Ei saatana, että ottaa aivoon toi Kirsi Pihan uhriutuminen.
Luulis et tajuu et joku menee metsään jos vasemmisto ylistää sitä Twitterissä. Kaikkien olisi pitänyt palvoa prinsessaa, kun prinsessa halusi pormestariksi.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
CockoomusCUCKperssuolinkaisille kaikki julkisuus ei olekaan hyvää julkisuutta. :D
Taidat olla vasemmiston älymystöä? Kukapa ei teihin haluaisi kuulua, kun ulosanti on näin fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen masinoima tämä pihan pystyyn polkaisema vihakampanja oikein on? Kenen etua tämä vastakkainasettelu ja ihmisten kahtiajako oikein ajaa?
Ei Piha ole mitään kampanjaa polkaissut pystyyn. Kokoomuksen äärioikeistolaismädättäjät sen sijaan maalittivat Pihaa satojen tviittien voimalla. Asian tuominen julkisuuteen on se mitä tuo porukka ei osannut odottaa ja sekös heitä nyt harmittaa,
Kokoomuksessa ei mitään äärioikeistolaisia edes ole, harhaista hysteriaa. Ja en usko että kukaan Kokoomuksessa on tuosta pahoillaan, jos Piha oli ollut ehdokkaana niin Kokoomus olisi saanut turpiin ja kunnolla. Lähipiiristäkin äänet menivät Vartiaiselle jotta vihreä pormestari saataisiin estettyä. Ja onnistuttiin myös siinä.
Pihalle on jo olemassa täydellisesti sopiva puolue ja se on kokoomuksen puisto-osasto eli vihreät. Miksi kokoomuksen pitäisi muuttua samanlaiseksi?
Ei Suomessa kahta samanlaista puoluetta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Pihahan on ymmärtääkseni ihan oikeasti miljonääriyrittäjä... ei ihme että monia nykykokoomuslaisia niin kiukuttaa... toiset tekee, toiset larppaa...
Jep.
"Ministeriöllä oli voimassa oleva puitesopimus strategisesta viestinnästä Ellun Kanojen kanssa, mutta se ei Jääskeläisen mukaan käynyt Kulmunille."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6692feaa-9482-4dc8-8c3f-220a9a9c6…
Kyllä Pihalla näyttää kaikesta huolimatta olleen kavereita kokoomuksessa vuosien aikoina, kun hänen firmansa on saanut eri hallituksilta rahakkaita sopimuksia.
Häkkänen arvio, ettei Piha ehkä tunne nykykokoomusta kovin hyvin. Monet Pihan väitteet, ovat Häkkäsen mielestä mielikuvituksen tuotetta, siinä hän lienee oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Junger (joo meni väärin) voi ottaa sen liike nyttiin. Hjalliksella olis vaan heti sukset ristissä sen kanssa. Sit haukuttais Hjallis julkisesti
Mikä estää Kirsiä perustamasta uutta ja omaa puoluetta (esim Ihan Pihalla) noille ylivertaisille ajatuksilleen ja asioilleen?
Tai liittyy sitten vaan vihreisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihahan on ymmärtääkseni ihan oikeasti miljonääriyrittäjä... ei ihme että monia nykykokoomuslaisia niin kiukuttaa... toiset tekee, toiset larppaa...
Jep.
"Ministeriöllä oli voimassa oleva puitesopimus strategisesta viestinnästä Ellun Kanojen kanssa, mutta se ei Jääskeläisen mukaan käynyt Kulmunille."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6692feaa-9482-4dc8-8c3f-220a9a9c6…
Kyllä Pihalla näyttää kaikesta huolimatta olleen kavereita kokoomuksessa vuosien aikoina, kun hänen firmansa on saanut eri hallituksilta rahakkaita sopimuksia.
Kokoomus piti kyytä povellaan.
Kirsi Pihaltahan tuli yllättävän hyvää analyysiä kokoomuksesta. Olin suoraan sanottuna vähän yllättynyt, että muijahan on aika terävä. Olin ajatellut itse jo pidempään juuri samoin kuin hän kirjoitti. Poikkeuksellista oli myös se, että hän kirjoitti asiasta ihan julkisesti.
Eihän tuo Juhana Vartiainen muuten mikään arvokonservatiivi ole ollenkaan, joten miksiköhän hän ei herättänyt vastustusta? Ei Juhana Vartiainen ole koskaan esiintynyt mmuuttovastaisena ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Pihaltahan tuli yllättävän hyvää analyysiä kokoomuksesta. Olin suoraan sanottuna vähän yllättynyt, että muijahan on aika terävä. Olin ajatellut itse jo pidempään juuri samoin kuin hän kirjoitti. Poikkeuksellista oli myös se, että hän kirjoitti asiasta ihan julkisesti.
Eihän tuo Juhana Vartiainen muuten mikään arvokonservatiivi ole ollenkaan, joten miksiköhän hän ei herättänyt vastustusta? Ei Juhana Vartiainen ole koskaan esiintynyt mmuuttovastaisena ainakaan.
Moi Kirsi!
Vierailija kirjoitti:
Kato perseennuolentaosasto heräs
Nro 131 taisi osua maaliin vasta-argumenttien tasosta päätellen.
Kirsi mokasi itsensä uhriutumalla. Häipyisi nyt äkkiä sinne vihervassarien joukkoon minne kuuluu. Kaikki arvostus meni täysin.
Kokoomus väisti luodin, todellinen win-win tämä Pihan luopuminen.
Kirsi on naurettava mielensäpahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huvittavampaa oli kokkareiden ja Hesarissa haastateltujen tutkijoiden täysikieltäminen, että ei kookomuksessa mitään äärioikeistoa ole. Joo, ei, pikkupersut Atte ja Wille ovat sellaista maltillista oikeistoa. Vängätään vaan, mitä termillä populismi oikein sanatarkasti tarkoitetaan sen sijaan, että tunnustettaisiin, että joukoissa on populistisia aktiiveja, jotka eivät häpeä kertoa kantaansa. Ja Orpo pistää päänsä piiloon.
Jos miettii perinteisiä kokoomuksen äänestäjiä, niin en voi ymmärtää, mitä yhteistä sellaisella sivistyneellä kokkarilla on jonkun populistisiiven edustajien kanssa. Jos tätä siipeä se saada katkaistua, niin siitä voi oikeasti koitua ongelmia. Tällä kertaa kokoomus varmasti hyötyi vihreiden puistotuhoamisvimmasta ja muista säpinöistä, mutta sinivihreät äänestäjät eivät mitään n*tsirupusakkia äänestä.
Persumedia painoi paniikkinappulaa ja kutsui tuttuja ”erikoisasiantuntijoita” antamaan sopivan ”analyysin” tilanteesta... :D
Totta. Selitykset vailla vertaa. 😂
Kokoomus alkaa olla menetetty puolue persujen tapaan.
Teki pahan virheen kun nimillä meni arvostelemaan kokoomuksen vaikuttajia. Varmasti saa koston niskaansa. Poliittinen ura on taputeltu sata varmasti.
Taisi olla Pihalla maaninen vaihe kirjoittaessaan yli 60 sivua Kokoomuksen vastaista tarinaa. Siinä on jo sellaista paloa, että vain todella katkera kykenee moiseen henkilöihin käyvään mustamaalaamiseen.
Kirsi Piha lienee pätevä alallaan yritysmaailmassa. Hän ehkä oletti että hän voi asettua demokraattisen puolueen merkittävään ehdokkuuteen kuin hallituksen ja yhtiökokouksen valitsema toimitusjohtaja. Sellaisellehan ei lähtökohtaisesti sanota vastaan vaan palkolliset ja muu johtokunta on mielin kielin.
https://urbaanisanakirja.com/word/cuck/