Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

US Puheenvuoro: Rintsikattomuus on nouseva trendi nuorten A-kuppilaisten keskuudessa

Vierailija
05.07.2021 |

Palstalla on taas kiihkoisasti keskusteltu isojen tissien vetovoimasta. Laitetaan vaihtelun vuoksi Ion Mittlerin havaintoja Helsingin katukuvasta:

"Kävin eilen Linnanmäellä, ja jonkun aikaa ihmettelin siinä maailman menoa, että onko Vantaalta Helsinkiin näin pitkä matka, maantieteellisen etäisyyden lisäksi myös kulttuurisesti, kun naisväkeä parveili joka puolella ohuissa ihonmyötäisissä paidoissa ilman rintaliivejä. Eikä vain Linnanmäellä, vaan myös läheisen Alepan nurkilla, paikallisten asukkaiden keskuudessa.
---
Ihminen on sosiaalinen olento, ja muiden mielipiteet ovat ihmiselle paljon tärkeämpiä kuin juhlapuheissa halutaan tunnustaa. Niinpä Linnanmäellä ohuessa kesämekossa ilman rintsikoita vaeltavat turistit eivät ole vanhuksia eivätkä keski-ikäisiä, vaan enimmäkseen ikäluokkaa 16-30 vuotta, ja useimmat kuppikokoa A tai enintään ryhdikäs B. Tässä tulee vastaan se realiteetti, miksi rintaliiveistä tuli niin suosittuja sata vuotta sitten. 1900-luvun menestynein rintaliivien tehtailija Ida Rosenthal totesi kerran, että rintsikoita polttavat feministit eivät huolestuta häntä, koska naisten ikääntyminen ja painovoima ovat hänen puolellaan."
Loput:https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ionmittler/rintsikattomuus-on-nouseva-…

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaankin lähteä lasten kanssa Linnanmäellä

Vierailija
2/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, ei ole mitään ihanampaa kuin pienet kiinteät sporttitisut tiukassa topissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on b-c-kuppi ja oon ollu tän kesän ilman liivei, ihanaa ku ei tarvii hikoilla :)

Vierailija
4/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies ei varmaan edes tiedä millasta on hikoilla liivien kanssa. :D :S Luulis varmaan että munkin syynä olis joku itteni paljastelu, mutta toisaalta osaan pukeutua niin ettei ne ihan nii erikoisesti törrötä.

Vierailija
5/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi ottaa esimerkkiä A-kuppilaiset

https://cdn.gulte.com/wp-content/uploads/2020/10/Finland-PM.jpg

Vierailija
6/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon blogin pointti oli? En oikeen saa kiinni kirjoittajan ajatuksenjuoksusta. Onko hänellä siis jokin ongelma asian suhteen vai muutenko vaan havainnoi?

Veikkaanpa ettei hän edes huomaisi iäkkäämpiä liivittömiä naisia, taitaa huomio kiinnittyä vaan niihin 16-30-vuotiaisiin.

Vierailija
7/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole jaksanut pitää tissiliivejä, omaan 80B rinnat. En jaksa sitä kun hiki valuu ja hiostaa. Aivan sama näkyykö nännit vai ei. Muutenkin naisten aseman kannalta hyvä jos rintoja ei seksualisoitaisi niin paljon.

Vierailija
8/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saadaan isät viettämään lasten kanssa huvipuistopäivä, ja äiti saa olla rauhassa kotona.

Vierailija
9/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pahaa, jos joku tissitön A-B-kuppilainen on ilman rintaliivejä? En kyllä itse F-kuppisena olisi ilman rintaliivejä, mutta toisaalta olen tyytyväinen ettei minulla ole pieniä.

Vierailija
10/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olette joskus tuhlanneet elämästänne muutaman hetken aivan hukkaan lukemalla tuon Mittlerin postauksia, niin täysi ääliöhän se on.

Vierailija
11/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva jos uskaltaisi ihmisten ilmoille ilman liivejä. Mihinkään en niitä oikeasti tarvitsisi a-kuppilaisena. Mutta ne nännit, ne kauhistuttavat, pelottavat, ylieroottiset pienet nappulat. Joku voi nähdä ne ja ajatella ties mitä, ehkä jopa kirjoittaa blogin aiheesta. En ole valmis olemaan tuijotuksen ja arvostelun kohteena nännieni takia. Ehkä jonakin päivänä vielä.

Vierailija
12/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut jutun juuresta kiinni. Miksi tuo teksti on kirjoitettu? Siinä ei ole yhtään reflektointia vaan referoidaan muita uutisia. Ja kirjoittaja on unohtanut kokonaan mainita ysärin, jolloin liivittömyys oli normaalia. Ysärisarjoissa välillä vilahtelee nännit paidan läpi.

Vierailija
13/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voi ottaa esimerkkiä A-kuppilaiset

https://cdn.gulte.com/wp-content/uploads/2020/10/Finland-PM.jpg

Ei tässä tuota ehkä tarkoitettu :)

Vierailija
14/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kevyitä ja eri kokoisia toppeja olisi (myös isot koot), siinä olisi yksi mahdollinen ratkaisu. Koneellinen valmistus, ei käsin näpräämällä. Miksi topit ovat niin paksua kangasta nykyään.

Vierailija
15/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse toppaamattomia paitatoppeja paitojen alla. En todellakaan ilkeäisi mennä ihmisten ilmoille rinnat vapaasti hulmuten. Varmasti on vähemmistössä pyöreiden filmitähtitissien omistajat. Omat a-kupit on lähinnä terävät ja paidan alta näkyisi tasan tarkkaan mihin suuntaan osoitan jos liivejä ei olisi.

Vierailija
16/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Olen siis ollut aikaani edellä, ilman liivejä 70-luvultä lähtien. Enkä taatusti anna iän haitata tätä mukavuutta.

Vierailija
17/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on saanut tehdä jo puolitoista vuotta etätöitä. Saa nämäkin pommit riippua navassa vapaasti. 70F

Vierailija
18/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on E-kuppi (ei kovin iso, koska ympärysmitta 65 cm) ja yhdellä fillarilenkillä mun oli pakko ottaa rintsikat pois - ja päätin, etten käytä niitä enää ollenkaan, ellei ole pakko. Mikä ero onkaan olla ilman!

Jos minulla olisi A-kuppi, käyttäisin rintaliiveja ainoastaan nännien piilottamiseen tai poven muotoiluun.

Vierailija
19/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden pukeutumisella mitään väliä?

Jos toisten pukeutuminen ahdistaa niin eikö ongelma ole enemmän itsessä kuin siinä toisessa?

Vierailija
20/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä "ihania" roikkotissejä onkin sitten saanut ihailla päivittäin vastentahtoisesti. Helle vielä pahentaa ilmiötä. Ihme riippuhinkkejä suomalaiset naiset kyllä ovat. Joko ne jäätävät vyötärölle ulottuvat navettatissit tai veltot lättänät rukkaset kananmunan kokoisilla nänneillä. Pidättelen oksennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä