Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja häpeän elostelevia ja sikailevia kavereitani

Vierailija
05.07.2021 |

Tuli tuosta dickpic-kejusta mieleen. En ole koskaan tuntenut oloani "kotoisaksi" jos joku kaveristani on paljastunut vaikkapa ko. kuvan lähettäjäksi jollekin naiselle. On tapahtunut. Jotenkin myötähävettää tyypin puolesta ja en halua kuulla asiasta mitään. Toinen mikä yrjöttää on nämä maksullisissa laukkaavat tyypit, jotka ovat mielestäni halveksittavaa väkeä. Valitettavasti harrastukseni kautta näitä on vastaan tullut samassa puulaakiporukassa ja he eivät edes tajua hävetä asiaa, vaan puhuvat siitä avoimesti. Minä ja pari muuta vaihdamme aina puheenaihetta ja viimein nämäkin ovat tajunneet pitää mölyt mahassaan meidän seurassamme. Kolmas mikä ällöttää on pettäminen. En itse ole sellainen yhtään, enkä luota tyyppiin joka pettää omaa puolisoaan. En lisäksi voi ymmärtää miten joku kestää elellä tuollaisten salaisuuksien kanssa.

Näin. Että ei kaikki miehet ole samanlaisia.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoinen omaa egoa nostava pelle.

Vierailija
62/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään yksi asia selväksi:

Et sä tolla tekstillä pillua saa.

Kylläpä aloitus meni machomiehillä tunteisiin ja pelätään ihan että ap vie heidän naisensa. Ap valitsee parhaat naiset päältä ja sovinistit jäävät ilman naista. Niin se vaan menee.

AP on sovinisti. Tai ainakin hän ajattelee hyvin stereotyyppisesti ja sukupuolikeskeisesti. Minun tuttavapiirissäni ei ole mikään uutinen, että myös mies osaa normaalit käytöstavat.

Sinulta jäi ilmeisesti ketjun viestit lukematta. Kovasti sovinistit huutavat, kuinka ap on väärässä. Ap on uhka sovinistimiehille ja siitä tämä huutaminen. Se, että niin moni mies ei kritisoi sovinismia, aiheuttaa, että osa miehistä jää täysin ilman naisia ja osa miehistä huijaa naisia. Mitä enemmän huijarimiehiä on sitä vähemmän kunnolliset miehet löytävät naisia, koska naiset jättävät miehet kokonaan ja ovat yksin tai siirtyvät naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksullisesta seksistä puhuminen on jotenkin kiellettyä kaveripiirissänne, niin harmi jos yhteiset pelisäännöt eivät toimi. Toisaalta onko ne edes yhteisymmärryksessä sovittu vai siten, että yksi sanoittaa toisille mistä saa puhua?

Kaikilla suhtautuminen seksiin ei ole samanlainen; osa miehistä odottaa parhaat vuotensa, että saisi ihailua edes yhdeltä naiselta ja osalla suhtautuminen on mutkattomampaa ja käyttää sen saman ajan maksullisiin, että saa edes jotain kivoja muistoja. Naisena tai superkomeana miehenä asialla jeesusteleminen on mielestäni hyvin lyhytnäköistä. 

Mielestäni maksullisissa naisissa käymisellä retostelu ei kuulu nelikymppisten miesten urheiluharrastukseen. Tai muuallekaan. Henkilökohtaisesti pidän sitä myös vastenmielisenä eri syistä. Ymmärrän tuon pointtisi, mutta en silti voi hyväksyä sitä. Toki olen itse parisuhteessa ja näin, mutta vaikka olisin puutteessa, en menisi maksullisiin.

ap

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Toivottavasti ymmärrät myös sen, että niiden muiden miesten ei tarvitse olla kanssasi samaa mieltä, ja että se ei tee niistä muista miehistä yhtään huonompia ihmisiä.

Aika monet pitää maksullisissa käyvää miestä huonona ja niin saa pitää, ei tarvitse suvaita.

Vierailija
64/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viestini poistettiin -tietysti- mutta tämäkin on hauska:

Vierailija
65/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään yksi asia selväksi:

Et sä tolla tekstillä pillua saa.

Ap kirjoitti olevansa parisuhteessa, eikä mikään irtonumeroita etsivä pölvästi.

Kaikki mikä tänne kirjoitetaan on totta!

Vierailija
66/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan jopa tragikoomista seurata miten palstan miehet reagoi ap:n viestiin! Ap, jatka samaan malliin! Kiitos kirjoituksestasi.

Vierailija
67/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei dickpiceissä mitään vikaa ole jos niitä on lähetetty yhteisymmärryksessä, ja niin että asia on molemmille OK. Kyllä jotkut naiset tykkää vaihdella kuvia :)

Mutta on kyllä törkeää lähettää sellaisia kysymättä.

Vierailija
68/69 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosiaan jopa tragikoomista seurata miten palstan miehet reagoi ap:n viestiin! Ap, jatka samaan malliin! Kiitos kirjoituksestasi.

Ai samaan malliin? Joku eukko esittää miestä ja komppaa itseään. :D Onko tämä "parempaa trollausta"?

Vierailija
69/69 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n kanssa samaa mieltä. Elostelu on monimuotoista. Pori Jazzin GT-baarissa tällainen mies ryysää jonon ohi luottokorttiaan heiluttaen ja polttaa päreensä, kun häntä ei heti palvellakaan. Golfkentällä hän "löytää" pallonsa pahimmista jorpakoista. Maantiellä nämä uroot roikkuvat skodalla toisten puskureissa ja muutenkin vaarantavat tempauksillaan toisten hengen. Jne. Aiheuttavat myötähäpeää pelkällä olemuksellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän