Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

US Puheenvuoro: Rintsikattomuus on nouseva trendi nuorten A-kuppilaisten keskuudessa

Vierailija
05.07.2021 |

Palstalla on taas kiihkoisasti keskusteltu isojen tissien vetovoimasta. Laitetaan vaihtelun vuoksi Ion Mittlerin havaintoja Helsingin katukuvasta:

"Kävin eilen Linnanmäellä, ja jonkun aikaa ihmettelin siinä maailman menoa, että onko Vantaalta Helsinkiin näin pitkä matka, maantieteellisen etäisyyden lisäksi myös kulttuurisesti, kun naisväkeä parveili joka puolella ohuissa ihonmyötäisissä paidoissa ilman rintaliivejä. Eikä vain Linnanmäellä, vaan myös läheisen Alepan nurkilla, paikallisten asukkaiden keskuudessa.
---
Ihminen on sosiaalinen olento, ja muiden mielipiteet ovat ihmiselle paljon tärkeämpiä kuin juhlapuheissa halutaan tunnustaa. Niinpä Linnanmäellä ohuessa kesämekossa ilman rintsikoita vaeltavat turistit eivät ole vanhuksia eivätkä keski-ikäisiä, vaan enimmäkseen ikäluokkaa 16-30 vuotta, ja useimmat kuppikokoa A tai enintään ryhdikäs B. Tässä tulee vastaan se realiteetti, miksi rintaliiveistä tuli niin suosittuja sata vuotta sitten. 1900-luvun menestynein rintaliivien tehtailija Ida Rosenthal totesi kerran, että rintsikoita polttavat feministit eivät huolestuta häntä, koska naisten ikääntyminen ja painovoima ovat hänen puolellaan."
Loput:https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ionmittler/rintsikattomuus-on-nouseva-…

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi naiset tekee taas ongelmia - miehet pukevat mukisematta alustopin esim.kauluspaidan alle ja paita napitettu ylös. Hyvän maun mukaista ja tyylikästä. Mutta ei, naiset ei vaan voi tehdä samoin. Miksi?

Aijaa. Mä olen tänä kesänä nähnyt kaupungin keskustassa paljon enemmän miesten paljaita rintakehiä ja nännejä kuin naisten.

Vierailija
62/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten tissihäpeän käsittelyn vuoro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut nainen jonka mielestä rintaliivit on mukavat? Käytän kokoa 75G enkä ole kotonakaan ilman liivejä. En voi kuvitellakaan mitään epämukavampaa kuin nämä kilon punnukset vapaina, hikoamassa, hyllymässä. En voisi ottaa yhtään juoksuaskelta vaikkapa bussiin ehtiäkseni - se kipu on melkoinen. Puhumattakaan siitä miten omituinen fiilis olisi kun tytöt saisivat vapaasti iskeä minua leukaan :D.

Jos olisin A-kuppi (mistä olen aina haaveillut mutta ehkä edes leikkauksella en saisi pitkäaikaista tulosta - äitini pienensi K-kupista B:hen ja taas pari vuotta myöhemmin on D vaikka äiti ei ole lihonut)... Varmasti liivittömyys onnistuisi. Mutta nykytilanteessa liivit ovat 1000-kertaisesti mukavin vaihtoehto!

(Mutta en kyllä huomaa kadulla kenellä on ja kenellä ei. En tuijottele ihmisten rintoja.)

Vierailija
64/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuukohan tässä se, että rintsikoilla on KAKSI päätehtävää:

a) tukea ja tarvittaessa muotoilla rintoja (koskee vain isorintaisia)

b) peittää nöpöttäviä nännejä (koskee kaikkia naisia).

Vierailija
65/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itseasiassa liivejä jotka eivät edes peitä nännejä, vaan kyllä näkyy t-paidan läpi jos kylmä tuuli puhaltaa. Ei se mua hävetä, mutta liivittä kulkeminen kyllä nolottaisi, koska nämä pallerot hytkyisivät esteettömästi jokaiseen neljään ilmansuuntaan... T. Tuo 75G

Vierailija
66/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kans tänä kesänä rintsikat kokonaan kaappiin, ja ai että! On ihanaa kulkea hiostumatta, ja ennen kaikkea välittämättä ollenkaan jos joku näkee mun rintojen tai nännien mallin. Ihan sama. Tissit on tissit, ne on kaikilla, ja se joka kyttää ja kuolaa on se, jolla on joku ongelma. Näitä ongelmaisia miehiä toki piisaa, mutta en jaksa stressata! Ei ole mun ongelma, vaan näiden miesten :D

Vierailija
67/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne nännit pitäisi peittää? Miehilläkin nännit näpöttää paidan läpi, miksei miesten pidä peittää? Saati sitten miesten uimahousut, ja oikeastaan tavalliset housutkin. Kukaan ei halua nähdä sen katkaravun ääriviivoja, kaikissa housuissa pitäisi kaikilla miehillä olla toppaukset etumuksen kohdalla.

Vierailija
68/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä liivit ovat kamalat - pidättekö oikean kokoisia? Mä ajattelin ennen ettei mukavia liivejä olekaan, mutta tajusin sitten että pidin väärää kokoa... Nykyään en edes muista että mitään on päällä, koko päivä menee helposti ilman että tarvii ottaa pois.

Vierailija
69/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/70 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, lisää terhakoita nöpsöttäviä nännejä katukuvaan :-9

t. setämies