nainen, mitä tekisit, jos mies lopettaisi aloitteiden tekemisen?
Meillä vaimoa huvittaa niin harvoin, että olen tullut siihen tulokseen, että parempi kun vaimo tekee itse aloitteet niin ei tarvitse pettyä. Miten teillä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on suurempi paradoksi kuin älykäs nainen tai halukas nainen? Tämä kiinnostaa. Vastaus: kumpaakaan ei ole olemassa.
Mulla on kotona. Siksi pariuduinkin jo nuorena. Olin onneksi sen verran viisas itsekin, että tajusin pitää kiinni. Ei ole tarvinnut katua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein olen päättänyt olla tekemästä aloitteita ja suostumatta vaimon ilmoittamiin ”velvollisuusseksi” sessioihin, mutta panetus iskee aina liian kovaa ja pakko suostua tai tehdä aloite. Jos saisi jotain lääkettä millä halut loppuisi, niin heti ottaisin. Sitten aina miettii miksi taas suostui näin huonoon seksiin, jota saa vain määrätyin väliajoin.
Meillä ihan sama. Kerran kuussa, muuten hiljaisempaa. Mietin vaan, milloin alkaa halut vähenemään.
Onhan tämä perkeleellistä kärvistelyä. Sitten kun se velvollisuusseksi on ”suoritettu” vaimon toimesta, jää jäljelle tyhjä fiilis. Itse kyllä kaipaisin paljon muutakin kuin liukuvoide, vehje sisään ja käskystä nopeaa tikkausta, että homma ohi mahdollisimman nopeasti.
Yleensä jos päivän aikana sattuu olemaan flirttailua( mitä kyllä todella harvoin on) on enemmän sääntö kuin poikkeus, ettei tilanne johda kuitenkaan illalla seksiin tai jos johtaakin on ääni muuttunut taas kellossa siiheen nopeaan rykäisyyn.
Ei hymyilytä täälläkään, ei. Tätäkö loppuelämä???
Alkaa jo epätoivo iskeä, kun ei keksi yhtään mitään keinoa, miten tätä olemaksi kurjistunutta seksielämää voisi parantaa. Olen liikkunut paljon, jotta näyttäisi urheilullisemmalta, ostanut uusia vaatteita (joiden tiedän miellyttävän vaimoa), hoidan käytännössä kaikki kotityöt ruuanlaitosta siivoukseen ja autonhuoltoon, annan omaa aikaa, lähden mukaan kaikkiin hänen ideoihin, järjestän yhteistä puuhaa enkä huohota niskaan seksinnälkäisenä. Vaimo puolestaan äkäilee jatkuvasti, ei suostu näkemään ketään tai lähtemään mihinkään minun juttuihini.
Mainitsinko jo haukkumisen? Välillä minulla on liian iso maha, välillä liian vähän lihaksia, välillä näytän nörtiltä, välillä homolta, välillä on muna liian iso ja välillä liian pieni ja sekin kuulemma haittaa, kun muna on levossa enemmän toiselle puolelle kallellaan (ei tietty erektiossa). Ammattini on toisaalta hyvä, kun tienaa ja toisaalta huono, kun menee aikaa ja oikeastaan pitäisi tienata vielä nykyistäkin enemmän. Jos töissä menee hyvin tai löydän uuden kaverin, niin vaimo usein pyrkii lyttäämään sen niin, että kyseessä on tuuria ja ei minusta oikeasti kukaan pidä.
Kyllä se vaan alkaa kepeksissä tuntumaan, jos on seksiä harvemmin kuin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo epätoivo iskeä, kun ei keksi yhtään mitään keinoa, miten tätä olemaksi kurjistunutta seksielämää voisi parantaa. Olen liikkunut paljon, jotta näyttäisi urheilullisemmalta, ostanut uusia vaatteita (joiden tiedän miellyttävän vaimoa), hoidan käytännössä kaikki kotityöt ruuanlaitosta siivoukseen ja autonhuoltoon, annan omaa aikaa, lähden mukaan kaikkiin hänen ideoihin, järjestän yhteistä puuhaa enkä huohota niskaan seksinnälkäisenä. Vaimo puolestaan äkäilee jatkuvasti, ei suostu näkemään ketään tai lähtemään mihinkään minun juttuihini.
Mainitsinko jo haukkumisen? Välillä minulla on liian iso maha, välillä liian vähän lihaksia, välillä näytän nörtiltä, välillä homolta, välillä on muna liian iso ja välillä liian pieni ja sekin kuulemma haittaa, kun muna on levossa enemmän toiselle puolelle kallellaan (ei tietty erektiossa). Ammattini on toisaalta hyvä, kun tienaa ja toisaalta huono, kun menee aikaa ja oikeastaan pitäisi tienata vielä nykyistäkin enemmän. Jos töissä menee hyvin tai löydän uuden kaverin, niin vaimo usein pyrkii lyttäämään sen niin, että kyseessä on tuuria ja ei minusta oikeasti kukaan pidä.
Kyllä se vaan alkaa kepeksissä tuntumaan, jos on seksiä harvemmin kuin kerran kuussa.
Tästä on vähän vaikea päätellä, että oletko oikeasti noin lapanen, että elämäsi on päivästä toiseen tuollaista, vai kärjistätkö vain äärimmilleen. Niin tai näin, niin eihän tuollaiseen tilanteeseen muuta neuvoa ole kuin että ala elää omaa elämääsi. Joko tässä suhteessa, jos se jostain syystä on sinusta säilyttämisen arvoinen, tai sitten seuraavassa, mutta älä kuitenkaan petä. Tuollaista naista et pysty miellyttämään tekemällä vielä vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on suurempi paradoksi kuin älykäs nainen tai halukas nainen? Tämä kiinnostaa. Vastaus: kumpaakaan ei ole olemassa.
Mulla on kotona. Siksi pariuduinkin jo nuorena. Olin onneksi sen verran viisas itsekin, että tajusin pitää kiinni. Ei ole tarvinnut katua.
Ei ole, mutta unelmoida saat. Sen uskon, että vaimostasi välität.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla älykkäitä sekä halukkaita naisia on kuin miehiäkin. Outoja ihmisiä kyllä täällä, hirmu yksinkertaisia, mustavalkoisia ja kapeakatseisia kommentoijia tällaiset, ei todellakaan älykkäitä. Ja huom. esim. Mensan testi kertoo yhdenlaisesta älykkyydestä. On olemassa myös mm. kielellinen, psykologinen, sosiaalinen ja musiikillinen älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme kommentti? Olen eri, ja kyllä munkin vaimoni on sekä älykäs että halukas. 25 vuotta on paneskeltu ihan säännöllisesti, eikä kyllästymistä ole havaittavissa. Päin vastoin, seksi on muuttunut vain paremmaksi ja syvemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme kommentti? Olen eri, ja kyllä munkin vaimoni on sekä älykäs että halukas. 25 vuotta on paneskeltu ihan säännöllisesti, eikä kyllästymistä ole havaittavissa. Päin vastoin, seksi on muuttunut vain paremmaksi ja syvemmäksi.
Täällä onvain kissan ulospäästäviä miehiä; ei kerro kovin suuresta älykkyydestä. Lisäksi se naisviha, niin siinähän sitä onkin hyvä yhdistelmä miehen päässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla älykkäitä sekä halukkaita naisia on kuin miehiäkin. Outoja ihmisiä kyllä täällä, hirmu yksinkertaisia, mustavalkoisia ja kapeakatseisia kommentoijia tällaiset, ei todellakaan älykkäitä. Ja huom. esim. Mensan testi kertoo yhdenlaisesta älykkyydestä. On olemassa myös mm. kielellinen, psykologinen, sosiaalinen ja musiikillinen älykkyys.
Täällä sellainen nainen, mutta mies ei ymmärrä. Pilaa suhteen muille muijille flirttailulla mun nähden, toljottaa aurinkolasien takaa muka salaa muita muijia, valehtelee päin naamaa, salailee jne.
Asiasta puhuttu, äijä ei ilmeisesti kykene kasvamaan, joten vähiin käy vaihtoehdot. Luulin, että ikä kehittää miestä, mutta ei, tyhmentänyt se on.
On kai etsittävä älykkäämpi ja kehittyneempi mies tuon karvanoppajessen tilalle🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä onvain kissan ulospäästäviä miehiä; ei kerro kovin suuresta älykkyydestä. Lisäksi se naisviha, niin siinähän sitä onkin hyvä yhdistelmä miehen päässä!
?
No, eipä kai muuta kuin kesäpäivän jatkoa sitten vaan.
Suhteemme on ajautunut siihen pisteeseen, että elämme vain miehen halujen mukaan eli seksiä ehkä kerran kuukaudessa, sekin vain pikainen nylkytys.... ennen olin halukas ja aloitteellinen nainen sitten tympäännyin jatkuvaan keikistelyyn ja vonkaamiseen koska mies ei juuri aloitteita tehnyt. Nykyisin olen puutteessa elävä kiukkuinen akka ja mies ihmettelee miksi äkäilen...
No, se vika ei todennäköisesti ole ulkomuodossa. Tämän voi havaita jo siitä miten kirjoitit.