Cheekin järkyimmät riimit.
Mikä kohta on jäänyt erityisesti mieleen Cheekin biiseistä?
Kommentit (103)
Mistä vetoa, että on homo tai vähintäänkin bi?
Itse en pysty kuuntelemaan noin lapsellisia sanoituksia, aikuinen ja perheenperustamisiässä oleva mies puhuu "ämmistä", huhhuh...
Kaikki missä riimi on muodostettu sillä aah- tai ääh-äännähdyksellä, ei ilmeisesti tiedä tarpeeksi paljon oikeita sanoja.
En ole mikään "heittaaja" mutta kohta jossa sanotaan / lauletaan "pitäs nainen ykköseks laittaa aina" on jotain niin...kökköä, että en kykene kappaletta kuuntelemaan.
:D riimeistä en tiedä mutta se kaikkien biisien alkaminen äh äh käheellä ähinällä...
Kun mä kohtasin nää kengät New Yorkissa ensisilmäyksellä rakastuin.
mä odottanut tätä gaalaa, mul on kolottanut vähän hampaat jos oisit koittanut estää mua menemästä oisin monottanut jäbää naamaan
Mitä helvettiä.
Jotain "annan näitten mallityttöjen käyttää mua hyväkseen, ne voi päästä mun sänkyyn, muttei sydämeen" joo-oh..
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:08"]
mä odottanut tätä gaalaa, mul on kolottanut vähän hampaat jos oisit koittanut estää mua menemästä oisin monottanut jäbää naamaan
Mitä helvettiä.
[/quote]
Miks tää sai alapeukkuja, ihan oikeasta biisistä ovat? Fiiliksissä feat. Diandra.
Tämä voisi olla Mungoliisan blogista mutta ei, se on Keekin lyriikkaa, tuon aikamme Eino Leinon:
Mä cruisaan stadissa hissukseen Vetelen shishaa Ne on trendejä mitä mä luon Ja mitkään säännöt ei pysty pitämään mua
Kato mua ku mä kävelen, mä oon niin leija
;__; whyyyyyy god whyyyyy
Nää Cheekin lyriikat ovat aivan uskomattoman hauskoja :D Ei toi jamppa voi tosissaan olla, eihän?
"Abracadabra simsalabim
Tytöt ilmestyy mun luo miks itse liikahtasin
Nuorii dokaajakinkkui
Muotiblogaajamirkkui
Fondii, brandyy ratsii, varattui tai sinkkui
Loppuviikon jälkeen usein sipissä
oon rikki nykyään mis vedetään, niin vipissä on vippi"
Ookke.
Jätkä on ihan pelle ja hullut maksaa siitä että menee kuuntelemaan eskarilaisen tasolla olevan laulutaidottoman ja musikaalisesti täysin nollan esityksiä.
Siis wtf, tiedän yhden nelihenkisen perheen, joka on ostanut liput stadikan keikalle about yli 200€!!! Ei todellakaan ole hintansa väärti.
Sama se mulle jos haluavat tunkea vähät rahansa paskaan, mutta ihmettelenpä vain.
Paras IKINÄ on/oli se Cheek soundboard :D Oli monta klikattavaa ruutua, mitä Poski sanoo. Esimerkiksi "Poski herää", "Poski näkee kuuman muijan" "Poski moikkaa". Kaikista kuului ääninäyte ja se oli jokaisessa AH :DDDD voi luoja
Korostaa kyllä tuota naisten määrää epäilyttävän paljon ;D