Apua! vauva syntyy marraskuun lopussa -06. Minkä kokoinen toppahaalari
kannattaa hankkia ensimmäiseksi talveksi?
62 cm vaiko 68 cm? En haluaisi hankkia kahta talvihaalaria, koska seur. talvena kuitenkin nuo molemmmat koot lienevät jo liian pieniä..
Äitiyspakkausta en ole vielä saanut, mutta luulisin että se haalri on kyllä vastasyntyneelle liian iso..
Suositelkaa myös hyviä merkkejä. Kosteussuojaa ei tarvitse varmaan vielä olla... :-)
Kommentit (9)
se pitäis mahtua koko talven, mikäli et mitään mammuttivauvaa saa.
Meillä oli kyllä tytöllä 62, syntyi joulukuussa. Vaihdoin sitten kevättalvella äp:n pukuun.
Tietenkin merkeillä on eroa kokomäärityksissä, jotkut kotimaiset 68 senttiset voi olla tosi isoja.
Osta sellainen josta voi lahkeet yhdistää tai kääntää sisäänpäin eli kevyttä materiaalia. Aluksihan vauva menee haalarin sisällä kuin pussissa eli käsiä ei tarvitse laittaa edes hihoihin =)
Kosteussuojat ja muut voit ekalta talvelta unohtaa, kunnon toppahaalari on hyvä.
ellei nyt ihan paukkupakkasia tule. LA on 29.11.
62cm haalari meni koko talven.
Mulla on myynnissä kyseinen puku sekä muuta vaatetta pakettina huutonetissä jos kiinnostaa käytetyt.
Vaatteet ovat sellasia, jotka sopivat sekä tytölle, että pojalle!
Mun mielestä ehdottomasti 68 cm on parempi, saa alle kunnolla vaatetta eikä kiristä vauvaa.
Tässä olis linkki:
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=36627499
Meillä oli kyllä aika pikkunen tyttö, mutta haalari oli väljä vielä keväälläkin, tosin " pussit" sai jo avata ihan loppukeväästä.
Jos puku on liian iso,tyyliin ä.pakkaushaalari tai vähän pienempikin niin kaukalon vöitä ei saa hyvin kiinni ja haalarin vetoketju on ihan rutussa. Jos ei autoile niin tätä ongelmaa ei ole.
Millon sulla LA , mulla 21.11. ja toinen lapsi :)