Jos on kaunis lihavana, onko vielä kauniimpi laihana?
Olen lihava nuori nainen ja aika usealta olen saanut kuulla että olen kaunis, erityisesti kasvoista. Mietin sellaista että jos laihtuisin niin meneekö se kuitenkaan niin että kaunistuisin vain lisää? Tarkoitan että ehkä minulle sopiikin pyöreys? Vai muuttuuko sitä automaattisesti kauniimmaksi kun laihtuu? Olen 161cm pitkä ja painan 76kg.
Kommentit (20)
Kaikille ei laihuus sovi, kasvot näyttää usein paremmilta pyöreenä.
Laihojen kateutta ne puheet. Heitä harmittaa kun miesten mulkut seisoo tanakammin muodokkaille ja runsaille :)
Mielestäni yksilöllistä. Paras syy laihduttamiseen on terveys.
Mielestäni naiset ovat kauniita ennen kuntosalille menoa. Sen jälkeen keskittyvät vain lauduttamiseen ja näyttävät pian aliravituilta. Parhaimmat ovat tietysti ne jotka treenaavat kovaa ja säilyttävät suuremman painon.
Oletko lapsena ollut nätti? Jos olit silloin hoikempi.
Jos kehuja olet saanut kasvoistasi niin kyllä saat myös hoikempanakin.
Nainen nayttaa parhaalta kun painoindeksi on 17.5 - 22.
Pyöreys vaan tekee naisen kauniimmaksi :)
Nyt sul on ehkä nätti naama. Hieman jos painoa tiputat niin myös nätti kroppa. Mut ihan sun oma asia. Pääasia et viihyt omassa kropassas.
Ei se laihuus kasvoja kaunista jossei ne lihavanakaan oo. Eli jos oot nyt kaunis niin eiköhän ole laihanakin. Enkä menis sanoo sun mittojen perusteella et mikään super lihava ees oisit
Voi herranjestas mitä kommentteja. Tottakai vähärasvaisempi vartalo ja naama näyttää aina kauniimmalta. Itse näen jatkuvasti kasvoista kauniita naisia jotka tuskin sillä ulkomuodolla saavat ketään mutta 30kg laihempana ihan kenet tahansa ulkonäön perusteella.
Miksi te lihavat aina yritätte pönkittää itsetuntoanne noilla teidän valheillanne. Lihavuus on vakava asia ja se tappaa, sekä huonontaa elämänlaatua 100% tapauksista. Ja tähän täytyy vielä todeta että JOKAISELLA on samanlaiset mahdollisuudet laihtua ja jokainen laihtuu aivan yhtä helposti (sairaudet sitten erikseen). Kyse on vaan siitä että kuka malttaa pysyä erossa niistä herkuista ja pitää kalorit miinuksella.
Joten AP:lle suosittelen laihduttamista, ihan jo oman hyvinvointisi takia.
T. täydellisen atleettisen vartalon omaava mies ;D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:31"]Voi herranjestas mitä kommentteja. Tottakai vähärasvaisempi vartalo ja naama näyttää aina kauniimmalta. Itse näen jatkuvasti kasvoista kauniita naisia jotka tuskin sillä ulkomuodolla saavat ketään mutta 30kg laihempana ihan kenet tahansa ulkonäön perusteella.
Miksi te lihavat aina yritätte pönkittää itsetuntoanne noilla teidän valheillanne. Lihavuus on vakava asia ja se tappaa, sekä huonontaa elämänlaatua 100% tapauksista. Ja tähän täytyy vielä todeta että JOKAISELLA on samanlaiset mahdollisuudet laihtua ja jokainen laihtuu aivan yhtä helposti (sairaudet sitten erikseen). Kyse on vaan siitä että kuka malttaa pysyä erossa niistä herkuista ja pitää kalorit miinuksella.
Joten AP:lle suosittelen laihduttamista, ihan jo oman hyvinvointisi takia.
T. täydellisen atleettisen vartalon omaava mies ;D
[/quote]
Ahaa hahaha hhahahahaha tosi uskottavaa
Niin mitä et usko? Yritän vain parantaa maailmaa motivoimalla ihmisiä laihduttamaan
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:42"]Niin mitä et usko? Yritän vain parantaa maailmaa motivoimalla ihmisiä laihduttamaan
[/quote]
Et kyllä yrittänyt motivoida. Ei se rasvaton naama ole kaunis aina. Eikä yli treenattu miestään ole aina seksikäs. Antaa ihmisten olla sen kokoisia kun haluaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:42"]Niin mitä et usko? Yritän vain parantaa maailmaa motivoimalla ihmisiä laihduttamaan
[/quote]
Luuletko et sun "atleettinen" vartalo kiinnostaa. Hanki sää niitä rasvattomia naisia. Jokainen fitness ihminen tietää että kisakuntokaan ei ole terveellinen koko aikaisena. Ja ihmisen kehossa tulee olla rasvaa jonkin verran.
Taidat olla ihan hieman tyhmä? Eikös noi nyt ole itsestäänselvyyksiä? Kyse oli siitä että oli henkilö kuka tahansa, näyttää hän aina kauniimmalta jos rasvaprosentti on normaali kuin että jos hänen rasvaprosentti on luokkaa 40%. Mutta niinkuin sanoin, terveys on se minkä takia kannattaa laihduttaa.
Hoikat näyttävät mielestäni yleensä paremmilta kuin lihavat. Ja laihdutus kannattaa aina jo terveyden takia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:53"]Taidat olla ihan hieman tyhmä? Eikös noi nyt ole itsestäänselvyyksiä? Kyse oli siitä että oli henkilö kuka tahansa, näyttää hän aina kauniimmalta jos rasvaprosentti on normaali kuin että jos hänen rasvaprosentti on luokkaa 40%. Mutta niinkuin sanoin, terveys on se minkä takia kannattaa laihduttaa.
[/quote]
Ei se normaalipaino tuo ihmiselle kauneutta jos sitä ei ole. Taidat itse olla jotenkin tyhmä kun et tajua ettei kauneutta saa sen enempää laihtumalla. Ja kauneus on katsojan silmässä eli et voi väittää että kaikki ajattelin niinku sinä. Laihduttaminen kannattaa todellakin jos haluaa olla terveempi mutta ei sen takia että ois "kauniimpi"
Ei tässä nyt ollut pointtina että näyttääkö lihavammat vai laihemmat paremmilta, vaan olisiko apua entisestään kauniimpi laihempana.
Minä uskon että olet kaunis, ja hoikkana näyttäisit vielä kauniimmalta. Enkä nyt tarkoita minään rimppakinttuna. Minua on aina sanottu kauniiksi kasvoista vaikka olenkin ollut aika punkero, mutta nyt kun tiputin kiloja (bmi 23 tällä hetkellä) minulle sanotaan että olen ja koen itsekin olevani erittäin kaunis. Kehotan kokeilemaan :)
Olet varmasti kaunis laihanakin jos olet nyttenkin. Riippuu tieten kuin laihana
Ei muutu, usein rumemmaksi.