Cheekin järkyimmät riimit.
Mikä kohta on jäänyt erityisesti mieleen Cheekin biiseistä?
Kommentit (103)
Housut roikkuu, hoppipäät nyökkää
Ho-Ho-Ho päät päät nyökkää
Hou-Hou-Ho-Ho-Housut roikkuu roikkuu roikkuu
Hoppipäät nyökkää
se kun biisissä sanotaan että hänessä ja James Bondissa on jotain samaa = D !!
Lasken estot alas ku oisin ulkomail. Vedän shotin päähän, Kurt Cobain.
What?
"Mutsi kysyy luulet sä olevas joku James Bond ? En mä tiedä mut jotain samaa meis on."
"Jos sä et mun tyylii tajuu, se tarkotta ettei sul oo tyylitajuu ! "
Siis mitä helv-
Noi "reikä päässä JFK" ja Kurt Cobain -jutut on ihmetyttäny mua kaikista eniten..
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:43"]
"Mutsi kysyy luulet sä olevas joku James Bond ? En mä tiedä mut jotain samaa meis on."
Siis mitä helv-
[/quote]
Hesarin Kuukausiliitteen haastattelun mukaan Cheekin äiti oli oikeasti kysynyt pojaltaan näin ja varoitellut, ettei nouse pissa päähän.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:47"]
Noi "reikä päässä JFK" ja Kurt Cobain -jutut on ihmetyttäny mua kaikista eniten..
[/quote]
En ole Poski ja inhoan sen "musiikkia" (en ole kuullut kuin kaksi biisiä, ne joita ei voi radiosoitossa välttää) mutta voin hiukan avata. JFK on lentokenttä (se kone rullaa siellä) ja toi shotti Kurt Cobain viittaa siihen, että Kurt ampui itseään päähän.
Voin toki olla väärässäkin. Tulepa Cheekki AV:lle ja avaa vähän näitä sun lyriikoita.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:43"]
Siis mitä helv-
[/quote]
Hesarin Kuukausiliitteen haastattelun mukaan Cheekin äiti oli oikeasti kysynyt pojaltaan näin ja varoitellut, ettei nouse pissa päähän.
[/quote]
No en epäile jos Cheekin äiti on tuollaista kysynyt. Mutta tuo riimitys vain vahvistaa sen että taitaa nupissa hölskyä aika kovaa :D
Eiköhän tuo reikä päässä JFK viittaa ihan John F.Kennedyyn jota ammuttiin päähän.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:52"]
[/quote]
En ole Poski ja inhoan sen "musiikkia" (en ole kuullut kuin kaksi biisiä, ne joita ei voi radiosoitossa välttää) mutta voin hiukan avata. JFK on lentokenttä (se kone rullaa siellä) ja toi shotti Kurt Cobain viittaa siihen, että Kurt ampui itseään päähän.
Voin toki olla väärässäkin. Tulepa Cheekki AV:lle ja avaa vähän näitä sun lyriikoita.
[/quote]
Joo kuules tiedän kyllä kuka on Kurt Cobain ja tuskin toi reikä päässä JFK viittaa lentokenttään vaan pikemminkin Yhdysvaltain presidenttiin, jota myös ammuttiin päähän.
Ihmettelen lähinnä, miks Cheek vertaa itseään salamurhattuun presidenttiin ja itsemurhan tehneeseen rock-tähteen, ja nimeomaan korostaa näitä kuolintapoja.
t. 30
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:58"]
Eiköhän tuo reikä päässä JFK viittaa ihan John F.Kennedyyn jota ammuttiin päähän.
[/quote]
Mikä ihmeen päähänampumisfetissi tällä jampalla sitten on. Cobain ja JFK. Ja kersat luukuttaa täysillä Poskea. Vastenmielistä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:52"]
[/quote]
[/quote]
Joo kuules tiedän kyllä kuka on Kurt Cobain ja tuskin toi reikä päässä JFK viittaa lentokenttään vaan pikemminkin Yhdysvaltain presidenttiin, jota myös ammuttiin päähän.
Ihmettelen lähinnä, miks Cheek vertaa itseään salamurhattuun presidenttiin ja itsemurhan tehneeseen rock-tähteen, ja nimeomaan korostaa näitä kuolintapoja.
t. 30
[/quote]
Se rullaaminen sai epäilemään että kyse lentokentästä. Mutta miten vaan, en ota näitä "lyriikoita" niin vakavasti. :D
Täällä yksi räppiä kuunteleva äiskä. Kun räppärit sanoo päässään olevan reikä, se tarkoittaa suuta. Rullaaminen taas tarkoittaa etenemistä.
''painaa suuhun pantavaa naamaa''
Joojoo keekki. Saat sata suikkaria/pv
"Ego on I S O Rullaan reikä päässä J F K"
Että mitä että?