Olen toivonut vuosikausia että minut joskus jollain tavalla yllätettäisiin mutta
olen kai niin tylsä ja huono ja huomaamaton ettei mieheni tai ns ystäväni vaivaudu selliaista koskaan minulle järjestämään =(
Kommentit (9)
miksi se ei ikinä voi mitään järjestää. Ja myös kavereille olen sanonut että nauttisin suunnattomasti jos minä välillä saisin jotain eikä aina niin että minä järjestän ja hoidan. Nyt olen tuon kyllä ihan tietoisesti lopettanut kun en aina halua olla se joka on vastuussa kaikesta.
miksi se ei ikinä voi mitään järjestää. .
järjestäisit jonkun yllätyksen, se tekee miehestä vain täysin epätoivoisen. Miehelle pitää sanoa selvin sanoin, rautalangasta vääntäen, mitä itse asiassa konkreettisesti toivoo, minkälaista yllätystä haluaa. Ei ne miehet ole mitään ajatuksenlukijoita, ne ajattelevat tästä maailmasta ja asioista ihan eri lailla kuin naiset!
Meille on kesän aikana kasaantunut suunnattomia vaikeuksia (terveydellisiä, taloudellisia, talo-ongelmia...) Mulla on aivan ihana mies, mutta ei hän ole mitään "luksusta" minulle järjestänyt, en kyllä mitään ihmeellistä vaatisikaan. Eilen mies lämmitti saunaa, kun olin lapsia laittamassa nukkumaan. Kun tuli saunaan menon aika, oli mies laittanut kellarin rapun ja suihkun täyteen kynttilöitä. Voi miten mua liikutti ja tuli aivan ihana olo, noinkin pienestä eleestä. Saunan jälkeen sain perusteellisen jalkahieronnan ja aivan mahtavaa seksiä =)
Eli toivossa kannattaa elää!
jos nyt puhutaan vaikka synttärilahjasta, ensin vihjilen alkuvuoden että soi ois kiva jne...
Sitten pari viikkoo ennen synttäreitä alan sanomaan ihan suoraan että haluisin lahjaksi vaikka imurin tai jonkun tietyn kirjan tai ihan mitä vaan niin synttäripäivänä mies on ihan paniikissa ja kiukuttelee kun ei ole keksinyt mulle mitään lahjaa.
Enkä siis vaadi miestä ostamaan mitään, minkä olen monesti sanonut mutta jos viakka kukkapuska ja kortti tai aamupala sänkyyn tai jotain.
ap
Meille on kesän aikana kasaantunut suunnattomia vaikeuksia (terveydellisiä, taloudellisia, talo-ongelmia...) Mulla on aivan ihana mies, mutta ei hän ole mitään "luksusta" minulle järjestänyt, en kyllä mitään ihmeellistä vaatisikaan. Eilen mies lämmitti saunaa, kun olin lapsia laittamassa nukkumaan. Kun tuli saunaan menon aika, oli mies laittanut kellarin rapun ja suihkun täyteen kynttilöitä. Voi miten mua liikutti ja tuli aivan ihana olo, noinkin pienestä eleestä. Saunan jälkeen sain perusteellisen jalkahieronnan ja aivan mahtavaa seksiä =)
Eli toivossa kannattaa elää!
tai sitten se on alkanut lukea naistenlehtiä. Kumpikin vaihtoehto aika puistattava ajatus.
jos en halua seksiä tuollaisena iltana.
Mä olen nyt elänyt kohta 10 vuotta tässä toivossa ja pikkuhiljaa se alkaa hiipumaan...
ap
jos nyt puhutaan vaikka synttärilahjasta, ensin vihjilen alkuvuoden että soi ois kiva jne...
Sitten pari viikkoo ennen synttäreitä alan sanomaan ihan suoraan että haluisin lahjaksi vaikka imurin tai jonkun tietyn kirjan tai ihan mitä vaan niin synttäripäivänä mies on ihan paniikissa ja kiukuttelee kun ei ole keksinyt mulle mitään lahjaa.Enkä siis vaadi miestä ostamaan mitään, minkä olen monesti sanonut mutta jos viakka kukkapuska ja kortti tai aamupala sänkyyn tai jotain.
ap
Mä olen jo luovuttanut. Vuosikausia olen hokenut, että mulle riittää synttäriksi se, että mies taikoo jostain kakun. Parina viime vuotena se on tapahtunutkin. Jotain kehitystä siis sentään on havaittavissa...
Miksi ajattelet noin negatiivisesti? Jos miehelläni olisi toinen, eivät he ainakaan kahteen kuukauteen ole tavanneet, kun ollaan yhdessä remontoitu 24/7... Naistenlehtiä meille ei tule, mutta ehkä hän on sitten lukenut av:ta =)
Jos et, mistä ihmeestä voit olettaa että miehesi tai kaverisi älyäisi sen, että haluat tulla yllätetyksi?