Mitä mieltä tästä uikkarista?
Vaikea löytää sopivaa ja kivan mallista. Pehva vähän isompi, m-l ja yläosa S joten kokouikkarit yleensä hankalia saada päälle, ellei ota kokoa joka löpsöttää yläosasta. Siihen vielä päälle tosi arpinen ja vähän roikkuva mahanahka, eli tankini tms pakko olla, bikinit ei käy, niin katastrofin ainekset kasassa.
Nimim. uimassakin olisi kiva joskus käydä -.-
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:25"]
Aika nätti. Mulle ei tuonmallinen kyllä sopisi, en tarvi lantiolle yhtään mitään krumeluuria tai näytän entistäkin lyhytjalkaisemmalle ja persevämmälle. Mutta jos sinä olet muuten kapea (lukuunottamatta mahaa) niin ehkä käy. t. 157 cm
[/quote]
Kuten kirjoitinkin jo. Olen tiimalasi. En vain löydä mistään sopivaa. Uimahousut minulla jo on, jos löytyisi toppi, mutta en ole löytänyt kivaa :/
Kokouikkareita on vaikka mimmoisia, mutta viimeksi ollut oli sen kokoinen, ettei jäänyt pussittamaan vyötäröltä, niin oli tosi inhottava kiskoa päälleen. Noissa oli kivat selkäosat, niin ei haittaisi vaikka ottaa reilumpaakin kokoa mutta toisaalta, onko sitten liian vaatteen näköinen tai jotenkin.. outo. En oikein osaa sanoa, en ole omistanut uikkareita kuin parit, koska en ui, kun en pidä uikkareista.
Kyllä mä nyt uskaltaudun tuon tilaamaan. Toivottavasti on sopivan kokoinen, noiden isoin koko vastaa Suomen M-koko vissiinkin.
Minusta kiva. Oikeastihan tärkeintä on se että sinä tunnet olosi siinä mukavaksi. :) näin ainakin itsellni uikkareissa.
Aika nätti. Mulle ei tuonmallinen kyllä sopisi, en tarvi lantiolle yhtään mitään krumeluuria tai näytän entistäkin lyhytjalkaisemmalle ja persevämmälle. Mutta jos sinä olet muuten kapea (lukuunottamatta mahaa) niin ehkä käy. t. 157 cm