Koska saa soittaa tänään inttiin menneelle lapselle?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä :)
No lupasi viestittää kun on aikaa, mutta ei ole viestittänyt. Luulisi, että joku rako nyt löytyisi. Kohta kyllä laitan viestin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lupasi viestittää kun on aikaa, mutta ei ole viestittänyt. Luulisi, että joku rako nyt löytyisi. Kohta kyllä laitan viestin.
Ap
Luultavasti ei ole vielä ollut aikaa. Anna nyt isolle miehelle vähän siimaa.
Anna nyt herranjumala sen olla. Kyllä ne ilmoittaa jos on joku oikea hätä.
Kyllä se kohta soittaa. Eka päivänä saa seisoa varusteita jonottamassa tuntitolkulla. Herkkua näillä helteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä ne tykkää että äitikin on hengessä mukana. t. toinen varusmiehen äiti :)
Odotat että lapsi itse soittaa. Nyt on aika alkaa katkoa sitä napanuoraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä ne tykkää että äitikin on hengessä mukana. t. toinen varusmiehen äiti :)
No ei tykkää, että mamma jatkuvasti rimputtelee. Johan sille kaveritkin nauraa, kun yksi on koko ajan mamin kanssa puhelimessa.
Poika ollut jo puoli vuotta intissä. Kertaakaan en ole soittanut. Hän soittaa, kun on aikaa. Laitan WA viestin, jos on jotain asiaa joka ei voi odottaa siihen, kun itse soittaa.
Ysin jälkeen tissiposket soittelee äiteelle
No ihan omillaan asuva on jo, joten napanuora on katkaistu siltä osin kun voi. Mutta silti sitä miettii, että miten se äitin pikkuinen siellä pärjää.. 🤗
Ap
Vierailija kirjoitti:
Poika ollut jo puoli vuotta intissä. Kertaakaan en ole soittanut. Hän soittaa, kun on aikaa. Laitan WA viestin, jos on jotain asiaa joka ei voi odottaa siihen, kun itse soittaa.
Ettekö viestittele ollenkaan? Minä viestitän ihan joka päivä ja yleensä poika siihen vastaakin. Tänään viimeksi esim. autoverosta että maksoin hänen laskunsa ym. tavallista asiaa sekä sitten niitä iltasuukkojakin kun ikävä iskee :) Soiteltu ei ole kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
No ihan omillaan asuva on jo, joten napanuora on katkaistu siltä osin kun voi. Mutta silti sitä miettii, että miten se äitin pikkuinen siellä pärjää.. 🤗
Ap
Kyllä se pärjää ja sinulle aivan varmasti ilmoitetaan, jos jotain akuuttia tulee.
Eli ei tule siellä pärjäämään. Siistiä hyvän vässykän olet kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä se siellä pärjää ja on yhteydessä kun pystyy.
Sieltä ei todellakaan soitella ensimmäisenä iltana äidille, ellei halua jotain mammanpojan leimaa.
Reservin upseeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö viestittele ollenkaan? Minä viestitän ihan joka päivä ja yleensä poika siihen vastaakin. Tänään viimeksi esim. autoverosta että maksoin hänen laskunsa ym. tavallista asiaa sekä sitten niitä iltasuukkojakin kun ikävä iskee :) Soiteltu ei ole kertaakaan.
Kuulostaa ihan kuin puhuisit poikaystävästäsi etkä lapsestasi.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ei todellakaan soitella ensimmäisenä iltana äidille, ellei halua jotain mammanpojan leimaa.
Reservin upseeri
Meidän poika soitti ensimmäisenä iltana kotiin ja ihan säikähdin, kun näin että poika soittaa. Ei nimittäin koskaan soittanut, aina laittoi viestin, jos oli asiaa. Kysyin, että mikä hätänä? Poika vastasi, että kaikkien käskettiin soittaa kotiin, koska äidit siellä kotona hätäilevät, että miten se meidän lapsi siellä armeijassa pärjää :) Se olikin sitten ainut kerta, kun intistä kotiin soitti.
Laita sille viesti äläkä nolaa sitä heti. Ei ne sällit soittele edes tyttöystäville sieltä tuvasta, saati sitten äideille.