivinsa on huijata urheilussa. Kuulemma se on vain mahdollisuus suomalaiselle yleisurheilulle, että miehet saavat kilpailla naisina. Naisurheilijoiden oikeudesta reiluun kilpailuun kukaan ei ole kiinnostunut. Törkeää!
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
Olen itse naisurheilija, joten kyllä vituttaa tällainen!
Kuulen viulumusiikkia korvissani..
No eipä siitä automaattisesti mitään hyötyä vaikuttanut olevan, että on alunperin mies. Sehän oli vasta kuudes tjsp siinä naisten kuulantyöntökilpailussa johon osallistua naisena.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
Yhyy, yhyy. Nyt saat sitten uuden tekosyyn, miksi et pärjää.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:15"]No eipä siitä automaattisesti mitään hyötyä vaikuttanut olevan, että on alunperin mies. Sehän oli vasta kuudes tjsp siinä naisten kuulantyöntökilpailussa johon osallistua naisena.
[/quote]
Täytyy ottaa huomioon, että kyseessä on 46-vuotias henkilö. On jo rikkonut oman ikäluokkansa veteraanien naisten suomen ennätyksen. Eli saa kyllä epäreilua etua siitä, että on ollut mies. Normi tuon ikäinen nainen ei työnnä kuulaa lähellekään noin pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mietipä jos olisit itse naisurheilija, miltä tällainen huijaamisen salliminen tuntuisi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mietipä jos olisit itse naisurheilija, miltä tällainen huijaamisen salliminen tuntuisi.
[/quote]
Mitäpä jos keskittyisit vain siihen omaan suoritukseesi, etkä purkaisi ennakkoluulojasi jostain teoreettisesta asiasta, joka on erittäin marginaalinen ilmiö.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitäpä jos keskittyisit vain siihen omaan suoritukseesi, etkä purkaisi ennakkoluulojasi jostain teoreettisesta asiasta, joka on erittäin marginaalinen ilmiö.
[/quote]
Kyseessä ei ole teoreettineen asia, vaan on fakta että jos on joskus ollut mies, siitä saa epäreilua etua. Esimerkiksi ruumiinrakenne. Tai miehenä hankittu lihasmassa, joka ei kokonaan katoa minnekään, vaikka sukupuolta vaihtaisikin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyseessä ei ole teoreettineen asia, vaan on fakta että jos on joskus ollut mies, siitä saa epäreilua etua. Esimerkiksi ruumiinrakenne. Tai miehenä hankittu lihasmassa, joka ei kokonaan katoa minnekään, vaikka sukupuolta vaihtaisikin.
[/quote]
No kerrohan, montako transsukupuolista tunnet. Moniko näistä on ammattiurheilija?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kerrohan, montako transsukupuolista tunnet. Moniko näistä on ammattiurheilija?
[/quote]
Esim. se joku vapaaottelija joka mainitaan hesarin jutussa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, yksi tapaus. Kerro muita. Jos tämä ei ole marginaalinen ilmiö, osaat varmasti luetella pitkän listan samanlaisia urheilijoita. Ja tunnet varmasti heitä myös henkilökohtaisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, yksi tapaus. Kerro muita. Jos tämä ei ole marginaalinen ilmiö, osaat varmasti luetella pitkän listan samanlaisia urheilijoita. Ja tunnet varmasti heitä myös henkilökohtaisesti.
[/quote]
Tätä voidaan käyttää ennakkotapauksena. Ja mitä väliä vaikka kyseessä olisi marginaalinen ilmiö, se on silti väärin suomalaisia naiskuulantyöntäjiä kohtaan!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]Mene nukkumaan, hompanssi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tätä voidaan käyttää ennakkotapauksena. Ja mitä väliä vaikka kyseessä olisi marginaalinen ilmiö, se on silti väärin suomalaisia naiskuulantyöntäjiä kohtaan!
[/quote]
No siinähän ruikutat.
Ihan oikeasti nyt hei. Tässä on kyseessä fysiologiset erot, joita ei sukupuolenkorjaus täysin voi poistaa, jos se tehdään myöhemmällä iällä. Eri asia on, jos korjaus tehdään nuorena, eikä miehinen hormonitaso pääse vaikuttamaan lihassolujen määrän muodostumiseen. Lihasten kasvatushan on etupäässä jo olemassaolevien lihassolujen koon kasvattamista. Ja määrä siis muodostuu ainakin etupäässä lapsuudessa ja nuoruudessa kasvuaikana. Miehestä leikattu nainen saa siksi perusteetonta etua naisen hormoneilla kasvaneeseen henkilöön.
Kyse on siis vähän samasta asiasta kuin siinä, ettei sukupuolensa korjannut uusi nainen voi saada milloinkaan lapsia naisena (ainakaan nykytekniikalla, ehkä eri asia tulevaisuudessa). Joihinkin asioihin ei voi vaikuttaa pelkällä hormonihoidolla ja korjausleikkauksella. Ei, vaikka se tuntuisi kuinka epäreilulta tahansa. Epäreiluutta ei poisteta teeskentelemällä, ettei se vaikuta ja siirtämällä se sitten kanssakilpailijoiden harteille. Jos sukupuolensa korjanneiden sallitaan kilpailla samassa sarjassa tietyissä lajeissa naisena/miehenä syntyneiden kanssa, on tuloksena epäreilu tilanne. Niin se vain tällä hetkellä on, ilman mitään sarvia ja hampaita.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:47"]Ihan oikeasti nyt hei. Tässä on kyseessä fysiologiset erot, joita ei sukupuolenkorjaus täysin voi poistaa, jos se tehdään myöhemmällä iällä. Eri asia on, jos korjaus tehdään nuorena, eikä miehinen hormonitaso pääse vaikuttamaan lihassolujen määrän muodostumiseen. Lihasten kasvatushan on etupäässä jo olemassaolevien lihassolujen koon kasvattamista. Ja määrä siis muodostuu ainakin etupäässä lapsuudessa ja nuoruudessa kasvuaikana. Miehestä leikattu nainen saa siksi perusteetonta etua naisen hormoneilla kasvaneeseen henkilöön.
Kyse on siis vähän samasta asiasta kuin siinä, ettei sukupuolensa korjannut uusi nainen voi saada milloinkaan lapsia naisena (ainakaan nykytekniikalla, ehkä eri asia tulevaisuudessa). Joihinkin asioihin ei voi vaikuttaa pelkällä hormonihoidolla ja korjausleikkauksella. Ei, vaikka se tuntuisi kuinka epäreilulta tahansa. Epäreiluutta ei poisteta teeskentelemällä, ettei se vaikuta ja siirtämällä se sitten kanssakilpailijoiden harteille. Jos sukupuolensa korjanneiden sallitaan kilpailla samassa sarjassa tietyissä lajeissa naisena/miehenä syntyneiden kanssa, on tuloksena epäreilu tilanne. Niin se vain tällä hetkellä on, ilman mitään sarvia ja hampaita.
[/quote]
Byääääh, äiti auta, yäääääähhh!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:12"]
ww.hs.fi/m/elama/Sukupuolensa+korjannut+kuulantyöntäjä+Ainakin+parempi+keino+kuin+doping/a1405478445644
Nyt alkaa tämä vähemmistöjen hyysääminen mennä yli. Kuulantyöntäjämies haluaa tunkea kilpailemaan naisten sarjaan ja tätä meidän tulee suvaita ja ymmärtää, koska transujen oikeudet. Hesarin vihervassari toimittelijatyttöset innoissaan kirjoittaneet ko. henkilöä ylistävän jutun, vaikka hänen ainoa motiivinsa on huijata urheilussa. Kuulemma se on vain mahdollisuus suomalaiselle yleisurheilulle, että miehet saavat kilpailla naisina. Naisurheilijoiden oikeudesta reiluun kilpailuun kukaan ei ole kiinnostunut. Törkeää!
[/quote]
Mikä helvetin trendi on nyt kirjoittaa näitä "koska se. Piste."-lauseita!!!!???? "Koska transujen oikeudet." Näyttää niin tyhmältä, niin ärsyttävältä, että kaikki muu kirjoittamasi sisältö vesittyy.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:47"]Ihan oikeasti nyt hei. Tässä on kyseessä fysiologiset erot, joita ei sukupuolenkorjaus täysin voi poistaa, jos se tehdään myöhemmällä iällä. Eri asia on, jos korjaus tehdään nuorena, eikä miehinen hormonitaso pääse vaikuttamaan lihassolujen määrän muodostumiseen. Lihasten kasvatushan on etupäässä jo olemassaolevien lihassolujen koon kasvattamista. Ja määrä siis muodostuu ainakin etupäässä lapsuudessa ja nuoruudessa kasvuaikana. Miehestä leikattu nainen saa siksi perusteetonta etua naisen hormoneilla kasvaneeseen henkilöön.
[/quote]
Byääääh, äiti auta, yäääääähhh!
[/quote]
Asia ei ehkä sinulle ole tärkeä, jos olet koko elämäsi maannut perseelläsi sohvalla. Tosissaan urheilua harrastavalle ja siihen kaikkensa panostaneelle, tuhansia ja tuhansia tunteja työtä kehityksen eteen tehneelle se kuitenkin on, kun koko reilulta kilpailulta tällätavoin tiputetaan pohja pois.
Mene nukkumaan, hompanssi.